Ik was er al hoor hahaquote:
Die van Catkiller? Ja.quote:
Die van TARDIS.? Ja.quote:
Die van iedereen die mij wijst om mijn eigen domheid? Ja.quote:
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
[Pas op; slechte bui]
Goedenavond
[/pas op]
Niemand geeft om je gevoelens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
[Pas op; slechte bui]
Goedenavond
[/pas op]
ALS JE NU AL IN EEN SLECHTE BUI BENT LOG JE MAAR UIT JA?!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
[Pas op; slechte bui]
Goedenavond
[/pas op]
De Westelijke Sahara zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, van jou word ik droger dan de sahara.
Ik wil ook helemaal niet in deze kut sc zittenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ALS JE NU AL IN EEN SLECHTE BUI BENT LOG JE MAAR UIT JA?!
(dan kunnen wij hem niet meer verneuken)
Geen baan gekregen gok ik zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoi niemand (naar Crip) . Kutleven. Valt niet veel meer over te zeggen dan dat.
Kan je zelf invloed op uitoefenen gelukkig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoi niemand (naar Crip) . Kutleven. Valt niet veel meer over te zeggen dan dat.
Nope...en nog meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen baan gekregen gok ik zo
Binnen het gedetermineerde geheel. Misschien. Een klein beetje.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je zelf invloed op uitoefenen gelukkig.
Waarom doen mensen dat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
Chai, om nog even op jou in te haken, ben het er wel mee eens trouwens dat het jammer is dat mij de hand constant boven mijn hoofd word gehouden, heb ik namelijk niet om gevraagd.
Zelfs op het forum lijkt het net alsof ik hier een beetje voor "spek en bonen" zit zeg maar. En dat vind ik niet tof, ben het helemaal met je eens dat de consequenties die voor andere users gelden m.b.t een uitspraak ook gewoon voor mij moeten gelden, niks meer en niks minder.
Nou, hup hup. Ga maar naar Geerdquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet in deze kut sc zitten
Als het goedschiks niet lukt dan maar kwaadschiks, ff naar pipashopquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Binnen het gedetermineerde geheel. Misschien. Een klein beetje.
waar doelt dit opquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
ben het er wel mee eens trouwens dat het jammer is dat mij de hand constant boven mijn hoofd word gehouden, heb ik namelijk niet om gevraagd.
Implosie van het geheel zou kunnen helpen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het goedschiks niet lukt dan maar kwaadschiks, ff naar pipashop
Ja dat gedeelte kun jij ook niks aan doen, maar wel hoe je dingen opvat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
Chai, om nog even op jou in te haken, ben het er wel mee eens trouwens dat het jammer is dat mij de hand constant boven mijn hoofd word gehouden, heb ik namelijk niet om gevraagd.
Zelfs op het forum lijkt het net alsof ik hier een beetje voor "spek en bonen" zit zeg maar. En dat vind ik niet tof, ben het helemaal met je eens dat de consequenties die voor andere users gelden m.b.t een uitspraak ook gewoon voor mij moeten gelden, niks meer en niks minder.
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien dat je door het incident bij je geboorte idd de hand boven het hoofd gehouden wordt, want jij mag wel iemand k-prostituee noemen terwijl ieder a der daar 24u voor krijgt.
Dus je hebt geen TR gezet op die post of je negeert dat gedeelte compleet omdat je er geen zin in hebt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
Klopt, ben het ook helemaal met je eens dat ik dingen vaak een beetje overdreven opvat. Meestal denk ik pas achteraf... Oke, dit bedoelde 'ie helemaaaaaal niet zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat gedeelte kun jij ook niks aan doen, maar wel hoe je dingen opvat.
Zie post van Catkiller.
Wel op je zij gaan liggen he vriend.quote:
TR gezet op die post van WCH? Jawel, omdat ik dat wél te ver vind gaan. Maar dat komt ook door inderdaad hoe ik dingen opvat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je hebt geen TR gezet op die post of je negeert dat gedeelte compleet omdat je er geen zin in hebt?
En in je impulsiviteit heb je TR gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, ben het ook helemaal met je eens dat ik dingen vaak een beetje overdreven opvat. Meestal denk ik pas achteraf... Oke, dit bedoelde 'ie helemaaaaaal niet zo.
Kwestie van even nadenken in vervolgMaar dat roep ik ook al zolang tegen mezelf
Lees de post boven jequote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
En in je impulsiviteit heb je TR gedaan?
Iemand postte iets over geen adem halen bij de geboorte en Braddie denkt dat het persoonlijk is omdat iedereen hier verplicht is om zijn autibiografie (snap je hem haha) te lezen voor ze posten op FOK!.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
In wat voor context was dat dan? Had je ruzie met een andere user?
Ahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand postte iets over geen adem halen bij de geboorte en Braddie denkt dat het persoonlijk is omdat iedereen hier verplicht is om zijn autibiografie (snap je hem haha) te lezen voor ze posten op FOK!.
Persoonlijk kunnen betrekken en daadwerkelijk persoonlijk bedoelt zijn, zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR gezet op die post van WCH? Jawel, omdat ik dat wél te ver vind gaan. Maar dat komt ook door inderdaad hoe ik dingen opvat.
Wat jij al zei, hij roept dit soort dingen wel vaker, maar de adempost i.c.m mijn te vroege geboorte en geen adem krijgen vond ik dit net ff iets te persoonlijk overkomen.
Als WCH persoonlijk is dan kom je daar vanzelf achter hoor en dan ben je zo mad en post je grafstenen waar je bij schrijft dat er een kind komt te liggen en zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR gezet op die post van WCH? Jawel, omdat ik dat wél te ver vind gaan. Maar dat komt ook door inderdaad hoe ik dingen opvat.
Wat jij al zei, hij roept dit soort dingen wel vaker, maar de adempost i.c.m mijn te vroege geboorte en geen adem krijgen vond ik dit net ff iets te persoonlijk overkomen.
Hoe heet dat ook alweer? Foetushouding toch? Ik kan niet op m'n rug slapen man.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel op je zij gaan liggen he vriend.
Nog beter dan Fientastisch woordgrapjes.quote:
Er ging echt niets te ver aan die post. Het was niet eens een echte belediging.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar is de rest van dit verhaal?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar dan word je wel een daddy want ze heeft een zoontje
Hey ik heb je gemistquote:
En die zijn al zo 450!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog beter dan Fientastisch woordgrapjes.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, ben het ook helemaal met je eens dat ik dingen vaak een beetje overdreven opvat. Meestal denk ik pas achteraf... Oke, dit bedoelde 'ie helemaaaaaal niet zo.
Kwestie van even nadenken in vervolgMaar dat roep ik ook al zolang tegen mezelf
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
WIE?!?!?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft geneukt en werd zwanger, bedoel je dit stukje?
TRquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:13 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski laat zich instoppen door mejuffrouw doekje.
Inderdaad, kopvod is de correcte term.quote:
Oh ik klik niet op kutmuziek daarom snapte ik er dus niks van!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VROUW MET WINGTATTO IN DAT LIEDJE
hihiquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent terug en wch heeft een ban, en dan braddie de schuld geven!
Zo rapporteer je een post, bijvoorbeeld als iemand dingen over je post waarvan je niet wilt dat ze gepost worden zoals je echte naam. Of dat je dik bent. Of sletterig. Voor mensen met weinig ruggengraat dus.quote:
Over orgasmes gesproken, hoe is het met je vriend?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
Partition geeft me echt een orgasm elke keer
Gaat de goede kant op, vandaag weer druk bezig geweest. Afgelopen weken wat rustiger aan gedaan ivm drukte op het werk. Heb vandaag plateau voor de schouw waar de moederhaard stond gemaakt en betegeld, ziet dat er weer wat netter uit. En was lekker weer dus nog eea in de tuin gedaanquote:
Oke, dan kan ik best veel posts hier TR'en geloof ik. Ik word de hele tijd uitgemaakt voor kloon terwijl ik dat niet ben (laat staan dat ik weet wat het is). Ik voel me beledigd daardoor. Zal ik TR'en?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo rapporteer je een post, bijvoorbeeld als iemand dingen over je post waarvan je niet wilt dat ze gepost worden zoals je echte naam. Of dat je dik bent. Of sletterig. Voor mensen met weinig ruggengraat dus.
Goed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Over orgasmes gesproken, hoe is het met je vriend?
Wel kut, maar je maakt het mij wel heel erg moeilijk zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik woog nog geen 700 gram bij de geboorte Chai.. M`n broertje (Die het niet heeft overleefd, was een tweeling) Woog 720 gram.
Ja kan, heb ik ook gedaan bij een post van jou met een klooncheckaanvraag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef Milan. het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik best veel posts hier TR'en geloof ik. Ik word de hele tijd uitgemaakt voor kloon terwijl ik dat niet ben (laat staan dat ik weet wat het is). Ik voel me beledigd daardoor. Zal ik TR'en?
Niet als je niet constant afgezeken wil worden zoals users als Fylax en Braddie die het nodig vinden om wel te TR'en omdat ze nul ruggengraat en karakter hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef Milan. het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik best veel posts hier TR'en geloof ik. Ik word de hele tijd uitgemaakt voor kloon terwijl ik dat niet ben (laat staan dat ik weet wat het is). Ik voel me beledigd daardoor. Zal ik TR'en?
En wat was het antwoord?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan, heb ik ook gedaan bij een post van jou met een klooncheckaanvraag.
Oke, dankjewel voor je advies, TARDIS. Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet als je niet constant afgezeken wil worden zoals users als Fylax en Braddie die het nodig vinden om wel te TR'en omdat ze nul ruggengraat en karakter hebben.
Nice! ^^ Geen regen gehad vandaag daaro?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, vandaag weer druk bezig geweest. Afgelopen weken wat rustiger aan gedaan ivm drukte op het werk. Heb vandaag plateau voor de schouw waar de moederhaard stond gemaakt en betegeld, ziet dat er weer wat netter uit. En was lekker weer dus nog eea in de tuin gedaan
Ik heb niet gezegd dat ze hard werken. Is net de overheid. Over een aantal weken krijg ik antwoord.quote:
Vandaag hele dag droog geweestquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nice! ^^ Geen regen gehad vandaag daaro?
Let me know als je iets hoort erover, ben nou wel benieuwd van wie ik een zogenaamde 'kloon' ben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze hard werken. Is net de overheid. Over een aantal weken krijg ik antwoord.
Jaaa, echt kut.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Vandaag hele dag droog geweestBij jou wel regen gevallen dan?
Hangt af van wanneer ze per ongeluk drachtig is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip schatje, wat is je trouwdatum?
quote:
ze neemt toch alleen anderen anaal?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef Catkiller het volgende:
Heb pas gelezen dat sperma je ook kan bevruchten als het vanuit de anus de vagina in loopt dus pas op.
y ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip schatje, wat is je trouwdatum?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze neemt toch alleen anderen anaal?
Nou ik zou het toch snel voor gezien houden als ik alleen maar mag incasseren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze neemt toch alleen anderen anaal?
en dan houdt ze haar kleren ook nog aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ik zou het toch snel voor gezien houden als ik alleen maar mag incasseren.
Al heeft ze wel hele sexy enkels.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan houdt ze haar kleren ook nog aan
Noem je zijn dates nu slachtoffers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:26 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt voor je volgende slachtoffer Braddie, hele joviale kerel ben je.
Ja, was sws echt kut weer deze week. :/quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Afgelopen dagen ook al dan? Hier heeft het min of meer elke dag van de week wel een keer geregend. Ook nog hagel en sneeuw gehad
Het lijkt erop dat het beter gaat worden komende dagen: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #846 aprilletje zoet en z'n witte...quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, was sws echt kut weer deze week. :/
hallelujaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het beter gaat worden komende dagen: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #846 aprilletje zoet en z'n witte...
Que?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:26 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt voor je volgende slachtoffer Braddie, hele joviale kerel ben je.
Kom jij in haatpaleizen ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
Ik zeg de laatste tijd echt veel halleluja, zei dat laatst perongeluk tegen de imaam.
Onze favoriete Bokt-user, rotkind.quote:
1 VS 1 Apeldoorn CS 22:50 be therequote:Op zaterdag 30 april 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
WIE KOMT VECHTEN DAN? NOU HE KOM DAN!?
Pff denken dat ik een eigen huis heb.quote:
apeldoornquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1 VS 1 Apeldoorn CS 22:50 be there
Jaquote:
Chai? Die heb ik niet ge TRd. srsquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onze favoriete Bokt-user, rotkind.
Nee, waarom zou ik Chai TRen? Die heeft mij niet beledigd of dergelijk, en is ook niet persoonlijk geworden. Zag iig geen reden om haar te reporten.quote:
WCH toch ook niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik Chai TRen? Die heeft mij niet beledigd of dergelijk, en is ook niet persoonlijk geworden.
Nee, maar het kwam bij mij op dat moment wel over dat WCH dat deed. Maar ik had beter moeten weten.quote:
Ja, dat moet dan wel toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand anders wel dan? Mods gaan in zo'n geval natuurlijk het topic doorlopen
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.quote:
Namen & rugnummers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.
Wat een boefjes hier
Ja en WCH.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.
Wat een boefjes hier
Nee, niet naar Chai toe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, bedoel of jij überhaupt TR gezet hebt. Staat er wat vaag.
Ik chai.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja en WCH.
WCH heb ik ge TRd, maar Chai of wie dan ook verder, niet.
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?quote:
Fokken als je op vakantie bent...quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?
3, maar jullie zijn zo dik dat er per persoon 3 bedden nodig zijn :squote:Op zaterdag 30 april 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?
Leugens, TR.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3, maar jullie zijn zo dik dat er per persoon 3 bedden nodig zijn :s
Hjb tegen matip hij is chille kardeşquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal wel beter zijn als dat hele kliekje even weg gaat, alleen Matip nog dus
Matipquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal wel beter zijn als dat hele kliekje even weg gaat, alleen Matip nog dus
jouw mening is irrelevantquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hjb tegen matip hij is chille kardeş
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening isquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw mening is irrelevant
Net als al die anderen op FOK!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw mening is irrelevant
ik care wel om je mening hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als al die anderen op FOK!
Denken dat iemands mening hier relevant is
Ik zou je schoenen alvast in de marinade leggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
Heb mijn sollicitatiebrief en CV verstuurd. Als ik niet word aangenomen eet ik mijn schoen op.
heel logisch dat je dit zegt en denkt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als al die anderen op FOK!
Denken dat iemands mening hier relevant is
Ga je er een filmpje van maken en hier posten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
Als ik niet word aangenomen eet ik mijn schoen op.
Ze kan er toch niks aan doen dat ze vrouw is joh.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel logisch dat je dit zegt en denkt.
jij zult nooit ervaren hoe is om een relevante mening te hebben.
10/10 zou kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga je er een filmpje van maken en hier posten?
VIES MADquote:
En dan snel weghalen en weer bij #1 beginnen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga je er een filmpje van maken en hier posten?
sexchange.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kan er toch niks aan doen dat ze vrouw is joh.
Tijd voor je lithiumpillenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel logisch dat je dit zegt en denkt.
jij zult nooit ervaren hoe is om een relevante mening te hebben.
Ook even wat gefruite uitjes op de zool doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou je schoenen alvast in de marinade leggen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou je schoenen alvast in de marinade leggen
Ik kan je mond wel vol spuiten hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga m'n lips volspuiten in Japanos
ik ga dit binnenkort wel doen mss, hier in nl danquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom spuit je ze niet vol met jalapenos?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan je mond wel vol spuiten haha
Dan kan het alleen nog maar meevallen als het tegenvaltquote:
Weghalen heeft dan al geen zin meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan snel weghalen en weer bij #1 beginnen.
Neem je Juvaderm of botoxquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ga dit binnenkort wel doen mss, hier in nl dan
Hahaha hahaha aha ..quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan je mond wel vol spuiten haha
Goed planquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom spuit je ze niet vol met jalapenos?
Dankjequote:Op zaterdag 30 april 2016 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kan het alleen nog maar meevallen als het tegenvalt
Maar succes met je sollicitatie
IS MAURI AANGEVALLEN?quote:
Gequoted voor nageslachtquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
Heb mijn sollicitatiebrief en CV verstuurd. Als ik niet word aangenomen eet ik mijn schoen op.
je wordt toch neit aangenomenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje
Hoop echt dat ik het baantje krijg.
Is alleen niet zo chill voor je vriend (hihihi snap je, niet "chill") Als ie je dan een orale versnapering geeft.quote:
Het waren afgetrainde fitte gasten die hard kunnen rennen maar Mauri is ontkomen aan ze door zelf weg te rennen want hij kan ook hard rennen. Geloof je het zelf dat hij iemand die fit is er uit kan rennen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
IS MAURI AANGEVALLEN?
Nouja, hij is toch een horsefighter boem en zo? Dan kan 'ie vast wel een iemand aan.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is alleen niet zo chill voor je vriend (hihihi snap je, niet "chill") Als ie je dan een orale versnapering geeft.
oke
ahahahahaaaahhaahahahahahaa GODVERDOMME BRADDIE HAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is alleen niet zo chill voor je vriend (hihihi snap je, niet "chill") Als ie je dan een orale versnapering geeft.
oke
ECHT WEL!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wordt toch neit aangenomen
sorry maar bereid je maar vast voor
Mauri is inderdaad niet echt een heel fit persoon volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het waren afgetrainde fitte gasten die hard kunnen rennen maar Mauri is ontkomen aan ze door zelf weg te rennen want hij kan ook hard rennen. Geloof je het zelf dat hij iemand die fit is er uit kan rennen.Gewoon in scene gezet die aandachtshoer.
Ook niet om die van jezelf?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik lach zelden om grapjes op fok
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahahahahaaaahhaahahahahahaa GODVERDOMME BRADDIE HAHAHHAHAHA
Jouw hele leven is in scene gezetquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het waren afgetrainde fitte gasten die hard kunnen rennen maar Mauri is ontkomen aan ze door zelf weg te rennen want hij kan ook hard rennen. Geloof je het zelf dat hij iemand die fit is er uit kan rennen.Gewoon in scene gezet die aandachtshoer. Turkendingetje is dat, kijk maar naar Opso.
Nee hoor ik zou dan het script schrijven en dan had ik je al <3 <3 <3quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw hele leven is in scene gezet
35 om 18quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor ik zou dan het script schrijven en dan had ik je al <3 <3 <3
doei ckquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
En met die aardige post ga ik, dagdag
Ik ook. Spannend he.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf ik kreeg net een melding dat topic op slot was gegaan huh
Dag, tot de volgende ONSquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
En met die aardige post ga ik, dagdag
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Wtf ik kreeg net een melding dat topic op slot was gegaan huh
echt de dikke en de dunne die twee samenquote:
Zou pornhubwaardig filmpje opleverenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
echt de dikke en de dunne die twee samen
Meh, ik zou niet kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou pornhubwaardig filmpje opleveren
Bah.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou pornhubwaardig filmpje opleveren
Willoowquote:
Hey en Doeiquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey willoow
Maar ik ga slapen, trusten xoxo
Hallowa remlofquote:
Remlof post hier nietquote:
Dat ben jij, aap.quote:
Je bent zelf een aap, witlofquote:
Noem mij geen witlof, Patatzak.quote:
Beter dan frietzak, dat welquote:
Fijn.quote:
Daar lijkt het wel op inderdaad!quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met Willoow in de buurt is het eerder dit:
[ afbeelding ]
Tof, ook weer een wolfshondje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
3 uur met broers nieuwe puppy gespeeld
dat was wel weer genoeg lichaamsbeweging voor 2016
Leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
dat was wel weer genoeg lichaamsbeweging voor 2016
Ja weetnie. Heeft toch een incestueuse ondertoon, wetende dat je uit Roosendaal komt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
nee zo klinkt het nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dit klinkt dan weer gewoon als een bepaald seksstandje.
Mn raspberry heet niet Bob, mn Raspberry heet Henk. Mn NAS heet Bob. Mn Chromecast heet Karel overigens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je op je raspberry bob stapt
gvd hilarisch ditquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Crip
hey Crip
weet je wat Crip
IK PRAAT NIET
MAAR WEET JE WAT IK WEL DOE
IK TYP
HAHAHAHAHA
nas is toch een rapperquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn raspberry heet niet Bob, mn Raspberry heet Henk. Mn NAS heet Bob. Mn Chromecast heet Karel overigens.
Ben je het broertje van Brummetje of zo? Die gaf ook al haar huishoudelijke apparaten een naam.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn raspberry heet niet Bob, mn Raspberry heet Henk. Mn NAS heet Bob. Mn Chromecast heet Karel overigens.
Het is toch te ver?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
Zo, de ritjes Groningen zijn ook over.
Weetnie of mijn zus ook op FOK! zit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je het broertje van Brummetje of zo? Die gaf ook al haar huishoudelijke apparaten een naam.
Hij rijdt je ook steeds naar huis na een feestje?quote:
Tommiegodquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je het broertje van Brummetje of zo? Die gaf ook al haar huishoudelijke apparaten een naam.
Ja, echt beste aankoop ooit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij rijdt je ook steeds naar huis na een feestje?
Nee, niet eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |