En het gezellig met mij wil kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik maandagavond en dinsdagavond weg ben.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En het gezellig met mij wil kijken
Maar jij hebt al gekeken lees ik net....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb Korsakov elke aflevering is een nieuwequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar jij hebt al gekeken lees ik net....
Ook. Ik vind zaterdagavond fijner kijken. Gewoon, weekend. Genieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat hadden Molo en ik al uitgeslotenquote:
Gaat weer prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey!
Hoe is het met de misselijkheid?
[me=PeZu]tjekt de TT, hmm toch ksc[/me]quote:
Ja, zaterdag ga ik m ophalenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met je auto? heb je hem?
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:30 schreef Voxs het volgende:
Ik sta stil/treur om de doden en hoe verschrikkelijk en gruwelijke periode dat was. Maar; spookt ook door mijn hoofd hoe wij met goed fatsoen over vrijheid voor iedereen kunnen hebben.
Nee nog 2. Er zit een limiet aan de hoeveelheid was die ik kwijt kan om te drogen.quote:
houdt vrijheid ook niet in dat je vrij moet zijn om dat te mogen vinden en opperen? wat is er zonde aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.
Waarom verplaatsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.
Kun je het buiten hangen? Want nu met de zon en beetje wind is alles zo droog...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nog 2. Er zit een limiet aan de hoeveelheid was die ik kwijt kan om te drogen.
vredesmissies waar? turkije? of het door frankrijk bezette marokko?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik#ondereenhelegrotesteenleven
Maar er komt toch ook steeds meer aan bod in de geschiedenisverhalen etc. hoe Marokkanen en Turken geholpen hebben om het Europese continent te bevrijden samen met de geallieerden toch?
En er zijn vast ook niet-blanken omgekomen in de oorlogen en vredesmissies die we er daar hebben gevoerd.
We hebben een balkon van 1 bij 3 meterquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je het buiten hangen? Want nu met de zon en beetje wind is alles zo droog...
Ik vindquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
houdt vrijheid ook niet in dat je vrij moet zijn om dat te mogen vinden en opperen? wat is er zonde aan?
dat snap ik, maar waarom zonde dat die geluiden er zijn? dat vroeg ik me afquote:
Omdat niet de hele wereld vrij was toen NL bevrijd werd, zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom verplaatsen?
En afschaffen, hm nee, dat ook weer niet. Het is goed stil te staan bij waar mensen toe in staat zijn. Helaas lijkt men het niet te willen leren en maakt men een vreemd onderscheid, ziet men niet hoe ze zelf zo enorm hypocriet zijn.
Ik vind het zonde dat er geluiden zijn om iets dat voor ons als land vekangrijk is te verplaatsen of af te schaffen. Die geluiden mogen er zijn, ik vind ze enkel jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap ik, maar waarom zonde dat die geluiden er zijn? dat vroeg ik me af
Wat een onzin. Elk land gedenkt op andere data. En ja, die overwegingen staan los van het gedenken an sich. Maar met die herdenking komt ook de viering van vrijheid en daar mag men zich wel eens bij achter de oren krabben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niet de hele wereld vrij was toen NL bevrijd werd, zoiets.
Ik ben het met je eens, hoor. Maar ik vind dat dat los staat van de herdenking an sich.
Servië, we zijn in diverse landen in Afrika geweest. Afghanistan/Irak zou je ook als een vredemissie kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
vredesmissies waar? turkije? of het door frankrijk bezette marokko?
ik vind het juist goed, veel mensen nemen altijd alles maar voor lief en denken niet na wat dingen nu exact inhouden, en kunnen betekenenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dat er geluiden zijn om iets dat voor ons als land vekangrijk is te verplaatsen of af te schaffen. Die geluiden mogen er zijn, ik vind ze enkel jammer.
We leven in een vrij land. Vrij van oorlog dan. Echter zijn er vele mensen in dat vrije land die vinden dat anderen in dat zelfde land, of anderen die ook vrij willen zijn, dat niet mogen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap niet hoe mensen met een strak gezicht kunnen zeggen dat ze niet in een vrij land wonen als ze het over Nederland hebben.
Klopt, maar dat is gewoon een simpel verhaaltje van ikke ikke ikke.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. Vrij van oorlog dan. Echter zijn er vele mensen in dat vrije land die vinden dat anderen in dat zelfde land, of anderen die ook vrij willen zijn, dat niet mogen zijn.
simpel, maar met complexe implicaties en nare gevolgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is gewoon een simpel verhaaltje van ikke ikke ikke.
Wat is onzin?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een onzin. Elk land gedenkt op andere data. En ja, die overwegingen staan los van het gedenken an sich. Maar met die herdenking komt ook de viering van vrijheid en daar mag men zich wel eens bij achter de oren krabben.
Onzin om het te verplaatsenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is onzin?
En inderdaad, bij de viering van vrijheid mag men zich achter de oren krabben, want met onze 'vrijheid' komt een hele hoop zooi mee.
En dat is het kleine clubje dat sowieso nergens echt bij stil staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het juist goed, veel mensen nemen altijd alles maar voor lief en denken niet na wat dingen nu exact inhouden, en kunnen betekenen
nu moeten ze weer even denken. Niet dat dat altijd mooie dingen oplevert, want ja, over zoiets spreken is kennelijk een vrijbrief voor sommige om gelijk dom te landverrader te gaan schreeuwen etc
Wat ik bedoel te zeggen, als wij zo vrij zijn dat wij mensen vrijlaten om geen vrijheid te hebben, ja dan hebben we geen vrijheid.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee achter 5 mei ook dat vrijheid niet zo vanzelfsprekend is? En dat ze er elk jaar weer een draai aan geven en openstaan voor discussie rondom een onderwerp die totaal niet te maken heeft met wo2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |