We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?quote:
Fokken als je op vakantie bent...quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?
3, maar jullie zijn zo dik dat er per persoon 3 bedden nodig zijn :squote:Op zaterdag 30 april 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?
Leugens, TR.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3, maar jullie zijn zo dik dat er per persoon 3 bedden nodig zijn :s
Hjb tegen matip hij is chille kardeşquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal wel beter zijn als dat hele kliekje even weg gaat, alleen Matip nog dus
Matipquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal wel beter zijn als dat hele kliekje even weg gaat, alleen Matip nog dus
jouw mening is irrelevantquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hjb tegen matip hij is chille kardeş
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening isquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw mening is irrelevant
Net als al die anderen op FOK!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw mening is irrelevant
ik care wel om je mening hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als al die anderen op FOK!
Denken dat iemands mening hier relevant is
Ik zou je schoenen alvast in de marinade leggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
Heb mijn sollicitatiebrief en CV verstuurd. Als ik niet word aangenomen eet ik mijn schoen op.
heel logisch dat je dit zegt en denkt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als al die anderen op FOK!
Denken dat iemands mening hier relevant is
Ga je er een filmpje van maken en hier posten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
Als ik niet word aangenomen eet ik mijn schoen op.
Ze kan er toch niks aan doen dat ze vrouw is joh.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel logisch dat je dit zegt en denkt.
jij zult nooit ervaren hoe is om een relevante mening te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |