Ahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand postte iets over geen adem halen bij de geboorte en Braddie denkt dat het persoonlijk is omdat iedereen hier verplicht is om zijn autibiografie (snap je hem haha) te lezen voor ze posten op FOK!.
Persoonlijk kunnen betrekken en daadwerkelijk persoonlijk bedoelt zijn, zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR gezet op die post van WCH? Jawel, omdat ik dat wél te ver vind gaan. Maar dat komt ook door inderdaad hoe ik dingen opvat.
Wat jij al zei, hij roept dit soort dingen wel vaker, maar de adempost i.c.m mijn te vroege geboorte en geen adem krijgen vond ik dit net ff iets te persoonlijk overkomen.
Als WCH persoonlijk is dan kom je daar vanzelf achter hoor en dan ben je zo mad en post je grafstenen waar je bij schrijft dat er een kind komt te liggen en zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR gezet op die post van WCH? Jawel, omdat ik dat wél te ver vind gaan. Maar dat komt ook door inderdaad hoe ik dingen opvat.
Wat jij al zei, hij roept dit soort dingen wel vaker, maar de adempost i.c.m mijn te vroege geboorte en geen adem krijgen vond ik dit net ff iets te persoonlijk overkomen.
Hoe heet dat ook alweer? Foetushouding toch? Ik kan niet op m'n rug slapen man.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel op je zij gaan liggen he vriend.
Nog beter dan Fientastisch woordgrapjes.quote:
Er ging echt niets te ver aan die post. Het was niet eens een echte belediging.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar is de rest van dit verhaal?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar dan word je wel een daddy want ze heeft een zoontje
Hey ik heb je gemistquote:
En die zijn al zo 450!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog beter dan Fientastisch woordgrapjes.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, ben het ook helemaal met je eens dat ik dingen vaak een beetje overdreven opvat. Meestal denk ik pas achteraf... Oke, dit bedoelde 'ie helemaaaaaal niet zo.
Kwestie van even nadenken in vervolgMaar dat roep ik ook al zolang tegen mezelf
quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
WIE?!?!?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft geneukt en werd zwanger, bedoel je dit stukje?
TRquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:13 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski laat zich instoppen door mejuffrouw doekje.
Inderdaad, kopvod is de correcte term.quote:
Oh ik klik niet op kutmuziek daarom snapte ik er dus niks van!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VROUW MET WINGTATTO IN DAT LIEDJE
hihiquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent terug en wch heeft een ban, en dan braddie de schuld geven!
Zo rapporteer je een post, bijvoorbeeld als iemand dingen over je post waarvan je niet wilt dat ze gepost worden zoals je echte naam. Of dat je dik bent. Of sletterig. Voor mensen met weinig ruggengraat dus.quote:
Over orgasmes gesproken, hoe is het met je vriend?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
Partition geeft me echt een orgasm elke keer
Gaat de goede kant op, vandaag weer druk bezig geweest. Afgelopen weken wat rustiger aan gedaan ivm drukte op het werk. Heb vandaag plateau voor de schouw waar de moederhaard stond gemaakt en betegeld, ziet dat er weer wat netter uit. En was lekker weer dus nog eea in de tuin gedaanquote:
Oke, dan kan ik best veel posts hier TR'en geloof ik. Ik word de hele tijd uitgemaakt voor kloon terwijl ik dat niet ben (laat staan dat ik weet wat het is). Ik voel me beledigd daardoor. Zal ik TR'en?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo rapporteer je een post, bijvoorbeeld als iemand dingen over je post waarvan je niet wilt dat ze gepost worden zoals je echte naam. Of dat je dik bent. Of sletterig. Voor mensen met weinig ruggengraat dus.
Goed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Over orgasmes gesproken, hoe is het met je vriend?
Wel kut, maar je maakt het mij wel heel erg moeilijk zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik woog nog geen 700 gram bij de geboorte Chai.. M`n broertje (Die het niet heeft overleefd, was een tweeling) Woog 720 gram.
Ja kan, heb ik ook gedaan bij een post van jou met een klooncheckaanvraag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef Milan. het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik best veel posts hier TR'en geloof ik. Ik word de hele tijd uitgemaakt voor kloon terwijl ik dat niet ben (laat staan dat ik weet wat het is). Ik voel me beledigd daardoor. Zal ik TR'en?
Niet als je niet constant afgezeken wil worden zoals users als Fylax en Braddie die het nodig vinden om wel te TR'en omdat ze nul ruggengraat en karakter hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef Milan. het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik best veel posts hier TR'en geloof ik. Ik word de hele tijd uitgemaakt voor kloon terwijl ik dat niet ben (laat staan dat ik weet wat het is). Ik voel me beledigd daardoor. Zal ik TR'en?
En wat was het antwoord?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan, heb ik ook gedaan bij een post van jou met een klooncheckaanvraag.
Oke, dankjewel voor je advies, TARDIS. Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet als je niet constant afgezeken wil worden zoals users als Fylax en Braddie die het nodig vinden om wel te TR'en omdat ze nul ruggengraat en karakter hebben.
Nice! ^^ Geen regen gehad vandaag daaro?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, vandaag weer druk bezig geweest. Afgelopen weken wat rustiger aan gedaan ivm drukte op het werk. Heb vandaag plateau voor de schouw waar de moederhaard stond gemaakt en betegeld, ziet dat er weer wat netter uit. En was lekker weer dus nog eea in de tuin gedaan
Ik heb niet gezegd dat ze hard werken. Is net de overheid. Over een aantal weken krijg ik antwoord.quote:
Vandaag hele dag droog geweestquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nice! ^^ Geen regen gehad vandaag daaro?
Let me know als je iets hoort erover, ben nou wel benieuwd van wie ik een zogenaamde 'kloon' ben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze hard werken. Is net de overheid. Over een aantal weken krijg ik antwoord.
Jaaa, echt kut.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Vandaag hele dag droog geweestBij jou wel regen gevallen dan?
Hangt af van wanneer ze per ongeluk drachtig is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip schatje, wat is je trouwdatum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |