Ik heb een uurtje geslapen vannachtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
En voor Zwabber mocht hij terug lezen:
http://www.volkskrant.nl/foto/octopus-slingeren~p4293540/
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:43 schreef crv het volgende:
Ben je je spullen aan het uitpakken op je werkplek, belt mevr crv dat zkh haar heeft gebeten nadat ze op zijn staart had gestaan en hevig bloed
Dus weer onderweg naar huis......
Ben je je spullen aan het uitpakken op je werkplek, belt mevr crv dat zkh haar heeft gebeten nadat ze op zijn staart had gestaan en hevig bloed
Ai. Sterktequote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:43 schreef crv het volgende:
ze is met een vriendin, maar er moet iemand met zkh dan uit en die moet ook zijn medicijnen nog hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
En ze kan niet zelf naar de dokter of het ziekenhuis gaan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:03 schreef crv het volgende:
[..]
ze is met een vriendin, maar er moet iemand met zkh dan uit en die moet ook zijn medicijnen nog hebben
zo top vindt i het nietquote:
waar staat dat ze zelfstandig kan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:15 schreef PeZu het volgende:
dus jij bent sneller per trein thuis dat ze zelfstandig nd dokter kan? hmm bijzonder handig ja
nergens maar ik vraag het ook maar gewoon hehquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
waar staat dat ze zelfstandig kan ?
Ze is opgehaald door een vriendin
badkamer schijnt enigzins rood te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens maar ik vraag het ook maar gewoon heh [ afbeelding ]
en dan nog ga jij terug, moet een beste wond zijn dan![]()
olaquote:
sterkte ermeequote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
badkamer schijnt enigzins rood te zijn
Ik ga het zo zien
picsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
badkamer schijnt enigzins rood te zijn
Ik ga het zo zien
op een of andere manier blijft hij toch charmanter dan joffrey terwijl het eigenlijk een grotere klootzak isquote:
Sterkte ermee, ook voor je vrouw. Akelig om mee te maken.quote:
Juuuupquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een of andere manier blijft hij toch charmanter dan joffrey terwijl het eigenlijk een grotere klootzak is
crv klaagt hier niet voor niets zo vaak, wellicht vond zkh dat ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:18 schreef Samzz het volgende:
Klinkt wel als een heftige reactie van de hond. Ik ben ook wel eens per ongeluk op een staart gaan staan, maar daar lagen echt m'n handen niet van open.
Nou, inderdaad. Die hoeft van mij het einde ook niet te halen..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:18 schreef Voxs het volgende:
Joffrey was een verongelijkt schreeuwlelijkje, Ramsay is puur evil.
Goed acteur wel. Hij mag van mij nog even blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Die hoeft van mij het einde ook niet te halen..
Ja, ok, hij speelt het wel goed. Maar gisteren was wel ff de overtreffende trap hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed acteur wel. Hij mag van mij nog even blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ok, hij speelt het wel goed. Maar gisteren was wel ff de overtreffende trap hoor.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan overtreffen in de toekomst.Ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vondzijn dit got spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja. Sorry, duidelijker moeten zijn.quote:
Nah, vind het een rare reactie voor een per ongeluke staarttrap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
crv klaagt hier niet voor niets zo vaak, wellicht vond zkh dat ook
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vondGot Spoiler inside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Got Spoiler inside.Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg nu, niks is ergerlijker dan spoilers en per ongeluk openen/niet kunnen openen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Oke.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kijk die serie toch niet
ik vroeg het me gewoon af omdat ik er niks van snapte
Ja, ik dus welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kijk die serie toch niet
ik vroeg het me gewoon af omdat ik er niks van snapte
Mag ik vragen waarom pas later in de week?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus wel. Alleen later in de week.
dan is het wel vervelend ja..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus wel. Alleen later in de week.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ok, hij speelt het wel goed. Maar gisteren was wel ff de overtreffende trap hoor.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan overtreffen in de toekomst.Got spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
ja ik ook wel, beide handen zelfsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, vind het een rare reactie voor een per ongeluke staarttrap.
Omdat ik maandagavond en dinsdagavond weg ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom pas later in de week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |