Ik weet niet, klinkt heel erg treurig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Om gevoelens niet te krenken ofzo
Wheheh moet je ook niet doen neequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, klinkt heel erg treurig.
Zou sowieso de moeite niet nemen, dan moet ik dat jaren gaan volhouden, ja dag.
Sorryquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..], denken dat ik seks heb met pubers, bitch please
Ik heb het overigens over eerste paar keer seks met mensen, na paar keer kan er gewoon lang gesekst worden gelukkig.
[..]
weet al niet meer
Je weet hoe veel vrouwen uberhaupt moeite hebben met klaar komen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Divje het volgende:
Wat ben je voor man als je een vrouw niet kan laten komen bij 't beffen?
'quote:
I know. Daarom zei ik 'tquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe veel vrouwen uberhaupt moeite hebben met klaar komen?
Ik ga er van uit dat je dat niet weet want dan is deze opmerking namelijk gewoon stom
Nee ik bedoel ik leer iemand kennen, we hebben seks.. Eerste keer seks komt diegene tering snel klaar, dat is echt bijna altijd zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry
Bedoel je dan de eerste keer op een dag? Of wordt het gewoon steeds minder lekker als je vaker sekst met iemand
Ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe veel vrouwen uberhaupt moeite hebben met klaar komen?
Ik ga er van uit dat je dat niet weet want dan is deze opmerking namelijk gewoon stom
Nou geloof maar dat ze bestaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Of ik moet het faken niet herkennen
hehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik leer iemand kennen, we hebben seks.. Eerste keer seks komt diegene tering snel klaar, dat is echt bijna altijd zo.
Dan ga ik nog twintig keer seksen met diegene, en dan is het nog net zo lekker maar niet zo tyfus spannend en geil zoals op het begin. Ja soms net zo geil trouwens
WEET IK VEEL. Vraag het aan die mannen, niet aan mij. Zij komen zo snel klaar;'(
Ja dat zal vast algemene kennis bij kerels zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Sowiesoals je al weet dat vrouwen doorgaans lastiger een orgasme krijgen hoef je je toch ook niet gekrenkt te voelen? :")
hahahahaha, dat laatste. Sowieso..quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Of ik moet het faken niet herkennen
Mag het hopen jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zal vast algemene kennis bij kerels zijn
Gay.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Al was ik sowieso nooit een bef-fan. Ik vind het gewoon niet echt chill
Gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Ik twijfel nog steeds maar volgens mij heb ik ooit man gehad die faketequote:
doe het ook niet zo snelquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
ik heb ooit gefakedquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds maar volgens mij heb ik ooit man gehad die fakete
hoe doe je dat als man?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb ooit gefakedging toch niet snel komen en moest de trein halen
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Beetje sabbelen, beetje lipjes zuigen, is toch leuk
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb ooit gefakedging toch niet snel komen en moest de trein halen
Hoe deed hij dat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds maar volgens mij heb ik ooit man gehad die fakete
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:44 schreef Paxcon het volgende:
Beffen lijkt me niet heel plezierig persoonlijk
Ik sluit niet uit dat dat voor veel andere mannen anders ligt
French kissing with a vaginaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:44 schreef Paxcon het volgende:
Beffen lijkt me niet heel plezierig persoonlijk
Ik sluit niet uit dat dat voor veel andere mannen anders ligt
Mehquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde als een vrouw en dan hopen dat ze niet merkt dat er hoopje sperma mist.quote:
Paar vingertjes erbijquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:45 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sommige mannen faken dat ze niet klaar zijn gekomen, terwijl ze dat we zijn.
Hehequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfde als een vrouw en dan hopen dat ze niet merkt dat er hoopje sperma mist.
Bij mij werd het verhaal afgedaan met 'dan was het waarschijnlijk niet veel' maar die shit ruikt en nee. Ik weet bijna zeker dat ik niks had.
Haha tofquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]sinds 2 weken.
Vind het steeds mooier
Dat kan ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:47 schreef Divje het volgende:
"Ik kan klaarkomen zonder ejaculatie"
Uhh oké.
ik vind het wat raar dat je niet standaard ervan uitgaat dat er een condoom wordt gebruikt. Doe je het niet veilig?quote:
Ik vond niks terug, niks.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe deed hij dat?
Vond je niks terug, of was dat een die condoom gebruikte en snel wegstopte?
Oooohquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee snel condoom weggegooid en klaar
Kan wel...quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:47 schreef Divje het volgende:
"Ik kan klaarkomen zonder ejaculatie"
Uhh oké.
Ik doe het eigenlijk altijd zonder, soa-tests forevahhh.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het wat raar dat je niet standaard ervan uitgaat dat er een condoom wordt gebruikt. Doe je het niet veilig?
hangt ervan afquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het wat raar dat je niet standaard ervan uitgaat dat er een condoom wordt gebruikt. Doe je het niet veilig?
Ik heb het weleens meegemaakt ja. Dat is erg vreemd zonder dat er wat uitkomt jaquote:
Haha, dacht je dan ook dat er wat ernstigs aan de hand was?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het weleens meegemaakt ja. Dat is erg vreemd zonder dat er wat uitkomt ja
"Hee doe even zo'n testje en dan mag je volgende week donderdag langskomen. Doei he"quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk altijd zonder, soa-tests forevahhh.
Ik heb er nog nooit een gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk altijd zonder, soa-tests forevahhh.
Nee dat niet, maar het voelt gewoon heel raar. Niet bevredigend ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, dacht je dan ook dat er wat ernstigs aan de hand was?
je kan daar ook gewoon op duwen als je klaarkomtquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef Faxie het volgende:
Met je PC spier trainen kan je ook klaarkomen zonder spuiten.
Welk programma heb je daar voor nodig?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef Faxie het volgende:
Met je PC spier trainen kan je ook klaarkomen zonder spuiten.
POWER-point natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Welk programma heb je daar voor nodig?
Ja oke, maar da's toch anders.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan daar ook gewoon op duwen als je klaarkomt
Dat is Yats. En die is Amerikaansquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal faxie en yats altijd door elkaar
Faxie ben jij diegene met die Canedese vriendin?
Wellicht gaat het daar foutquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon eens per maand seks hebben toch. Dan heb je geen last van overbelasting.
Nee da's Yatsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal faxie en yats altijd door elkaar
Faxie ben jij diegene met die Canedese vriendin?
wutquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Faxie is degene met de grote scheve piemel
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ahhh nu herken ik 'm idd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb iemand meestal wel een paar keer gezien voordat ik seks heb met die persoon.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Hee doe even zo'n testje en dan mag je volgende week donderdag langskomen. Doei he"
Hoe dan? Of doe je t nog met condoom, of goed vertrouwen?quote:
Heel raar om dat te zien en een week later hem in het echt te ontmoetensquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel raar om dat te zien en een week later hem in het echt te ontmoetens
Ja achquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die foto's zullen je eeuwig blijven achtervolgen.
Niks mis mee.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel raar om dat te zien en een week later hem in het echt te ontmoetens
Ja ik weet niet, geloof niet dat de vorige is vreemdgegaan. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb iemand meestal wel een paar keer gezien voordat ik seks heb met die persoon.
[..]
Hoe dan? Of doe je t nog met condoom, of goed vertrouwen?
Het valt best mee, en jij kan ook in KPD komenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
daarom doe ik geen fokstersquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
Gekke piemel?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
Kaarsrechte piemels zijn pas eng.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezienquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Sked het volgende:
Ik heb niet zoveel interesse in de piemel van Faxie
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat faxie een ejaculatie niet kan faken
Kan er maar 1 zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzo
Noordnoordwestquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OPquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Paxcon weet wel weer goed wanneer hij langs moet komen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, geloof niet dat de vorige is vreemdgegaan. :$
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheefquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee, en jij kan ook in KPD komen
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen ideequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
paxcon nog bekenden die in kpd hebben gepost laatste tijd?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OP
Blijkbaar heeft Rusnak niet alleen op mij een bepaalde werking als ik zie waar jullie het over hadden
Heb überhaupt nooit toegang gevraagd, zie het nut niet zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezien
dit gelooft niemandquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen idee
ja, dit dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Ow dan is het goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja als je dat voldoende vind
Moet eerlijk zeggen, heb altijd soa test gedaan maar 2 van de drie keer had ik al seks voordat de uitslag binnen was. Maar goed, als je dan iets hebt dan weet je dat alsnog alleen dan wel te laat![]()
. Maar beter te laat dan niet weten.
[..]
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheef
Dit neem je terugquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lelijkerd had ik nog niet eens gezien
Echt zo recht die hoek omquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit dacht ik dus ook![]()
dat is helemaal niet
zou ik ook wel doen als ik godenlichaam hadquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Jaquote:
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraakquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door Fok-it, die betrap ik wel vaker op het initiëren van ordinaire gespreksonderwerpen
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltjequote:
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstjequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraak
Hoe mini?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltje
[..]
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstje![]()
* koopt bankschroefquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wow, Crackje kom er maar inquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die van mij is denk ik wel helemaal recht eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hou je tering bek over nouriquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemen
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
Ik zou het niet fijn vinden dat mijn naam er bij staat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee.quote:
Gewoon zo'n vibo kopen toch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vind ook wel oprecht fijn om te horen
maar sommige mensen die zeggen "ja jouw lichaam vind ik mooi, is beter dan die dikke wijven" dan heb ik al zoiets van ja laat maar, ook al is het een compliment naar mij.
Ik ben nu ook wel content, jammer dat ik enkel content ben als ik echt te weinig weeg maar oke. Nu kan nog net dus ik hou het zo![]()
![]()
Baby darling doll face honey
hoe was je date?quote:
wat een dagquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
jeeej ik heb mijn kibbeling
en paxje is er
Oh weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
jeeej ik heb mijn kibbeling
en paxje is er
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadnequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
En volgens mij kreeg jij alleen maar complimentjes![]()
(Ja, meer pics graag)
Dat soort dingen wordt daar toch niet echt gepost?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?
[..]
Thanksen vind ook wel oprecht fijn om te horen
maar sommige mensen die zeggen "ja jouw lichaam vind ik mooi, is beter dan die dikke wijven" dan heb ik al zoiets van ja laat maar, ook al is het een compliment naar mij.
Ik ben nu ook wel content, jammer dat ik enkel content ben als ik echt te weinig weeg maar oke. Nu kan nog net dus ik hou het zo![]()
![]()
Mag ook in DM hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadne
Heb nog wel paar godenpics, eentje is maar van achterkant en zie je eigenlijk dus die kan misschien nog wel. Ik vind persoonlijk mn rug daar mooi. Hahaha ja echt, mn rug
![]()
Vind het grappig dat vrouwen daar zo vaak op letten. Niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadne
Heb nog wel paar godenpics, eentje is maar van achterkant en zie je eigenlijk dus die kan misschien nog wel. Ik vind persoonlijk mn rug daar mooi. Hahaha ja echt, mn rug
![]()
Beetje te mannelijk naar mijn smaak sorryquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je van deze heerlijke man?
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehhquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden dat mijn naam er bij staat.
Dus alleen anoniem.
[..]
Nee.
Ik wil wand toch, efkes sparen PFFFFFFFFFFFFquote:
Ben niet goed in inschatten, maar kon er niks mee dus echt kleinquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh weet ik niet meer.
Maar 3cm kun je niet eens echt vasthouden nee.
jawel, maar ik ben daar wel extra gevoelig voor dus kan ook zijn dat het 1x is gepost oidquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt daar toch niet echt gepost?Of lees ik er overheen? ...
nee dat wordt te persoonlijk en dat moet niet, dan gewoon openbaar want ben niet van jou hequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ook in DM hoor![]()
Krijg je ook wat terug
op iemand zn rug?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het grappig dat vrouwen daar zo vaak op letten. Niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen.
Oh ja dat kanquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje te mannelijk naar mijn smaak sorry
Houden zo iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanksen vind ook wel oprecht fijn om te horen
![]()
Ow jammerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehh
[..]
Ik wil wand toch, efkes sparen PFFFFFFFFFFFF
[..]
Ben niet goed in inschatten, maar kon er niks mee dus echt klein
[..]
jawel, maar ik ben daar wel extra gevoelig voor dus kan ook zijn dat het 1x is gepost oid
[..]
nee dat wordt te persoonlijk en dat moet niet, dan gewoon openbaar want ben niet van jou he![]()
[..]
op iemand zn rug?
Wat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik post geen naaktfoto's meer wegens commentaar op het formaat van mijn voeten.
Groot/klein?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
echt? snij je voeten er afquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
en ik vind die foto niet mooi genoeg, ik heb daar een te grote kont. Ja dat heb ik sowieso wel maar daar échtquote:
Dan maak je nudies zonder je voetenquote:
ja dat kan ookquote:
momenteel niks serieus te vertellenquote:
Ja, de rug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehh
[..]
op iemand zn rug?
watquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Niks mis met een goede kont hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? snij je voeten er afop de pic dan
[..]
en ik vind die foto niet mooi genoeg, ik heb daar een te grote kont. Ja dat heb ik sowieso wel maar daar écht![]()
![]()
![]()
Nee heb geen grote kont maar vergeleken met rest van lichaam IETWAT groter. Ietwat zeg ik he
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto'squote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat je naaktfoto's op internet zou zetten
of ze uberhaupt maakt
maarja mag iedereen zelf weten natuurlijk, maar ik zou het zelf nooit doen
Ze waren niet eens negatief erover toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, spijtig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat kan ook
[..]
momenteel niks serieus te vertellen
ben jij nog op zoek naar een (al dan niet Spaanse) tinderboy?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto's
Oh najaquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
40/41. Maar ben een kort meisje en ze zijn plat.
Hehe nee. Sommigen daar dachten dat ik lang was. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren niet eens negatief erover toch?
hoe kunnen ze jou nou negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, spijtig.
Ik heb niet veel geluk op tinder want alle leuke jongens negeren mij
dus ik heb ook niks serieus te vertellen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de rug.
Hoor dat zo vaak van vrouwen.
Als het een foto is waar je buik opstaat, laat het me weten alsjeblieft.
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kan me maar moeilijk voorstellen dat je kont te groot is crack.
als ik in de spiegel kijk is alles dik en lelijk, op foto's kan ik verliefd worden op mijzelfquote:
nee joh gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt die poolse nog achter de hand toch
Heupen vind ik juist wel erg mooi.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggen.
wat jij ook niet?quote:
geen idee, best flauwquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoe kunnen ze jou nou negeren
maar oke, komt wel weer een keer
oh dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggen.
[..]
als ik in de spiegel kijk is alles dik en lelijk, op foto's kan ik verliefd worden op mijzelf
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Genegeerd worden is 1 ding, zomaar stoppen met praten terwijl je gewoon een leuk gesprek hebt is echt kut
Dat is pas een keiharde afwijzingquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Genegeerd worden is 1 ding, zomaar stoppen met praten terwijl je gewoon een leuk gesprek hebt is echt kut
Nee ik bedeol gewoon midden in een gesprekquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.
misschien hebben ze gewoon al een paar leuke gesprekken lopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.
Ligt er aan waar, op tinder zou ik me daar niet echt veel van aantrekkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
ja denk wel dat het een beetje zo werktquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heupen vind ik juist wel erg mooi.
Maar misschien ook wel gewoon omdat ik mijn eigen lichaam gewend ben ofzo.
ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedeol gewoon midden in een gesprek
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax, wanneer ga jij eens een nudie posten?
ja dat is goed mogelijk inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien hebben ze gewoon al een paar leuke gesprekken lopen
ik vroeg je wat hequote:
hier ben ik niet mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
maar op tinder zou ik me van niks veel aantrekken, want tinder is gewoon kut.
Wat vroeg jequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg je wat he
waarom negeerde je me
lul
ik ben niet heel exhibitionistisch ingesteld helaasquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe het voor Mortax en mij
Alsjeblieft.
hoe je date gingquote:
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuchquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben niet heel exhibitionistisch ingesteld helaas
ohjaquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuch
quote:
jeeeej wat leukquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
al moet ik niet zeiken want ik negeer zelf ook genoeg
samequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Zou echt nooit naar iemand gaan zoeken met zo'n app.
glowgolf en gezopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
jeeeej wat leuk
wat hebben jullie gedaan?
awwwh leukquote:
Waar zou je het liefst iemand ontmoeten? Met uitgaan ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
De volgende keer dat ik ga daten met iemand wil ik die gene het liefst irl hebben ontmoet en al beetje weten dat we elkaar leuk vinden en al beetje weten hoe die ander is. Lijkt me fijn en ben ik aan toe.
Edit: maar het loopt toch vaak zoals het loopt
maakt me eigenlijk niet uit waar ik iemand van kenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
De volgende keer dat ik ga daten met iemand wil ik die gene het liefst irl hebben ontmoet en al beetje weten dat we elkaar leuk vinden en al beetje weten hoe die ander is. Lijkt me fijn en ben ik aan toe.
Ik heb daar totaal geen voorkeur bij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zou je het liefst iemand ontmoeten? Met uitgaan ofzo?
Ik denk dat ik niet zo snel iemand irl zou ontmoeten, te verlegen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo snel iemand irl zou ontmoeten, te verlegen.
zelfde hier, maar internet dates heb ik het gewoon mee gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het irl ontmoeten van mensen lastig, omdat ik die minder vaak spreek.
Ik vind het ook moeilijker om actief contact te houden met hen.
Vind het wel een veilig idee dat de ander al een klein beetje weet hoe je bent voor je een echt gesprek hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
zelfde hier, maar internet dates heb ik het gewoon mee gehad.
Kan ook zijn dat ik over jaartje wel weer zin heb oid, maar heb nu sowieso niet echt zin in uberhaupt een date. Wel zin in vriendje maar ook niet echt van 'jaaa zou graag willen' meer van 'ja zou leuk zijn als ik er een zou hebben maar wil er geen moeite voor doen'
Ja, dat vond ik ook mega fijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het wel een veilig idee dat de ander al een klein beetje weet hoe je bent voor je een echt gesprek hebt.
Je ziet vanzelf wel wanneer je er weer aan toe bent toch.
nee ik wil dat niet met fokkie en hij ook niet met mij denk ikquote:
denk t welquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik wil dat niet met fokkie en hij ook niet met mij denk ik
neequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
awwwh leuk
heb je nu stress? je zei toch dat je dat altijd hebt achteraf?
ohquote:
was ze in het echt ook raar?quote:
Hoeft toch ook niet voor kusjekroel!?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
hij heeft wel eens een keer gezegd dat wij niet bij elkaar passen
jawelquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet voor kusjekroel!?
Sexy op een marker knabbelendquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuch
Kitesurfen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen voorkeur bij.
Dat lijkt me wel mega gaafquote:
jaquote:
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkelsquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk niet dat Fokkie nee zou zeggen tegen wat tedere aandacht van een knappe meid.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mega gaaf
[..]
jajammmerrr
[..]
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkels
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodigquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:37 schreef Paxcon het volgende:
Niks mis met mooie tinderboys
ze zijn alleen redelijk zeldzaam volgens mij
ja dat denk ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodig
Wel als ze niet buiten komenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodig
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkels
ja oke, bezet zijn is wel goede reden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.
Mooie boys kunnen ook zolderkamerautist zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou je als mooie boy niet buiten komen
autist/pleinvrees/etceteraquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou je als mooie boy niet buiten komen
Zou je het jammer vinden dat je nee zou moeten zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie boys kunnen ook zolderkamerautist zijn
Onder een nep-account misschienquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begeven
ja zo kan je doorgaanquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begeven
Kappen met deze shitquote:
met 6 verschillende chicksquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef JanCees het volgende:
een echte mooiboy regelt elk weekend 3 trios
Hun manier van hard2getquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik snapte niet waarom sommige gasten pas serieus drie weken nadat je match bent, beginnen met praten?
Keertje doen als de temperatuur omhoog gaat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mega gaaf
[..]
jajammmerrr
[..]
huh?quote:
Er zijn er wel 2 waarbij ik dat jammer zou vinden, ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het jammer vinden dat je nee zou moeten zeggen?
fascinerendquote:
Wie weet..quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keertje doen als de temperatuur omhoog gaat?
Ik ken geen mannen waarvan ik het jammer zou vinden om ze af te wijzen denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er wel 2 waarbij ik dat jammer zou vinden, ja.
oh het is een memequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh het is een meme
ik dacht dat hij boos was op je
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh het is een meme
ik dacht dat hij boos was op je
vrouwen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen waarvan ik het jammer zou vinden om ze af te wijzen denk ik.
Misschien moet ik meer naar buiten gaan.
yessssquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:46 schreef supersof het volgende:
ik ben zo blij want ik kan gewoon seizoen twee kijken op een andere site
dus ik kom er zo achter of ze de baby terug krijgen crack
Ook niet die ene hangmat jongen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen waarvan ik het jammer zou vinden om ze af te wijzen denk ik.
Misschien moet ik meer naar buiten gaan.
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fascinerend
[..]
Wie weet..
Nu ben ik bang verkracht te worden, dat snap je natuurlijk wel.
oh lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |