En het gezellig met mij wil kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik maandagavond en dinsdagavond weg ben.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En het gezellig met mij wil kijken
Maar jij hebt al gekeken lees ik net....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb Korsakov elke aflevering is een nieuwequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar jij hebt al gekeken lees ik net....
Ook. Ik vind zaterdagavond fijner kijken. Gewoon, weekend. Genieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat hadden Molo en ik al uitgeslotenquote:
Gaat weer prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey!
Hoe is het met de misselijkheid?
[me=PeZu]tjekt de TT, hmm toch ksc[/me]quote:
Ja, zaterdag ga ik m ophalenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met je auto? heb je hem?
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:30 schreef Voxs het volgende:
Ik sta stil/treur om de doden en hoe verschrikkelijk en gruwelijke periode dat was. Maar; spookt ook door mijn hoofd hoe wij met goed fatsoen over vrijheid voor iedereen kunnen hebben.
Nee nog 2. Er zit een limiet aan de hoeveelheid was die ik kwijt kan om te drogen.quote:
houdt vrijheid ook niet in dat je vrij moet zijn om dat te mogen vinden en opperen? wat is er zonde aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.
Waarom verplaatsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is zeker waar. Maar ik vind het zonde dat er geluiden klinken om 4 mei maar af te schaffen of te verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |