quote:
ze neemt toch alleen anderen anaal?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef Catkiller het volgende:
Heb pas gelezen dat sperma je ook kan bevruchten als het vanuit de anus de vagina in loopt dus pas op.
y ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip schatje, wat is je trouwdatum?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze neemt toch alleen anderen anaal?
Nou ik zou het toch snel voor gezien houden als ik alleen maar mag incasseren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze neemt toch alleen anderen anaal?
en dan houdt ze haar kleren ook nog aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ik zou het toch snel voor gezien houden als ik alleen maar mag incasseren.
Al heeft ze wel hele sexy enkels.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan houdt ze haar kleren ook nog aan
Noem je zijn dates nu slachtoffers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:26 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt voor je volgende slachtoffer Braddie, hele joviale kerel ben je.
Ja, was sws echt kut weer deze week. :/quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Afgelopen dagen ook al dan? Hier heeft het min of meer elke dag van de week wel een keer geregend. Ook nog hagel en sneeuw gehad
Het lijkt erop dat het beter gaat worden komende dagen: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #846 aprilletje zoet en z'n witte...quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, was sws echt kut weer deze week. :/
hallelujaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het beter gaat worden komende dagen: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #846 aprilletje zoet en z'n witte...
Que?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:26 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt voor je volgende slachtoffer Braddie, hele joviale kerel ben je.
Kom jij in haatpaleizen ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
Ik zeg de laatste tijd echt veel halleluja, zei dat laatst perongeluk tegen de imaam.
Onze favoriete Bokt-user, rotkind.quote:
1 VS 1 Apeldoorn CS 22:50 be therequote:Op zaterdag 30 april 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
WIE KOMT VECHTEN DAN? NOU HE KOM DAN!?
Pff denken dat ik een eigen huis heb.quote:
apeldoornquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1 VS 1 Apeldoorn CS 22:50 be there
Jaquote:
Chai? Die heb ik niet ge TRd. srsquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onze favoriete Bokt-user, rotkind.
Nee, waarom zou ik Chai TRen? Die heeft mij niet beledigd of dergelijk, en is ook niet persoonlijk geworden. Zag iig geen reden om haar te reporten.quote:
WCH toch ook niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik Chai TRen? Die heeft mij niet beledigd of dergelijk, en is ook niet persoonlijk geworden.
Nee, maar het kwam bij mij op dat moment wel over dat WCH dat deed. Maar ik had beter moeten weten.quote:
Ja, dat moet dan wel toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand anders wel dan? Mods gaan in zo'n geval natuurlijk het topic doorlopen
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.quote:
Namen & rugnummers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.
Wat een boefjes hier
Ja en WCH.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen Chai, heb ik begrepen.
Wat een boefjes hier
Nee, niet naar Chai toe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, bedoel of jij überhaupt TR gezet hebt. Staat er wat vaag.
Ik chai.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja en WCH.
WCH heb ik ge TRd, maar Chai of wie dan ook verder, niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |