abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161893094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:27 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ach, zolang ik het zelf niet doorheb... :P

[..]

Doe dan lijm, eerst opsnuiven en dan je neus lijmen.
Wel als je weer herstellende bent :P Maar goed. Koffie dan, want KSC.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 11:31:04 #202
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_161893113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Niet inkt?
Hmm vraag me af wat sterker ruikt. Er zal wel meer inkt dan lijm in een boek zitten ja.
🐙
pi_161893118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dat is allemaal mooi en aardig. Dus dan moet ze maar zwijgen? Dit is haar manier en niets mis mee om dingen soms wat directer te zeggen. Dan ontstaat er discussie. En discussie zet in gunstige gevallen aan tot denken..hopelijk..
Vind het een beetje oneerbiedig. Eerlijk gezegd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 11:32:16 #204
266257 crew  DeZwabber
pi_161893134
Ik mis eigenlijk compleet wat er mis is met 4 en 5 mei?
🐙
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:32:18 #205
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_161893136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Stoot jij daar ff jezelf.... ;)
Ach ja, het is niet voor iedereen weggelegd denk ik :')
With the stars as her umbrella
pi_161893162
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vind het een beetje oneerbiedig. Eerlijk gezegd.
Ik denk, met de dingen die zij aankaart, zij juist in de smiezen heeft wat een impact het niet vrij kunnen zijn heeft.
pi_161893228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef Voxs het volgende:

[..]

Wel als je weer herstellende bent :P Maar goed. Koffie dan, want KSC.
Koffie heb ik al genoeg gehad. Misschien décaf. Maar dat is nepkoffie.

Niemand een echte optie? Wat vinden jullie van Salvia Divonorum?

En dan mijn behandelaar bellen en alle toetsers en bellen af laten gaan. :D
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_161893248
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik denk, met de dingen die zij aankaart, zij juist in de smiezen heeft wat een impact het niet vrij kunnen zijn heeft.
Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.
pi_161893255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:37 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Koffie heb ik al genoeg gehad. Misschien décaf. Maar dat is nepkoffie.

Niemand een echte optie? Wat vinden jullie van Salvia Divonorum?

En dan mijn behandelaar bellen en alle toetsers en bellen af laten gaan. :D
"Ik ben van plan wat Salie te nemen"
"ow, oke hoor"
:P
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:43:22 #210
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161893343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dat is allemaal mooi en aardig. Dus dan moet ze maar zwijgen? Dit is haar manier en niets mis mee om dingen soms wat directer te zeggen. Dan ontstaat er discussie. En discussie zet in gunstige gevallen aan tot denken..hopelijk..
Ik denk dat het in de huidige tijd nogal op nog meer verdeeldheid in de samenleving gaat leiden, zekers omdat iedereen er nu met social media heel snel zijn mening kan delen en er wat van moet vinden.
Ze zet zekers aan tot nadenken en discussies, maar ik vind haar bewoording en hoe het naar mij overkomt nogal overkomen als iemand die gefrustreerd is en onbegrepen en uitgesloten voelt door de samenleving. Beiden punten die ik best snap, maar het maakt zo'n post/bericht er niet beter op.
Haar bewoording maakt het denk ik ben ik bang weer tot een discussie van "buitenlanders moeten zich maar aanpassen aan ons". En dat vind ik jammer, want ik snap haar punten wel maar ik krijg ook het gevoel dat ze graag wil schoppen tegen het huisje en dat ze hoopt dat iemand anders wel de deur voor haar open zet.
Maargoed ik ben van het klein beginnen, het bottom up process en het niet alles op social media posten. Ze gooit haar mening in de wereld en hoopt dat iemand er dan ook maar iets mee gaat doen. Ze heeft eigenlijk totaal geen controle op wat er mee gebeurd nu het op het web rond dwaalt.
Ze had er misschien beter een probleem analyse en oplossend bericht van kunnen maken, dan een schoppend bericht. Of kijken wat ze mss lokaal had kunnen doen om een andere lading aan 4 en 5 mei te kunnen geven?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_161893368
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.
Ik vind haar niet zo respectloos eigenlijk. Ze geeft nota bene aan altijd met respect mee te hebben gedaan en legt enkel uit waarom ze dit jaar niet meer meedoet. Dat is niet omdat al die doden geen waarde hebben.
We verschillen van mening :Y
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:44:56 #212
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161893375
quote:

[..]

Dit en niet gaan schoppen. Als je gaat schoppen, kun je schoppen terug verwachten.
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:49:15 #213
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161893467
quote:

[..]

want verplicht toenadering zoeken is vrijheid? nee ook dat moet niet.

en dat lege gelul over respect, ik kan best iemand heel erg respecteren maar diens invulling van bepaalde uitingen niet waarderen, not mutual exclusive
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:49:48 #214
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161893476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Dit en niet gaan schoppen. Als je gaat schoppen, kun je schoppen terug verwachten.
dit is al schoppen?
pi_161893483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik denk dat het in de huidige tijd nogal op nog meer verdeeldheid in de samenleving gaat leiden, zekers omdat iedereen er nu met social media heel snel zijn mening kan delen en er wat van moet vinden.
Ze zet zekers aan tot nadenken en discussies, maar ik vind haar bewoording en hoe het naar mij overkomt nogal overkomen als iemand die gefrustreerd is en onbegrepen en uitgesloten voelt door de samenleving. Beiden punten die ik best snap, maar het maakt zo'n post/bericht er niet beter op.
Haar bewoording maakt het denk ik ben ik bang weer tot een discussie van "buitenlanders moeten zich maar aanpassen aan ons". En dat vind ik jammer, want ik snap haar punten wel maar ik krijg ook het gevoel dat ze graag wil schoppen tegen het huisje en dat ze hoopt dat iemand anders wel de deur voor haar open zet.
Maargoed ik ben van het klein beginnen, het bottom up process en het niet alles op social media posten. Ze gooit haar mening in de wereld en hoopt dat iemand er dan ook maar iets mee gaat doen. Ze heeft eigenlijk totaal geen controle op wat er mee gebeurd nu het op het web rond dwaalt.
Ze had er misschien beter een probleem analyse en oplossend bericht van kunnen maken, dan een schoppend bericht. Of kijken wat ze mss lokaal had kunnen doen om een andere lading aan 4 en 5 mei te kunnen geven?
hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'
En ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik ben voor nuance..maar ook voor tegengeluid..dus daar wringt wat :+
pi_161893563
En daarbij vind ik haar post ook nog eens best oké.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:55:32 #217
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161893600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Voxs het volgende:

[..]

hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'
En ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik ben voor nuance..maar ook voor tegengeluid..dus daar wringt wat :+
ik vind er niks redelijks aan ze moet maar op eieren lopen om niemand te kwetsen? je hebt sowieso niet in de hand wat anderen met je uitspraken doen online, of wat men denkt op te maken uit je overtuiging, en je kan ook nooit voorzichtig genoeg zijn om niemand te beledigen met dit onderwerp blijkt wel weer.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:55:43 #218
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161893603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.
Ik vind het gewoon net iets te makkelijk om je mening op social media te gooien met een hashtag.
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:57:36 #219
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161893647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.
Ik vind het gewoon net iets te makkelijk om je mening op social media te gooien met een hashtag.
uhm je weet dat dat niet mag en je wordt weg gecensureerd door de politie? je hebt nog zelf wel een heel makkelijk oordeel op fok (ook social media) over iemand die wel wat doet :P
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:58:30 #220
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_161893667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik vind dat juist zielig.. ga lekker ergens anders staan met je spandoek of bord.

Net als precies met intocht van Sinterklaas daar beetje tegen gaan protesteren.

Bewust mensen lastig vallen die wel van het feest houden en zo. Dat is gewoon provoceren en vragen om problemen.

Get a life....
Bis vincit qui se vincit!
pi_161893688
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik vind er niks redelijks aan ze moet maar op eieren lopen om niemand te kwetsen? je hebt sowieso niet in de hand wat anderen met je uitspraken doen online, of wat men denkt op te maken uit je overtuiging, en je kan ook nooit voorzichtig genoeg zijn om niemand te beledigen met dit onderwerp blijkt wel weer.
Ik zeg dat het zo 'klinkt', ik bedoel dus dat er nogal wat aan schort, niet dat ik het redelijk vind.
Slechte woordkeuze van mijn kant. Want de rest van mijn post laat al zien dat ik de notie "ze moet op eieren lopen' niet kan waarderen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:59:57 #222
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161893700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik vind dat juist zielig.. ga lekker ergens anders staan met je spandoek of bord.

Net als precies met intocht van Sinterklaas daar beetje tegen gaan protesteren.

Bewust mensen lastig vallen die wel van het feest houden en zo. Dat is gewoon provoceren en vragen om problemen.

Get a life....
Provoceren oude stijl, daar ben ik meer van.
Trotste mama van Ambar
pi_161893721
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef PeZu het volgende:

[..]

want verplicht toenadering zoeken is vrijheid? nee ook dat moet niet.

en dat lege gelul over respect, ik kan best iemand heel erg respecteren maar diens invulling van bepaalde uitingen niet waarderen, not mutual exclusive
Zou je moeten was misschien betere keuze geweest. Ieder weldenkend mens weet dat je geen oorlog moet willen, elke overlevende vertelt hetzelfde verhaal. En dan zeker nu met een Islamistische Winter die al god weet hoe lang aan de gang is, en radicalisering overal is toenadering naar elkaar zoeken toch een beter alternatief (voor één momentje op één dag) dan recalcitrant in je uppie tegen iets aan gaan schoppen terwijl je goede intenties hebt?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:01:12 #224
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_161893739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Provoceren oude stijl, daar ben ik meer van.
Van mij mogen ze dat soort mensen gewoon keihard afvoeren. Heb je verdorie 364 dagen in een jaar om te protesteren, en dan ga je precies die ene dag dat mensen een feest aan het vieren zijn, beetje proberen in beeld te lopen en lastig te lopen doen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:01:33 #225
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161893752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik zeg dat het zo 'klinkt', ik bedoel dus dat er nogal wat aan schort, niet dat ik het redelijk vind.
Slechte woordkeuze van mijn kant. Want de rest van mijn post laat al zien dat ik de notie "ze moet op eieren lopen' niet kan waarderen.
ik spreek je niet tegen, ik geef enkel mijn kijk er op
pi_161893755

Digitale drugs. O+
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:01:52 #227
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_161893759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Van mij mogen ze dat soort mensen gewoon keihard afvoeren. Heb je verdorie 364 dagen in een jaar om te protesteren, en dan ga je precies die ene dag dat mensen een feest aan het vieren zijn, beetje proberen in beeld te lopen en lastig te lopen doen.
doodknuppelen :Y
en die andere mensen ook ^O^

mensen :r
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:02:36 #228
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_161893782
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

doodknuppelen :Y
en die andere mensen ook ^O^

mensen :r
Laten we het niet overdrijven, het is geen GoT meer he... ;)
pi_161893790
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik spreek je niet tegen, ik geef enkel mijn kijk er op
Oke. We denken er redelijk ( :P) hetzelfde over geloof ik.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:05:43 #230
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161893849
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou je moeten was misschien betere keuze geweest. Ieder weldenkend mens weet dat je geen oorlog moet willen, elke overlevende vertelt hetzelfde verhaal. En dan zeker nu met een Islamistische Winter die al god weet hoe lang aan de gang is, en radicalisering overal is toenadering naar elkaar zoeken toch een beter alternatief (voor één momentje op één dag) dan recalcitrant in je uppie tegen iets aan gaan schoppen terwijl je goede intenties hebt?
mensen kunnen niet allemaal geruisloos met elkaar en laat staan samen leven, dus nee ik vind ook niet dat iedereen dat zou moeten en dan maar voor de goede wil niks zeggen, want wanneer of hoe ook, zulke onderwerpen kun je niet genuanceerd genoeg aanhalen, er volgt 100% aversie omdat het gaat om de oorlog in ons land, en herinneren hoe we solidair laf waren.
pi_161893860
Ik ga even recalcitrant roepen: fok alles! en buiten razen :P
Fijne middag mensen :W
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:14:37 #232
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_161894016
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:06 schreef Voxs het volgende:
Ik ga even recalcitrant roepen: fok alles! en buiten razen :P
Fijne middag mensen :W
Rebel dat je bent!

Have fun!
pi_161894093
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:05 schreef PeZu het volgende:

[..]

mensen kunnen niet allemaal geruisloos met elkaar en laat staan samen leven, dus nee ik vind ook niet dat iedereen dat zou moeten en dan maar voor de goede wil niks zeggen, want wanneer of hoe ook, zulke onderwerpen kun je niet genuanceerd genoeg aanhalen, er volgt 100% aversie omdat het gaat om de oorlog in ons land, en herinneren hoe we solidair laf waren.
Zo kun je het zien ja. Zo zie ik het echter niet. :P
Ik was niet solidair laf, jij ook niet. Jouw ouders wss ook niet, mijne ook niet. Gaat om herdenken, en er wat van opsteken naar mijn mening. Zeg niet wat iemand anders moet doen, enkel hoe ik het zie :)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:30:08 #234
102912 crv
Screwed up
pi_161894269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:05 schreef Voxs het volgende:

[..]

jemig..hoe kan het dat joey zo tekeer ging?
tja, het lijkt met bloed altijd erger dan het is. maar op 1 plek heeft ie der goed te pakken gehad.

Zij ging met haar volle gewicht (en dat is aardig wat) zoen ze zich omdraaide bovenop hem staan. ze dacht op zijn staart, maar kan ook dus een halve schop en op een andere gevoelige plek zijn.

Probleem is dat Joey een "verleden" heeft waar we enkel naar kunnen gissen. We weten bijna met zekerheid dat ie mishandeld is door zijn gedrag. Toen we hem net hadden en ik een stok pakte om te spelen met hem dook die weg. en er zijn meer situaties waarin die niet normaal reageert.

We nemen het hem niet kwalijk, hij is al zoveel verbetert en normaal kunnen we hem door de kamer smijten zonder dat ie wat doet...
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:31:54 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161894296
Ik hang iig morgen de vlag weer half stok uit en ben 2 minuten stil met de rest van NL.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:32:32 #236
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161894312
Ik werk dan, maar ik leg netjes het werk stil voor 2 min.
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:37:31 #237
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161894384
ik doe gewoon wat ik doe, ga er niet speciaal opletten, als ik ergens ben waar er stilte gehouden dan ben ik ook wel stil
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:41:32 #238
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161894460
Ik ben wel altijd 2 minuten stil, maar de vlag halfstok hangen heb ik nooit gedaan sinds ik het ouderlijk huis uit ben.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:42:58 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161894485
Ik blijf er niet voor thuis (hoewel ik morgen dus wel gewoon thuis ben :P), maar ik ben zeker stil.
pi_161894614
Wat is nou het gezeur omtrent 4 en 5 mei en die geen 4 mei voor mij geneuzel?
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:51:56 #241
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161894677
dat je zo knetterhigh van de pijnmedicatie naar een veertje in het gaas lacht, denkt aah ik voel me super, 1 cm verschuift en de pijn door je lijf schiet O+
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 12:54:26 #242
45833 crew  Fogel
pi_161894726
Het is gewoon voor iedereen 4 mei morgen, doe je niks tegen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:55:22 #243
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161894738
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
jawel hoor, je kan vandaag ophouden met leven
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 12:56:09 #244
266257 crew  DeZwabber
pi_161894753
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is nou het gezeur omtrent 4 en 5 mei en die geen 4 mei voor mij geneuzel?
Ik las iets over oorlogsdoden niet herdenken omdat sommige mensen een hekel hebben aan moslims of zo.

Ik probeer nog steeds het verband te vinden.
🐙
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 12:56:34 #245
266257 crew  DeZwabber
pi_161894756
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
Ik leef volgens de maya kalender.
🐙
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 12:57:10 #246
45833 crew  Fogel
pi_161894767
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:55 schreef PeZu het volgende:

[..]

jawel hoor, je kan vandaag ophouden met leven
Dan nog is het morgen 4 mei.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 12:57:43 #247
45833 crew  Fogel
pi_161894775
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:56 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik leef volgens de maya kalender.
Die is toch sinds 2012 ofzo defect?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:58:05 #248
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161894780
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dan nog is het morgen 4 mei.
dat klopt
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 12:59:34 #249
266257 crew  DeZwabber
pi_161894808
quote:

[..]

Ik ben te cheap om een nieuwe uit te houwen dus ik begin gewoon weer opnieuw.
🐙
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:00:33 #250
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161894827
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:59 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik ben te cheap om een nieuwe uit te houwen dus ik begin gewoon weer opnieuw.
i'll build me own mayan calander with blackjack and hookers
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 13:01:19 #251
266257 crew  DeZwabber
pi_161894841
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

i'll build me own mayan calander with blackjack and hookers
Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!
🐙
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:02:53 #252
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161894862
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:01 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!
te herkennen aan de dagen die eindigen op dag
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:06:24 #253
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161894926
Is het al weekend.nl *O*!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:06:50 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161894936
En ik krijg een koortslip ;(. Duidelijk dat ik stressig ben/slechtere weerstand heb :(.
pi_161894951
quote:

[..]

Ja, ze hebben hem laten vallen en de reparatie moesten ze zelf betalen. Hadden ze geen zin in.
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 13:07:40 #256
266257 crew  DeZwabber
pi_161894953
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

te herkennen aan de dagen die eindigen op dag
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
🐙
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:08:39 #257
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161894968
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begint
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:09:51 #258
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_161894987
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:08 schreef PeZu het volgende:

[..]

let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begint
_O-
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:10:45 #259
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161895008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

[..]

_O-
awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:12:15 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161895035
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes *O*.

Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over :').
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:12:28 #261
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_161895038
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:10 schreef PeZu het volgende:

[..]

awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?
Jawel, jawel, de bevestiging is fijn.
Ik roep dit al jááren tegen mijn moeder.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:14:23 #262
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161895063
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes *O*.

Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over :').
Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammen _O-
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:15:10 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161895069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:14 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammen _O-
Ze weet niet hoe dat moet.

Maar vervolgens wel iedere dag Facebook checken :P.
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 13:17:26 #264
266257 crew  DeZwabber
pi_161895102
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:

De jeugd van tegenwoordig die alleen maar schaapachtjg in hun perkamentrollen boeken telefoons plumbussen staren.
🐙
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:18:58 #265
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161895128
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze weet niet hoe dat moet.

Maar vervolgens wel iedere dag Facebook checken :P.
Dat hebben mensen boven de 45 jaar wel vaker inderdaad. Althans in mijn omgeving.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 13:22:49 #266
45833 crew  Fogel
pi_161895173
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:06 schreef Samzz het volgende:
Is het al weekend.nl *O*!
Ja!

* Fogel heeft net een paar t-shirts in de koffer gepleurd en gaat over anderhalf uur richting het vliegveld. *G*
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:32:14 #267
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161895303
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:22 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja!

* Fogel heeft net een paar t-shirts in de koffer gepleurd en gaat over anderhalf uur richting het vliegveld. *G*
Fijne vakantie!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:38:40 #268
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161895412
ik dacht dat het lekker weer zou worden :(
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:40:44 #269
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161895442
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:38 schreef PeZu het volgende:
Vanmorgen was het hier nog lekker weer :o
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:41:16 #270
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161895451
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:38 schreef PeZu het volgende:
Zon hier jonguh!
Trotste mama van Ambar
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 13:47:19 #271
266257 crew  DeZwabber
pi_161895563
Heerlijk weer hier.

Tijd om naar de stripwinkel te gaan. Het ligt er alweer zo lang.
🐙
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:53:00 #272
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161895679
gordijnen open helpt iets, er is een soort van zon :{
pi_161895737
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
Heerlijk weer hier.

Tijd om naar de stripwinkel te gaan. Het ligt er alweer zo lang.
Stripwinkels! :9~
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 13:55:37 #274
45833 crew  Fogel
pi_161895750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:32 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Fijne vakantie!
Thanks! Ik ga helemaal naar Nederland :D
pi_161895773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef Fogel het volgende:

[..]

Thanks! Ik ga helemaal naar Nederland :D
ah, daar schijnt het goed weer te worden :D
  Designer dinsdag 3 mei 2016 @ 14:09:24 #276
266257 crew  DeZwabber
pi_161896023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Stripwinkels! :9~
Niet dat soort stripwinkels.
🐙
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:09:45 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896031
:W

ik heb geen zin meer :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:10:09 #278
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161896038
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:09 schreef Molo het volgende:

Wees specifieker!
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:10:16 #279
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161896040
quote:

:o
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:13:33 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_161896097
Goed weer is goed O+.

Ik verveel me wel de tyfus :').
pi_161896101
quote:

Ik ook niet, samen een eind aan maken? ;(
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:15:02 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896127
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik ook niet, samen een eind aan maken? ;(
graag O+

weet je nog een kittige manier om de pijl uit te gaan? O+
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:15:33 #283
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161896142
All night long *O*
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:15:35 #284
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161896145
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:13 schreef Samzz het volgende:
Goed weer is goed O+.

Ik verveel me wel de tyfus :').
Zelfde hier, gelukkig wel al wezen sporten dus niet helemaal nutteloos geweest vandaag O-)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:16:28 #285
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161896164
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:15 schreef Molo het volgende:

[..]

graag O+

Maar larfje dan :o
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:16:51 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896176
pi_161896198
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_161896209
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:15 schreef Molo het volgende:

[..]

graag O+

Ik had het volgende bedacht, politie beschieten, een goede Amerikaanse cabrio muscle car dan een parachute om je nek, buiten de spits om kei hard rijden op de A2, lekker veel banen en als de politie luchtsteun heeft ingeschakeld om je te pakken, parachute eruit en die kar lekker door laten gassen op de cruise controll. Hilarisch.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:18:39 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Maar larfje dan :o
die is nu 33 weken en wel oud genoeg om op eigen benen te staan hoor. Sowieso heeft ze die vandaag wel weer genoeg getraind dus dat moet vast lukken ^O^
pi_161896216
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:19:06 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896223
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Tick tick tick BOOM *O*
alles om Lionel uit mijn hoofd te krijgen :D
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:19:21 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896230
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik mag jouw smaak _O_
dank u :7
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:20:48 #293
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161896252
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:24:42 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896325
Doet me denken aan Leisure Larry op de Atari
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2016 @ 14:24:59 #295
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_161896332
Waar is dat lekkere weer gebleven :(
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:26:02 #296
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_161896341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:26:21 #297
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161896346
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:19 schreef Molo het volgende:

[..]

alles om Lionel uit mijn hoofd te krijgen :D
pi_161896372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:30:37 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161896436
quote:

van The Village People Patrick Hernandez *G*
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:40:12 #300
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_161896624
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:18 schreef Molo het volgende:

[..]

die is nu 33 weken en wel oud genoeg om op eigen benen te staan hoor. Sowieso heeft ze die vandaag wel weer genoeg getraind dus dat moet vast lukken ^O^
Staan.. staan... dat duurt nog wel ff hoor... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')