quote:
ze neemt toch alleen anderen anaal?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef Catkiller het volgende:
Heb pas gelezen dat sperma je ook kan bevruchten als het vanuit de anus de vagina in loopt dus pas op.
y ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip schatje, wat is je trouwdatum?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze neemt toch alleen anderen anaal?
Nou ik zou het toch snel voor gezien houden als ik alleen maar mag incasseren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze neemt toch alleen anderen anaal?
en dan houdt ze haar kleren ook nog aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ik zou het toch snel voor gezien houden als ik alleen maar mag incasseren.
Al heeft ze wel hele sexy enkels.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan houdt ze haar kleren ook nog aan
Noem je zijn dates nu slachtoffers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:26 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt voor je volgende slachtoffer Braddie, hele joviale kerel ben je.
Ja, was sws echt kut weer deze week. :/quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Afgelopen dagen ook al dan? Hier heeft het min of meer elke dag van de week wel een keer geregend. Ook nog hagel en sneeuw gehad
Het lijkt erop dat het beter gaat worden komende dagen: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #846 aprilletje zoet en z'n witte...quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, was sws echt kut weer deze week. :/
hallelujaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het beter gaat worden komende dagen: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #846 aprilletje zoet en z'n witte...
Que?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:26 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt voor je volgende slachtoffer Braddie, hele joviale kerel ben je.
Kom jij in haatpaleizen ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
Ik zeg de laatste tijd echt veel halleluja, zei dat laatst perongeluk tegen de imaam.
Onze favoriete Bokt-user, rotkind.quote:
1 VS 1 Apeldoorn CS 22:50 be therequote:Op zaterdag 30 april 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
WIE KOMT VECHTEN DAN? NOU HE KOM DAN!?
Pff denken dat ik een eigen huis heb.quote:
apeldoornquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1 VS 1 Apeldoorn CS 22:50 be there
Jaquote:
Chai? Die heb ik niet ge TRd. srsquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onze favoriete Bokt-user, rotkind.
Nee, waarom zou ik Chai TRen? Die heeft mij niet beledigd of dergelijk, en is ook niet persoonlijk geworden. Zag iig geen reden om haar te reporten.quote:
WCH toch ook niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik Chai TRen? Die heeft mij niet beledigd of dergelijk, en is ook niet persoonlijk geworden.
Nee, maar het kwam bij mij op dat moment wel over dat WCH dat deed. Maar ik had beter moeten weten.quote:
Ja, dat moet dan wel toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand anders wel dan? Mods gaan in zo'n geval natuurlijk het topic doorlopen
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.quote:
Namen & rugnummers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.
Wat een boefjes hier
Ja en WCH.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.
Wat een boefjes hier
Nee, niet naar Chai toe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, bedoel of jij überhaupt TR gezet hebt. Staat er wat vaag.
Ik chai.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja en WCH.
WCH heb ik ge TRd, maar Chai of wie dan ook verder, niet.
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?quote:
Fokken als je op vakantie bent...quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?
3, maar jullie zijn zo dik dat er per persoon 3 bedden nodig zijn :squote:Op zaterdag 30 april 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We komen allemaal naar jou toe in Spanje. Hoeveel bedden heb je?
Leugens, TR.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3, maar jullie zijn zo dik dat er per persoon 3 bedden nodig zijn :s
Hjb tegen matip hij is chille kardeşquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal wel beter zijn als dat hele kliekje even weg gaat, alleen Matip nog dus
Matipquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal wel beter zijn als dat hele kliekje even weg gaat, alleen Matip nog dus
jouw mening is irrelevantquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hjb tegen matip hij is chille kardeş
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening isquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw mening is irrelevant
Net als al die anderen op FOK!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw mening is irrelevant
ik care wel om je mening hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als al die anderen op FOK!
Denken dat iemands mening hier relevant is
Ik zou je schoenen alvast in de marinade leggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
Heb mijn sollicitatiebrief en CV verstuurd. Als ik niet word aangenomen eet ik mijn schoen op.
heel logisch dat je dit zegt en denkt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als al die anderen op FOK!
Denken dat iemands mening hier relevant is
Ga je er een filmpje van maken en hier posten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
Als ik niet word aangenomen eet ik mijn schoen op.
Ze kan er toch niks aan doen dat ze vrouw is joh.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel logisch dat je dit zegt en denkt.
jij zult nooit ervaren hoe is om een relevante mening te hebben.
10/10 zou kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga je er een filmpje van maken en hier posten?
VIES MADquote:
En dan snel weghalen en weer bij #1 beginnen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga je er een filmpje van maken en hier posten?
sexchange.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kan er toch niks aan doen dat ze vrouw is joh.
Tijd voor je lithiumpillenquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel logisch dat je dit zegt en denkt.
jij zult nooit ervaren hoe is om een relevante mening te hebben.
Ook even wat gefruite uitjes op de zool doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou je schoenen alvast in de marinade leggen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou je schoenen alvast in de marinade leggen
Ik kan je mond wel vol spuiten hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga m'n lips volspuiten in Japanos
ik ga dit binnenkort wel doen mss, hier in nl danquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom spuit je ze niet vol met jalapenos?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan je mond wel vol spuiten haha
Dan kan het alleen nog maar meevallen als het tegenvaltquote:
Weghalen heeft dan al geen zin meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan snel weghalen en weer bij #1 beginnen.
Neem je Juvaderm of botoxquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ga dit binnenkort wel doen mss, hier in nl dan
Hahaha hahaha aha ..quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan je mond wel vol spuiten haha
Goed planquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom spuit je ze niet vol met jalapenos?
Dankjequote:Op zaterdag 30 april 2016 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kan het alleen nog maar meevallen als het tegenvalt
Maar succes met je sollicitatie
IS MAURI AANGEVALLEN?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |