Ik heb een uurtje geslapen vannachtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
En voor Zwabber mocht hij terug lezen:
http://www.volkskrant.nl/foto/octopus-slingeren~p4293540/
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:43 schreef crv het volgende:
Ben je je spullen aan het uitpakken op je werkplek, belt mevr crv dat zkh haar heeft gebeten nadat ze op zijn staart had gestaan en hevig bloed
Dus weer onderweg naar huis......
Ben je je spullen aan het uitpakken op je werkplek, belt mevr crv dat zkh haar heeft gebeten nadat ze op zijn staart had gestaan en hevig bloed
Ai. Sterktequote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:43 schreef crv het volgende:
ze is met een vriendin, maar er moet iemand met zkh dan uit en die moet ook zijn medicijnen nog hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
En ze kan niet zelf naar de dokter of het ziekenhuis gaan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:03 schreef crv het volgende:
[..]
ze is met een vriendin, maar er moet iemand met zkh dan uit en die moet ook zijn medicijnen nog hebben
zo top vindt i het nietquote:
waar staat dat ze zelfstandig kan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:15 schreef PeZu het volgende:
dus jij bent sneller per trein thuis dat ze zelfstandig nd dokter kan? hmm bijzonder handig ja
nergens maar ik vraag het ook maar gewoon hehquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
waar staat dat ze zelfstandig kan ?
Ze is opgehaald door een vriendin
badkamer schijnt enigzins rood te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens maar ik vraag het ook maar gewoon heh [ afbeelding ]
en dan nog ga jij terug, moet een beste wond zijn dan![]()
olaquote:
sterkte ermeequote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
badkamer schijnt enigzins rood te zijn
Ik ga het zo zien
picsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
badkamer schijnt enigzins rood te zijn
Ik ga het zo zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |