Kan je zelf invloed op uitoefenen gelukkig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoi niemand (naar Crip) . Kutleven. Valt niet veel meer over te zeggen dan dat.
Nope...en nog meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen baan gekregen gok ik zo
Binnen het gedetermineerde geheel. Misschien. Een klein beetje.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je zelf invloed op uitoefenen gelukkig.
Waarom doen mensen dat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
Chai, om nog even op jou in te haken, ben het er wel mee eens trouwens dat het jammer is dat mij de hand constant boven mijn hoofd word gehouden, heb ik namelijk niet om gevraagd.
Zelfs op het forum lijkt het net alsof ik hier een beetje voor "spek en bonen" zit zeg maar. En dat vind ik niet tof, ben het helemaal met je eens dat de consequenties die voor andere users gelden m.b.t een uitspraak ook gewoon voor mij moeten gelden, niks meer en niks minder.
Nou, hup hup. Ga maar naar Geerdquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet in deze kut sc zitten
Als het goedschiks niet lukt dan maar kwaadschiks, ff naar pipashopquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Binnen het gedetermineerde geheel. Misschien. Een klein beetje.
waar doelt dit opquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
ben het er wel mee eens trouwens dat het jammer is dat mij de hand constant boven mijn hoofd word gehouden, heb ik namelijk niet om gevraagd.
Implosie van het geheel zou kunnen helpen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het goedschiks niet lukt dan maar kwaadschiks, ff naar pipashop
Ja dat gedeelte kun jij ook niks aan doen, maar wel hoe je dingen opvat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
Chai, om nog even op jou in te haken, ben het er wel mee eens trouwens dat het jammer is dat mij de hand constant boven mijn hoofd word gehouden, heb ik namelijk niet om gevraagd.
Zelfs op het forum lijkt het net alsof ik hier een beetje voor "spek en bonen" zit zeg maar. En dat vind ik niet tof, ben het helemaal met je eens dat de consequenties die voor andere users gelden m.b.t een uitspraak ook gewoon voor mij moeten gelden, niks meer en niks minder.
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien dat je door het incident bij je geboorte idd de hand boven het hoofd gehouden wordt, want jij mag wel iemand k-prostituee noemen terwijl ieder a der daar 24u voor krijgt.
Dus je hebt geen TR gezet op die post of je negeert dat gedeelte compleet omdat je er geen zin in hebt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
Klopt, ben het ook helemaal met je eens dat ik dingen vaak een beetje overdreven opvat. Meestal denk ik pas achteraf... Oke, dit bedoelde 'ie helemaaaaaal niet zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat gedeelte kun jij ook niks aan doen, maar wel hoe je dingen opvat.
Zie post van Catkiller.
Wel op je zij gaan liggen he vriend.quote:
TR gezet op die post van WCH? Jawel, omdat ik dat wél te ver vind gaan. Maar dat komt ook door inderdaad hoe ik dingen opvat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je hebt geen TR gezet op die post of je negeert dat gedeelte compleet omdat je er geen zin in hebt?
En in je impulsiviteit heb je TR gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, ben het ook helemaal met je eens dat ik dingen vaak een beetje overdreven opvat. Meestal denk ik pas achteraf... Oke, dit bedoelde 'ie helemaaaaaal niet zo.
Kwestie van even nadenken in vervolgMaar dat roep ik ook al zolang tegen mezelf
Lees de post boven jequote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
En in je impulsiviteit heb je TR gedaan?
Iemand postte iets over geen adem halen bij de geboorte en Braddie denkt dat het persoonlijk is omdat iedereen hier verplicht is om zijn autibiografie (snap je hem haha) te lezen voor ze posten op FOK!.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
In wat voor context was dat dan? Had je ruzie met een andere user?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |