Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
i'll build me own mayan calander with blackjack and hookers
te herkennen aan de dagen die eindigen op dagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!
Ja, ze hebben hem laten vallen en de reparatie moesten ze zelf betalen. Hadden ze geen zin in.quote:
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
te herkennen aan de dagen die eindigen op dag
let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begintquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begint
awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?quote:
Jawel, jawel, de bevestiging is fijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?
Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes.
Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over.
Ze weet niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammen
De jeugd van tegenwoordig die alleen maar schaapachtjg in hun perkamentrollen boeken telefoons plumbussen staren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes.
Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over.
Dat hebben mensen boven de 45 jaar wel vaker inderdaad. Althans in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe dat moet.
Maar vervolgens wel iedere dag Facebook checken.
Ja!quote:
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
* Fogel heeft net een paar t-shirts in de koffer gepleurd en gaat over anderhalf uur richting het vliegveld.
Vanmorgen was het hier nog lekker weerquote:
Stripwinkels!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
Heerlijk weer hier.
Tijd om naar de stripwinkel te gaan. Het ligt er alweer zo lang.
Thanks! Ik ga helemaal naar Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |