Wel als je weer herstellende bentquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:27 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Ach, zolang ik het zelf niet doorheb...
[..]
Doe dan lijm, eerst opsnuiven en dan je neus lijmen.
Vind het een beetje oneerbiedig. Eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi en aardig. Dus dan moet ze maar zwijgen? Dit is haar manier en niets mis mee om dingen soms wat directer te zeggen. Dan ontstaat er discussie. En discussie zet in gunstige gevallen aan tot denken..hopelijk..
Ik denk, met de dingen die zij aankaart, zij juist in de smiezen heeft wat een impact het niet vrij kunnen zijn heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het een beetje oneerbiedig. Eerlijk gezegd.
Koffie heb ik al genoeg gehad. Misschien décaf. Maar dat is nepkoffie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wel als je weer herstellende bentMaar goed. Koffie dan, want KSC.
Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk, met de dingen die zij aankaart, zij juist in de smiezen heeft wat een impact het niet vrij kunnen zijn heeft.
"Ik ben van plan wat Salie te nemen"quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:37 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Koffie heb ik al genoeg gehad. Misschien décaf. Maar dat is nepkoffie.
Niemand een echte optie? Wat vinden jullie van Salvia Divonorum?
En dan mijn behandelaar bellen en alle toetsers en bellen af laten gaan.
Ik denk dat het in de huidige tijd nogal op nog meer verdeeldheid in de samenleving gaat leiden, zekers omdat iedereen er nu met social media heel snel zijn mening kan delen en er wat van moet vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is allemaal mooi en aardig. Dus dan moet ze maar zwijgen? Dit is haar manier en niets mis mee om dingen soms wat directer te zeggen. Dan ontstaat er discussie. En discussie zet in gunstige gevallen aan tot denken..hopelijk..
Ik vind haar niet zo respectloos eigenlijk. Ze geeft nota bene aan altijd met respect mee te hebben gedaan en legt enkel uit waarom ze dit jaar niet meer meedoet. Dat is niet omdat al die doden geen waarde hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.
Dit en niet gaan schoppen. Als je gaat schoppen, kun je schoppen terug verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien wel, echter is er een ding aan zo'n dag als 4 mei, herdenking. Dan moet je niet op je eigen eilandje gaan zitten maar toenadering naar elkaar zoeken. Ook al ben je het niet eens met de invulling van een nationale herdenkingsdag, maar toon dan respect naar alle mensen die vielen ongeacht de nationaliteit. Kaart je onvrede aan op een constructieve manier en zoek dan een andere invulling van die dag.
want verplicht toenadering zoeken is vrijheid? nee ook dat moet niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dit is al schoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit en niet gaan schoppen. Als je gaat schoppen, kun je schoppen terug verwachten.
hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de huidige tijd nogal op nog meer verdeeldheid in de samenleving gaat leiden, zekers omdat iedereen er nu met social media heel snel zijn mening kan delen en er wat van moet vinden.
Ze zet zekers aan tot nadenken en discussies, maar ik vind haar bewoording en hoe het naar mij overkomt nogal overkomen als iemand die gefrustreerd is en onbegrepen en uitgesloten voelt door de samenleving. Beiden punten die ik best snap, maar het maakt zo'n post/bericht er niet beter op.
Haar bewoording maakt het denk ik ben ik bang weer tot een discussie van "buitenlanders moeten zich maar aanpassen aan ons". En dat vind ik jammer, want ik snap haar punten wel maar ik krijg ook het gevoel dat ze graag wil schoppen tegen het huisje en dat ze hoopt dat iemand anders wel de deur voor haar open zet.
Maargoed ik ben van het klein beginnen, het bottom up process en het niet alles op social media posten. Ze gooit haar mening in de wereld en hoopt dat iemand er dan ook maar iets mee gaat doen. Ze heeft eigenlijk totaal geen controle op wat er mee gebeurd nu het op het web rond dwaalt.
Ze had er misschien beter een probleem analyse en oplossend bericht van kunnen maken, dan een schoppend bericht. Of kijken wat ze mss lokaal had kunnen doen om een andere lading aan 4 en 5 mei te kunnen geven?
ik vind er niks redelijks aan ze moet maar op eieren lopen om niemand te kwetsen? je hebt sowieso niet in de hand wat anderen met je uitspraken doen online, of wat men denkt op te maken uit je overtuiging, en je kan ook nooit voorzichtig genoeg zijn om niemand te beledigen met dit onderwerp blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'
En ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik ben voor nuance..maar ook voor tegengeluid..dus daar wringt wat
Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm dat klinkt allemaal (schijn) redelijk..maar iets stuit op enorme weerstand bij mij. Nog even over na denken wat dat is. Iets met 'zij moet voorzichtig zijn, terwijl anderen maar kwetsend mogen roeptoeteren wat er in hun opkomt'
En ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik ben voor nuance..maar ook voor tegengeluid..dus daar wringt wat
uhm je weet dat dat niet mag en je wordt weg gecensureerd door de politie? je hebt nog zelf wel een heel makkelijk oordeel op fok (ook social media) over iemand die wel wat doetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.
Ik vind het gewoon net iets te makkelijk om je mening op social media te gooien met een hashtag.
Ik vind dat juist zielig.. ga lekker ergens anders staan met je spandoek of bord.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld meer sympathie gehad als ze stil zwijgend een spandoek had getoond op tv tijdens de herdenking. Bijvoorbeeld wat de partij die voor Republiek Nederland is doet tijdens optreden van het koningshuis.
Ik vind het gewoon net iets te makkelijk om je mening op social media te gooien met een hashtag.
Ik zeg dat het zo 'klinkt', ik bedoel dus dat er nogal wat aan schort, niet dat ik het redelijk vind.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind er niks redelijks aan ze moet maar op eieren lopen om niemand te kwetsen? je hebt sowieso niet in de hand wat anderen met je uitspraken doen online, of wat men denkt op te maken uit je overtuiging, en je kan ook nooit voorzichtig genoeg zijn om niemand te beledigen met dit onderwerp blijkt wel weer.
Provoceren oude stijl, daar ben ik meer van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zielig.. ga lekker ergens anders staan met je spandoek of bord.
Net als precies met intocht van Sinterklaas daar beetje tegen gaan protesteren.
Bewust mensen lastig vallen die wel van het feest houden en zo. Dat is gewoon provoceren en vragen om problemen.
Get a life....
Zou je moeten was misschien betere keuze geweest. Ieder weldenkend mens weet dat je geen oorlog moet willen, elke overlevende vertelt hetzelfde verhaal. En dan zeker nu met een Islamistische Winter die al god weet hoe lang aan de gang is, en radicalisering overal is toenadering naar elkaar zoeken toch een beter alternatief (voor één momentje op één dag) dan recalcitrant in je uppie tegen iets aan gaan schoppen terwijl je goede intenties hebt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want verplicht toenadering zoeken is vrijheid? nee ook dat moet niet.
en dat lege gelul over respect, ik kan best iemand heel erg respecteren maar diens invulling van bepaalde uitingen niet waarderen, not mutual exclusive
Van mij mogen ze dat soort mensen gewoon keihard afvoeren. Heb je verdorie 364 dagen in een jaar om te protesteren, en dan ga je precies die ene dag dat mensen een feest aan het vieren zijn, beetje proberen in beeld te lopen en lastig te lopen doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Provoceren oude stijl, daar ben ik meer van.
ik spreek je niet tegen, ik geef enkel mijn kijk er opquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zeg dat het zo 'klinkt', ik bedoel dus dat er nogal wat aan schort, niet dat ik het redelijk vind.
Slechte woordkeuze van mijn kant. Want de rest van mijn post laat al zien dat ik de notie "ze moet op eieren lopen' niet kan waarderen.
doodknuppelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat soort mensen gewoon keihard afvoeren. Heb je verdorie 364 dagen in een jaar om te protesteren, en dan ga je precies die ene dag dat mensen een feest aan het vieren zijn, beetje proberen in beeld te lopen en lastig te lopen doen.
Laten we het niet overdrijven, het is geen GoT meer he...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doodknuppelen
en die andere mensen ook![]()
mensen
Oke. We denken er redelijk (quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik spreek je niet tegen, ik geef enkel mijn kijk er op
mensen kunnen niet allemaal geruisloos met elkaar en laat staan samen leven, dus nee ik vind ook niet dat iedereen dat zou moeten en dan maar voor de goede wil niks zeggen, want wanneer of hoe ook, zulke onderwerpen kun je niet genuanceerd genoeg aanhalen, er volgt 100% aversie omdat het gaat om de oorlog in ons land, en herinneren hoe we solidair laf waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je moeten was misschien betere keuze geweest. Ieder weldenkend mens weet dat je geen oorlog moet willen, elke overlevende vertelt hetzelfde verhaal. En dan zeker nu met een Islamistische Winter die al god weet hoe lang aan de gang is, en radicalisering overal is toenadering naar elkaar zoeken toch een beter alternatief (voor één momentje op één dag) dan recalcitrant in je uppie tegen iets aan gaan schoppen terwijl je goede intenties hebt?
Rebel dat je bent!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:06 schreef Voxs het volgende:
Ik ga even recalcitrant roepen: fok alles! en buiten razen
Fijne middag mensen
Zo kun je het zien ja. Zo zie ik het echter niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen kunnen niet allemaal geruisloos met elkaar en laat staan samen leven, dus nee ik vind ook niet dat iedereen dat zou moeten en dan maar voor de goede wil niks zeggen, want wanneer of hoe ook, zulke onderwerpen kun je niet genuanceerd genoeg aanhalen, er volgt 100% aversie omdat het gaat om de oorlog in ons land, en herinneren hoe we solidair laf waren.
tja, het lijkt met bloed altijd erger dan het is. maar op 1 plek heeft ie der goed te pakken gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
jemig..hoe kan het dat joey zo tekeer ging?
jawel hoor, je kan vandaag ophouden met levenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
Het is gewoon voor iedereen 4 mei morgen, doe je niks tegen.
Ik las iets over oorlogsdoden niet herdenken omdat sommige mensen een hekel hebben aan moslims of zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is nou het gezeur omtrent 4 en 5 mei en die geen 4 mei voor mij geneuzel?
Ik leef volgens de maya kalender.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
Het is gewoon voor iedereen 4 mei morgen, doe je niks tegen.
Dan nog is het morgen 4 mei.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel hoor, je kan vandaag ophouden met leven
Die is toch sinds 2012 ofzo defect?quote:
dat kloptquote:
i'll build me own mayan calander with blackjack and hookersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben te cheap om een nieuwe uit te houwen dus ik begin gewoon weer opnieuw.
Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
i'll build me own mayan calander with blackjack and hookers
te herkennen aan de dagen die eindigen op dagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vandaag weer de dagelijkse blackjack and hookers dag!
Ja, ze hebben hem laten vallen en de reparatie moesten ze zelf betalen. Hadden ze geen zin in.quote:
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
te herkennen aan de dagen die eindigen op dag
let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begintquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten de klinkers weer in de maand? Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat het vandaag weer blackjack and hookers dag is!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
let wel, dit geldt alleen alleen als het jaar met een getal begint
awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?quote:
Jawel, jawel, de bevestiging is fijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
awel awel we nemen het niet zo nauw met de wettelijke aanbevelingen zie ik?
Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes.
Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over.
Ze weet niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wees blij dat ze erover zeurt en geen groepen gaat aanmaken op verschillende social media kanalen en iedereen gaat toevoegen en alles gaat onder spammen
De jeugd van tegenwoordig die alleen maar schaapachtjg in hun perkamentrollen boeken telefoons plumbussen staren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Samzz het volgende:
Yes, m'n werkgeefster is weer aan het zeuren over de jeugd van tegenwoordig en hun telefoontjes.
Dat wij als personeel in de pauze met onze telefoons bezig zijn en zo. Goddamnit, waar gaat t over.
Dat hebben mensen boven de 45 jaar wel vaker inderdaad. Althans in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe dat moet.
Maar vervolgens wel iedere dag Facebook checken.
Ja!quote:
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
* Fogel heeft net een paar t-shirts in de koffer gepleurd en gaat over anderhalf uur richting het vliegveld.
Vanmorgen was het hier nog lekker weerquote:
Stripwinkels!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
Heerlijk weer hier.
Tijd om naar de stripwinkel te gaan. Het ligt er alweer zo lang.
Thanks! Ik ga helemaal naar Nederlandquote:
graagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, samen een eind aan maken?
Zelfde hier, gelukkig wel al wezen sporten dus niet helemaal nutteloos geweest vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:13 schreef Samzz het volgende:
Goed weer is goed.
Ik verveel me wel de tyfus.
Maar larfje danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
graag
weet je nog een kittige manier om de pijl uit te gaan?
Tick tick tick BOOMquote:
Ik had het volgende bedacht, politie beschieten, een goede Amerikaanse cabrio muscle car dan een parachute om je nek, buiten de spits om kei hard rijden op de A2, lekker veel banen en als de politie luchtsteun heeft ingeschakeld om je te pakken, parachute eruit en die kar lekker door laten gassen op de cruise controll. Hilarisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
graag
weet je nog een kittige manier om de pijl uit te gaan?
die is nu 33 weken en wel oud genoeg om op eigen benen te staan hoor. Sowieso heeft ze die vandaag wel weer genoeg getraind dus dat moet vast lukkenquote:
Ik mag jouw smaakquote:
alles om Lionel uit mijn hoofd te krijgenquote:
quote:
quote:
Staan.. staan... dat duurt nog wel ff hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
die is nu 33 weken en wel oud genoeg om op eigen benen te staan hoor. Sowieso heeft ze die vandaag wel weer genoeg getraind dus dat moet vast lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |