SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Voxs op 03-05-2016 00:41:59 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
je mag ook komen halen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
Kan je er morgenochtend even een door de brievenbus doen?
jammer dat het plaatje stuuk isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:39 schreef Voxs het volgende:
Pff crime om op ipad op te wijzigen
Nu slapensen
Huh ik zie hem gewoonquote:
Oke, zzzzzzz slaap nu echt potjandoriequote:
* Molo slaat Voxs in slaapcoma met koekjesquote:
Yumsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:44 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo slaat Voxs in slaapcoma met koekjes
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:46 schreef Molo het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
![]()
http://m.telegraaf.nl/art(...)nst-vrouw-ziekte-toe
hier ook alles primaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, mag niet klagen.. Alles goed daar ook?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al net zo mooi als die "Klantenservice" facebook account die bekende pagina's trollt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ik las dat het de goede kant op gaat daar qua wee . Top !!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
hier ook alles prima
nu regent het keihard maar het wordt hier vanaf morgen ook mooi weer![]()
mooie dingen te doen en zien daar?
klinkt goed Koen!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik las dat het de goede kant op gaat daar qua wee . Top !!
1e dag beetje bijkomen bij zwembad, zondag klein ritje met auto gemaakt, maandag naar groot aquapark. Morgen stuk rijden het binnenland in.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
blijft prachtig hè
twee keer Joke en een Ria ook in dat rijtje, heerlijk
wel wat, maar das meer Lanzarotequote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:12 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt goed Koen!
Vulkanen in binnenland toch?
zo matig hè, maar die mensen verdienen het gewoonquote:
ja daar ben ik wel een keer geweest, maar dacht eigenlijk dat Gtan Canaria dat ook had.quote:
* Molo gooit koekjes naar Spezza en rent snel naar bedquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo gooit koekjes naar Spezza en rent snel naar bed
past dat nog dan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 03:27 schreef Molo het volgende:
Mogguh
Ik ga maar weer proberen te nöken. Kansloos dit man
copy thatquote:
Jij hebt iig nog geslapenquote:
ditquote:
klopt, net in de treinquote:
Nomdeliciousquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:32 schreef Molo het volgende:
Chocolate chip cookies met witte en melkchocolade, zelfde met gedroogde kersen en pure chocolade en Weesper moppen met kardemom. Genoeg keuze denk ik
Lijken wel haast op makronenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:07 schreef Molo het volgende:
dit zijn trouwens de Weesper moppen
da fuk waarom werkte het net wel![]()
[ afbeelding ]
zo, nu wel
Vreetzak is dat.quote:
Ik heb een uurtje geslapen vannachtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
En voor Zwabber mocht hij terug lezen:
http://www.volkskrant.nl/foto/octopus-slingeren~p4293540/
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:43 schreef crv het volgende:
Ben je je spullen aan het uitpakken op je werkplek, belt mevr crv dat zkh haar heeft gebeten nadat ze op zijn staart had gestaan en hevig bloed
Dus weer onderweg naar huis......
Ben je je spullen aan het uitpakken op je werkplek, belt mevr crv dat zkh haar heeft gebeten nadat ze op zijn staart had gestaan en hevig bloed
Ai. Sterktequote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:43 schreef crv het volgende:
ze is met een vriendin, maar er moet iemand met zkh dan uit en die moet ook zijn medicijnen nog hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
En ze kan niet zelf naar de dokter of het ziekenhuis gaan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:03 schreef crv het volgende:
[..]
ze is met een vriendin, maar er moet iemand met zkh dan uit en die moet ook zijn medicijnen nog hebben
zo top vindt i het nietquote:
waar staat dat ze zelfstandig kan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:15 schreef PeZu het volgende:
dus jij bent sneller per trein thuis dat ze zelfstandig nd dokter kan? hmm bijzonder handig ja
nergens maar ik vraag het ook maar gewoon hehquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
waar staat dat ze zelfstandig kan ?
Ze is opgehaald door een vriendin
badkamer schijnt enigzins rood te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens maar ik vraag het ook maar gewoon heh [ afbeelding ]
en dan nog ga jij terug, moet een beste wond zijn dan![]()
olaquote:
sterkte ermeequote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
badkamer schijnt enigzins rood te zijn
Ik ga het zo zien
picsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
badkamer schijnt enigzins rood te zijn
Ik ga het zo zien
op een of andere manier blijft hij toch charmanter dan joffrey terwijl het eigenlijk een grotere klootzak isquote:
Sterkte ermee, ook voor je vrouw. Akelig om mee te maken.quote:
Juuuupquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een of andere manier blijft hij toch charmanter dan joffrey terwijl het eigenlijk een grotere klootzak is
crv klaagt hier niet voor niets zo vaak, wellicht vond zkh dat ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:18 schreef Samzz het volgende:
Klinkt wel als een heftige reactie van de hond. Ik ben ook wel eens per ongeluk op een staart gaan staan, maar daar lagen echt m'n handen niet van open.
Nou, inderdaad. Die hoeft van mij het einde ook niet te halen..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:18 schreef Voxs het volgende:
Joffrey was een verongelijkt schreeuwlelijkje, Ramsay is puur evil.
Goed acteur wel. Hij mag van mij nog even blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Die hoeft van mij het einde ook niet te halen..
Ja, ok, hij speelt het wel goed. Maar gisteren was wel ff de overtreffende trap hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed acteur wel. Hij mag van mij nog even blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ok, hij speelt het wel goed. Maar gisteren was wel ff de overtreffende trap hoor.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan overtreffen in de toekomst.Ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vondzijn dit got spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja. Sorry, duidelijker moeten zijn.quote:
Nah, vind het een rare reactie voor een per ongeluke staarttrap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
crv klaagt hier niet voor niets zo vaak, wellicht vond zkh dat ook
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vondGot Spoiler inside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Got Spoiler inside.Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg nu, niks is ergerlijker dan spoilers en per ongeluk openen/niet kunnen openen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Oke.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kijk die serie toch niet
ik vroeg het me gewoon af omdat ik er niks van snapte
Ja, ik dus welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kijk die serie toch niet
ik vroeg het me gewoon af omdat ik er niks van snapte
Mag ik vragen waarom pas later in de week?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus wel. Alleen later in de week.
dan is het wel vervelend ja..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus wel. Alleen later in de week.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ok, hij speelt het wel goed. Maar gisteren was wel ff de overtreffende trap hoor.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan overtreffen in de toekomst.Got spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
ja ik ook wel, beide handen zelfsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, vind het een rare reactie voor een per ongeluke staarttrap.
Omdat ik maandagavond en dinsdagavond weg ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom pas later in de week?
En het gezellig met mij wil kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik maandagavond en dinsdagavond weg ben.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En het gezellig met mij wil kijken
Maar jij hebt al gekeken lees ik net....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb Korsakov elke aflevering is een nieuwequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar jij hebt al gekeken lees ik net....
Ook. Ik vind zaterdagavond fijner kijken. Gewoon, weekend. Genieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat hadden Molo en ik al uitgeslotenquote:
Gaat weer prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey!
Hoe is het met de misselijkheid?
[me=PeZu]tjekt de TT, hmm toch ksc[/me]quote:
Ja, zaterdag ga ik m ophalenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met je auto? heb je hem?
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:30 schreef Voxs het volgende:
Ik sta stil/treur om de doden en hoe verschrikkelijk en gruwelijke periode dat was. Maar; spookt ook door mijn hoofd hoe wij met goed fatsoen over vrijheid voor iedereen kunnen hebben.
Nee nog 2. Er zit een limiet aan de hoeveelheid was die ik kwijt kan om te drogen.quote:
houdt vrijheid ook niet in dat je vrij moet zijn om dat te mogen vinden en opperen? wat is er zonde aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.
Waarom verplaatsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.
Kun je het buiten hangen? Want nu met de zon en beetje wind is alles zo droog...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nog 2. Er zit een limiet aan de hoeveelheid was die ik kwijt kan om te drogen.
vredesmissies waar? turkije? of het door frankrijk bezette marokko?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik#ondereenhelegrotesteenleven
Maar er komt toch ook steeds meer aan bod in de geschiedenisverhalen etc. hoe Marokkanen en Turken geholpen hebben om het Europese continent te bevrijden samen met de geallieerden toch?
En er zijn vast ook niet-blanken omgekomen in de oorlogen en vredesmissies die we er daar hebben gevoerd.
We hebben een balkon van 1 bij 3 meterquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je het buiten hangen? Want nu met de zon en beetje wind is alles zo droog...
Ik vindquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
houdt vrijheid ook niet in dat je vrij moet zijn om dat te mogen vinden en opperen? wat is er zonde aan?
dat snap ik, maar waarom zonde dat die geluiden er zijn? dat vroeg ik me afquote:
Omdat niet de hele wereld vrij was toen NL bevrijd werd, zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom verplaatsen?
En afschaffen, hm nee, dat ook weer niet. Het is goed stil te staan bij waar mensen toe in staat zijn. Helaas lijkt men het niet te willen leren en maakt men een vreemd onderscheid, ziet men niet hoe ze zelf zo enorm hypocriet zijn.
Ik vind het zonde dat er geluiden zijn om iets dat voor ons als land vekangrijk is te verplaatsen of af te schaffen. Die geluiden mogen er zijn, ik vind ze enkel jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap ik, maar waarom zonde dat die geluiden er zijn? dat vroeg ik me af
Wat een onzin. Elk land gedenkt op andere data. En ja, die overwegingen staan los van het gedenken an sich. Maar met die herdenking komt ook de viering van vrijheid en daar mag men zich wel eens bij achter de oren krabben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niet de hele wereld vrij was toen NL bevrijd werd, zoiets.
Ik ben het met je eens, hoor. Maar ik vind dat dat los staat van de herdenking an sich.
Servië, we zijn in diverse landen in Afrika geweest. Afghanistan/Irak zou je ook als een vredemissie kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
vredesmissies waar? turkije? of het door frankrijk bezette marokko?
ik vind het juist goed, veel mensen nemen altijd alles maar voor lief en denken niet na wat dingen nu exact inhouden, en kunnen betekenenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dat er geluiden zijn om iets dat voor ons als land vekangrijk is te verplaatsen of af te schaffen. Die geluiden mogen er zijn, ik vind ze enkel jammer.
We leven in een vrij land. Vrij van oorlog dan. Echter zijn er vele mensen in dat vrije land die vinden dat anderen in dat zelfde land, of anderen die ook vrij willen zijn, dat niet mogen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap niet hoe mensen met een strak gezicht kunnen zeggen dat ze niet in een vrij land wonen als ze het over Nederland hebben.
Klopt, maar dat is gewoon een simpel verhaaltje van ikke ikke ikke.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. Vrij van oorlog dan. Echter zijn er vele mensen in dat vrije land die vinden dat anderen in dat zelfde land, of anderen die ook vrij willen zijn, dat niet mogen zijn.
simpel, maar met complexe implicaties en nare gevolgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is gewoon een simpel verhaaltje van ikke ikke ikke.
Wat is onzin?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een onzin. Elk land gedenkt op andere data. En ja, die overwegingen staan los van het gedenken an sich. Maar met die herdenking komt ook de viering van vrijheid en daar mag men zich wel eens bij achter de oren krabben.
Onzin om het te verplaatsenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is onzin?
En inderdaad, bij de viering van vrijheid mag men zich achter de oren krabben, want met onze 'vrijheid' komt een hele hoop zooi mee.
En dat is het kleine clubje dat sowieso nergens echt bij stil staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het juist goed, veel mensen nemen altijd alles maar voor lief en denken niet na wat dingen nu exact inhouden, en kunnen betekenen
nu moeten ze weer even denken. Niet dat dat altijd mooie dingen oplevert, want ja, over zoiets spreken is kennelijk een vrijbrief voor sommige om gelijk dom te landverrader te gaan schreeuwen etc
Wat ik bedoel te zeggen, als wij zo vrij zijn dat wij mensen vrijlaten om geen vrijheid te hebben, ja dan hebben we geen vrijheid.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee achter 5 mei ook dat vrijheid niet zo vanzelfsprekend is? En dat ze er elk jaar weer een draai aan geven en openstaan voor discussie rondom een onderwerp die totaal niet te maken heeft met wo2?
dat clubje is niet zo klein vrees ik , lees een reactie op nu.nl, op newsfeeds op facebook, het lijk wet of het gros niet denkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is het kleine clubje dat sowieso nergens echt bij stil staat.
Ik vind het gewoon jammer dat een voor mij (en voor heel veel mensen) belangrijk moment aangegrepen wordt om dergelijke geluiden te laten horen. Het mag, natuurlijk, ik heb er alleen een naar gevoel bij.
Wel in vergelijk met alle inwoners van NL.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat clubje is niet zo klein vrees ik , lees een reactie op nu.nl, op newsfeeds op facebook, het lijk wet of het gros niet denkt.
of jij verdiept je eerst even in wat ze echt zegt en bedoeltquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat die griet van #geen4meivoormij is even terug moet de boeken in en is goed na moet denken wat de dagen voor haar kunnen betekenen en wat ze kunnen betekenen voor de samenleving.
Juist als we er niet bij stil staan, denkt niemand er meer over na.
ik help het je hopenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel in vergelijk met alle inwoners van NL.
Tenminste, dat hoop ik toch.
haha, mooi gezegd. Maar dat impliceert dat we restrictie aan vrijheid moeten aanbrengen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:48 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen, als wij zo vrij zijn dat wij mensen vrijlaten om geen vrijheid te hebben, ja dan hebben we geen vrijheid.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Is er echt een beweging die dodeherdinging willen afschaffen dan?Waarom?
Ik zet toch geen kinderen op deze aardkloot, waar moet ik me zorgen om makenquote:
Ik hoop ook met je mee Sammz. Mensen zijn hard en denken niet. Geen empathie. En problemen lijkt men te willen oplossen door uitsluiting en over een kam scheren. En men draait het zo dat humaan willen zijn iets vies is en verraderlijk gedrag. Eng gewoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel in vergelijk met alle inwoners van NL.
Tenminste, dat hoop ik toch.
Ik snap best wat ze bedoelt, maar ze had ook juist gebruik kunnen maken van deze dagen en er meer positieve draai aangeven. Zo van: laten we deze dagen eens gebruiken om na te denken over de onderwerpen die zij aansnijdt. Zoals moslimhaat, vrijheid van meningsuiting, e.d. Veel van haar onderwerpen passen makkelijk in het thema van 4 en 5 mei.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
of jij verdiept je eerst even in wat ze echt zegt en bedoelt
ik ben blij dat ze vrij is om het zelf te bepalen hoe ze zich uitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap best wat ze bedoelt, maar ze had ook juist gebruik kunnen maken van deze dagen en er meer positieve draai aangeven. Zo van: laten we deze dagen eens gebruiken om na te denken over de onderwerpen die zij aansnijdt. Zoals moslimhaat, vrijheid van meningsuiting, e.d.
Haar post komt bij mij over als ik ben gefrustreerd dat ik niet in de samenleving pas omdat ik een bepaalde afkomst heb. Als ze echt zo'n duidelijke mening heeft en zo openbaar durft te maken had ze er ook echt iets mee kunnen doen.
Had mss wat langer geduurd voordat ze medestanders had gehad, maar dan was er een ander gevoel geweest.
jemig..hoe kan het dat joey zo tekeer ging?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:04 schreef crv het volgende:
Aardig bloedbad, iedereen gevoerd, verpleegd, uitgelaten etc nu het halve huis poetsen
ooh vertel dan maar niet hoe het is met de verwondingen dan , gissen is beterquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:04 schreef crv het volgende:
Aardig bloedbad, iedereen gevoerd, verpleegd, uitgelaten etc nu het halve huis poetsen
We waren er volgens mij wel klaar mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:11 schreef Spezza19 het volgende:
Oh leuk. Discussie over 4 mei en vrijheid enzo.
Wtfquote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
En voor Zwabber mocht hij terug lezen:
http://www.volkskrant.nl/foto/octopus-slingeren~p4293540/
Het is zo, hoor. Maar ik zou ook niet weten hoe dat te veranderen is. Het is denk ik mens-eigen...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop ook met je mee Sammz. Mensen zijn hard en denken niet. Geen empathie. En problemen lijkt men te willen oplossen door uitsluiting en over een kam scheren. En men draait het zo dat humaan willen zijn iets vies is en verraderlijk gedrag. Eng gewoon.
Ja, laten we het weer hebben over seks, eten en andere veel belangerijker zakenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:11 schreef Spezza19 het volgende:
Oh leuk. Discussie over 4 mei en vrijheid enzo.
Ik ook niet. Tegengeluid laten horen dan. Dus daarom vind ik het ook niet zonde dat rond deze dagen dit soort geluiden en discussies er zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zo, hoor. Maar ik zou ook niet weten hoe dat te veranderen is. Het is denk ik mens-eigen...
Je vergeet het allerbelangrijkste: drugs.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer hebben over seks, eten en andere veel belangerijker zaken
Definieer 'van binnen uit' ?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog even iets. Als je iets wil veranderen en zekers een traditie, dan begin je van binnenuit en dan ga je er niet tegenaan schoppen. Tradities veranderen kost tijd.
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Je vergeet het allerbelangrijkste: drugs.
Welke drugs raden jullie een schizofreen aan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Fogel het volgende:
4 mei, da's de internationale Star Wars dag. "May the Fourth be with you".
Infiltreren, en als je hoog genoeg de ranken bent opgeklommen de hele boel de nek om draaien!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer hebben over seks, eten en andere veel belangerijker zaken
Cool!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn collega gaat een marathon doen van alle films....
Oh zit ik voor niks terug te lezenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren er volgens mij wel klaar mee.
hm, ik had je moeten vragen hoe je jouw opmerking bedoelde. Excuus.quote:
Dan zit je midden in de wereld, ik wil er juist vanaf.quote:
Een goede dag voor een Star Wars Laserdiscmarathon.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Fogel het volgende:
4 mei, da's de internationale Star Wars dag. "May the Fourth be with you".
Het wordt ook nog eens mooi weer, dus lekker binnen blijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een goede dag voor een Star Wars Laserdiscmarathon.
Yeah!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het wordt ook nog eens mooi weer, dus lekker binnen blijven.
Nou ik vind dat comité 4 en 5 mei de afgelopen jaren al bezig is met verandering. Door de thematiek bijvoorbeeld te verbreden. Dus niet alleen wo2 herdenken tijdens 4 mei. Op 5 mei discussies inleiden met elk jaar weer een nieuw onderwerp rondom vrede wat weinig te maken heeft met wo2.quote:
Voor mij is dat van de wereld even. Gewoon de zon voelen, de wind over je huid etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Dan zit je midden in de wereld, ik wil er juist vanaf.
Hooikoorts?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het wordt ook nog eens mooi weer, dus lekker binnen blijven.
Ja maar dat heeft niks met het weer te maken.quote:
Dat is in feite lijm snuiven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan boeken aanraden als drugs. Eerst goed de geur van het boek opsnuiven en dan lezen.
Ach, zolang ik het zelf niet doorheb...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor mij is dat van de wereld even. Gewoon de zon voelen, de wind over je huid etc.
En kan je wel dingen aanraden, maar met schizofrenie en wisselwerking met drugs ben ik niet bekend. Ik neem aan dat je niet psychotisch wil zijn/een psychose wil triggeren.
Doe dan lijm, eerst opsnuiven en dan je neus lijmen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan boeken aanraden als drugs. Eerst goed de geur van het boek opsnuiven en dan lezen.
Oh never mind. Het was een mislukte grappige opmerkingquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niks met het weer te maken.
Stoot jij daar ff jezelf....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh never mind. Het was een mislukte grappige opmerking
Dat is allemaal mooi en aardig. Dus dan moet ze maar zwijgen? Dit is haar manier en niets mis mee om dingen soms wat directer te zeggen. Dan ontstaat er discussie. En discussie zet in gunstige gevallen aan tot denken..hopelijk..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik vind dat comité 4 en 5 mei de afgelopen jaren al bezig is met verandering. Door de thematiek bijvoorbeeld te verbreden. Dus niet alleen wo2 herdenken tijdens 4 mei. Op 5 mei discussies inleiden met elk jaar weer een nieuw onderwerp rondom vrede wat weinig te maken heeft met wo2.
Van binnen uit is dus vanuit de traditie zelf iets veranderen. Dus de thematiek verbreden, langzame veranderingen inbrengen zodat er meer mensen mee kunnen doen aan de traditie. Neem een lesje van de christelijke Romeinen in hoe ze de heidense feestdagen hebben omgevormd tot christelijke feestdagen.
Wel als je weer herstellende bentquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:27 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Ach, zolang ik het zelf niet doorheb...
[..]
Doe dan lijm, eerst opsnuiven en dan je neus lijmen.
Vind het een beetje oneerbiedig. Eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi en aardig. Dus dan moet ze maar zwijgen? Dit is haar manier en niets mis mee om dingen soms wat directer te zeggen. Dan ontstaat er discussie. En discussie zet in gunstige gevallen aan tot denken..hopelijk..
Ik denk, met de dingen die zij aankaart, zij juist in de smiezen heeft wat een impact het niet vrij kunnen zijn heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het een beetje oneerbiedig. Eerlijk gezegd.
Koffie heb ik al genoeg gehad. Misschien décaf. Maar dat is nepkoffie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wel als je weer herstellende bentMaar goed. Koffie dan, want KSC.
Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk, met de dingen die zij aankaart, zij juist in de smiezen heeft wat een impact het niet vrij kunnen zijn heeft.
"Ik ben van plan wat Salie te nemen"quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:37 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Koffie heb ik al genoeg gehad. Misschien décaf. Maar dat is nepkoffie.
Niemand een echte optie? Wat vinden jullie van Salvia Divonorum?
En dan mijn behandelaar bellen en alle toetsers en bellen af laten gaan.
Ik denk dat het in de huidige tijd nogal op nog meer verdeeldheid in de samenleving gaat leiden, zekers omdat iedereen er nu met social media heel snel zijn mening kan delen en er wat van moet vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi en aardig. Dus dan moet ze maar zwijgen? Dit is haar manier en niets mis mee om dingen soms wat directer te zeggen. Dan ontstaat er discussie. En discussie zet in gunstige gevallen aan tot denken..hopelijk..
Ik vind haar niet zo respectloos eigenlijk. Ze geeft nota bene aan altijd met respect mee te hebben gedaan en legt enkel uit waarom ze dit jaar niet meer meedoet. Dat is niet omdat al die doden geen waarde hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.
Dit en niet gaan schoppen. Als je gaat schoppen, kun je schoppen terug verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.
want verplicht toenadering zoeken is vrijheid? nee ook dat moet niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dit is al schoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit en niet gaan schoppen. Als je gaat schoppen, kun je schoppen terug verwachten.
hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de huidige tijd nogal op nog meer verdeeldheid in de samenleving gaat leiden, zekers omdat iedereen er nu met social media heel snel zijn mening kan delen en er wat van moet vinden.
Ze zet zekers aan tot nadenken en discussies, maar ik vind haar bewoording en hoe het naar mij overkomt nogal overkomen als iemand die gefrustreerd is en onbegrepen en uitgesloten voelt door de samenleving. Beiden punten die ik best snap, maar het maakt zo'n post/bericht er niet beter op.
Haar bewoording maakt het denk ik ben ik bang weer tot een discussie van "buitenlanders moeten zich maar aanpassen aan ons". En dat vind ik jammer, want ik snap haar punten wel maar ik krijg ook het gevoel dat ze graag wil schoppen tegen het huisje en dat ze hoopt dat iemand anders wel de deur voor haar open zet.
Maargoed ik ben van het klein beginnen, het bottom up process en het niet alles op social media posten. Ze gooit haar mening in de wereld en hoopt dat iemand er dan ook maar iets mee gaat doen. Ze heeft eigenlijk totaal geen controle op wat er mee gebeurd nu het op het web rond dwaalt.
Ze had er misschien beter een probleem analyse en oplossend bericht van kunnen maken, dan een schoppend bericht. Of kijken wat ze mss lokaal had kunnen doen om een andere lading aan 4 en 5 mei te kunnen geven?
ik vind er niks redelijks aan ze moet maar op eieren lopen om niemand te kwetsen? je hebt sowieso niet in de hand wat anderen met je uitspraken doen online, of wat men denkt op te maken uit je overtuiging, en je kan ook nooit voorzichtig genoeg zijn om niemand te beledigen met dit onderwerp blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'
En ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik ben voor nuance..maar ook voor tegengeluid..dus daar wringt wat
Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'
En ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik ben voor nuance..maar ook voor tegengeluid..dus daar wringt wat
uhm je weet dat dat niet mag en je wordt weg gecensureerd door de politie? je hebt nog zelf wel een heel makkelijk oordeel op fok (ook social media) over iemand die wel wat doetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.
Ik vind het gewoon net iets te makkelijk om je mening op social media te gooien met een hashtag.
Ik vind dat juist zielig.. ga lekker ergens anders staan met je spandoek of bord.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.
Ik vind het gewoon net iets te makkelijk om je mening op social media te gooien met een hashtag.
Ik zeg dat het zo 'klinkt', ik bedoel dus dat er nogal wat aan schort, niet dat ik het redelijk vind.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind er niks redelijks aan ze moet maar op eieren lopen om niemand te kwetsen? je hebt sowieso niet in de hand wat anderen met je uitspraken doen online, of wat men denkt op te maken uit je overtuiging, en je kan ook nooit voorzichtig genoeg zijn om niemand te beledigen met dit onderwerp blijkt wel weer.
Provoceren oude stijl, daar ben ik meer van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zielig.. ga lekker ergens anders staan met je spandoek of bord.
Net als precies met intocht van Sinterklaas daar beetje tegen gaan protesteren.
Bewust mensen lastig vallen die wel van het feest houden en zo. Dat is gewoon provoceren en vragen om problemen.
Get a life....
Zou je moeten was misschien betere keuze geweest. Ieder weldenkend mens weet dat je geen oorlog moet willen, elke overlevende vertelt hetzelfde verhaal. En dan zeker nu met een Islamistische Winter die al god weet hoe lang aan de gang is, en radicalisering overal is toenadering naar elkaar zoeken toch een beter alternatief (voor één momentje op één dag) dan recalcitrant in je uppie tegen iets aan gaan schoppen terwijl je goede intenties hebt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want verplicht toenadering zoeken is vrijheid? nee ook dat moet niet.
en dat lege gelul over respect, ik kan best iemand heel erg respecteren maar diens invulling van bepaalde uitingen niet waarderen, not mutual exclusive
Van mij mogen ze dat soort mensen gewoon keihard afvoeren. Heb je verdorie 364 dagen in een jaar om te protesteren, en dan ga je precies die ene dag dat mensen een feest aan het vieren zijn, beetje proberen in beeld te lopen en lastig te lopen doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Provoceren oude stijl, daar ben ik meer van.
ik spreek je niet tegen, ik geef enkel mijn kijk er opquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zeg dat het zo 'klinkt', ik bedoel dus dat er nogal wat aan schort, niet dat ik het redelijk vind.
Slechte woordkeuze van mijn kant. Want de rest van mijn post laat al zien dat ik de notie "ze moet op eieren lopen' niet kan waarderen.
doodknuppelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat soort mensen gewoon keihard afvoeren. Heb je verdorie 364 dagen in een jaar om te protesteren, en dan ga je precies die ene dag dat mensen een feest aan het vieren zijn, beetje proberen in beeld te lopen en lastig te lopen doen.
Laten we het niet overdrijven, het is geen GoT meer he...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doodknuppelen
en die andere mensen ook![]()
mensen
Oke. We denken er redelijk (quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spreek je niet tegen, ik geef enkel mijn kijk er op
mensen kunnen niet allemaal geruisloos met elkaar en laat staan samen leven, dus nee ik vind ook niet dat iedereen dat zou moeten en dan maar voor de goede wil niks zeggen, want wanneer of hoe ook, zulke onderwerpen kun je niet genuanceerd genoeg aanhalen, er volgt 100% aversie omdat het gaat om de oorlog in ons land, en herinneren hoe we solidair laf waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je moeten was misschien betere keuze geweest. Ieder weldenkend mens weet dat je geen oorlog moet willen, elke overlevende vertelt hetzelfde verhaal. En dan zeker nu met een Islamistische Winter die al god weet hoe lang aan de gang is, en radicalisering overal is toenadering naar elkaar zoeken toch een beter alternatief (voor één momentje op één dag) dan recalcitrant in je uppie tegen iets aan gaan schoppen terwijl je goede intenties hebt?
Rebel dat je bent!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:06 schreef Voxs het volgende:
Ik ga even recalcitrant roepen: fok alles! en buiten razen
Fijne middag mensen
Zo kun je het zien ja. Zo zie ik het echter niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen kunnen niet allemaal geruisloos met elkaar en laat staan samen leven, dus nee ik vind ook niet dat iedereen dat zou moeten en dan maar voor de goede wil niks zeggen, want wanneer of hoe ook, zulke onderwerpen kun je niet genuanceerd genoeg aanhalen, er volgt 100% aversie omdat het gaat om de oorlog in ons land, en herinneren hoe we solidair laf waren.
tja, het lijkt met bloed altijd erger dan het is. maar op 1 plek heeft ie der goed te pakken gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
jemig..hoe kan het dat joey zo tekeer ging?
jawel hoor, je kan vandaag ophouden met levenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
Het is gewoon voor iedereen 4 mei morgen, doe je niks tegen.
Ik las iets over oorlogsdoden niet herdenken omdat sommige mensen een hekel hebben aan moslims of zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is nou het gezeur omtrent 4 en 5 mei en die geen 4 mei voor mij geneuzel?
Ik leef volgens de maya kalender.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
Het is gewoon voor iedereen 4 mei morgen, doe je niks tegen.
Dan nog is het morgen 4 mei.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel hoor, je kan vandaag ophouden met leven
Die is toch sinds 2012 ofzo defect?quote:
dat kloptquote:
i'll build me own mayan calander with blackjack and hookersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben te cheap om een nieuwe uit te houwen dus ik begin gewoon weer opnieuw.
Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
i'll build me own mayan calander with blackjack and hookers
te herkennen aan de dagen die eindigen op dagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!
Ja, ze hebben hem laten vallen en de reparatie moesten ze zelf betalen. Hadden ze geen zin in.quote:
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
te herkennen aan de dagen die eindigen op dag
let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begintquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begint
awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?quote:
Jawel, jawel, de bevestiging is fijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?
Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes.
Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over.
Ze weet niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammen
De jeugd van tegenwoordig die alleen maar schaapachtjg in hun perkamentrollen boeken telefoons plumbussen staren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes.
Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over.
Dat hebben mensen boven de 45 jaar wel vaker inderdaad. Althans in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe dat moet.
Maar vervolgens wel iedere dag Facebook checken.
Ja!quote:
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
* Fogel heeft net een paar t-shirts in de koffer gepleurd en gaat over anderhalf uur richting het vliegveld.
Vanmorgen was het hier nog lekker weerquote:
Stripwinkels!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
Heerlijk weer hier.
Tijd om naar de stripwinkel te gaan. Het ligt er alweer zo lang.
Thanks! Ik ga helemaal naar Nederlandquote:
graagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, samen een eind aan maken?
Zelfde hier, gelukkig wel al wezen sporten dus niet helemaal nutteloos geweest vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:13 schreef Samzz het volgende:
Goed weer is goed.
Ik verveel me wel de tyfus.
Maar larfje danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
graag
weet je nog een kittige manier om de pijl uit te gaan?
Tick tick tick BOOMquote:
Ik had het volgende bedacht, politie beschieten, een goede Amerikaanse cabrio muscle car dan een parachute om je nek, buiten de spits om kei hard rijden op de A2, lekker veel banen en als de politie luchtsteun heeft ingeschakeld om je te pakken, parachute eruit en die kar lekker door laten gassen op de cruise controll. Hilarisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
graag
weet je nog een kittige manier om de pijl uit te gaan?
die is nu 33 weken en wel oud genoeg om op eigen benen te staan hoor. Sowieso heeft ze die vandaag wel weer genoeg getraind dus dat moet vast lukkenquote:
Ik mag jouw smaakquote:
alles om Lionel uit mijn hoofd te krijgenquote:
quote:
quote:
Staan.. staan... dat duurt nog wel ff hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
die is nu 33 weken en wel oud genoeg om op eigen benen te staan hoor. Sowieso heeft ze die vandaag wel weer genoeg getraind dus dat moet vast lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |