Mn raspberry heet niet Bob, mn Raspberry heet Henk. Mn NAS heet Bob. Mn Chromecast heet Karel overigens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je op je raspberry bob stapt
gvd hilarisch ditquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Crip
hey Crip
weet je wat Crip
IK PRAAT NIET
MAAR WEET JE WAT IK WEL DOE
IK TYP
HAHAHAHAHA
nas is toch een rapperquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn raspberry heet niet Bob, mn Raspberry heet Henk. Mn NAS heet Bob. Mn Chromecast heet Karel overigens.
Ben je het broertje van Brummetje of zo? Die gaf ook al haar huishoudelijke apparaten een naam.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn raspberry heet niet Bob, mn Raspberry heet Henk. Mn NAS heet Bob. Mn Chromecast heet Karel overigens.
Het is toch te ver?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
Zo, de ritjes Groningen zijn ook over.
Weetnie of mijn zus ook op FOK! zit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je het broertje van Brummetje of zo? Die gaf ook al haar huishoudelijke apparaten een naam.
Hij rijdt je ook steeds naar huis na een feestje?quote:
Tommiegodquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je het broertje van Brummetje of zo? Die gaf ook al haar huishoudelijke apparaten een naam.
Ja, echt beste aankoop ooit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij rijdt je ook steeds naar huis na een feestje?
Nee, niet eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |