Echt zo recht die hoek omquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit dacht ik dus ook![]()
dat is helemaal niet
zou ik ook wel doen als ik godenlichaam hadquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Jaquote:
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraakquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door Fok-it, die betrap ik wel vaker op het initiėren van ordinaire gespreksonderwerpen
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltjequote:
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstjequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraak
Hoe mini?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltje
[..]
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstje![]()
* koopt bankschroefquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wow, Crackje kom er maar inquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die van mij is denk ik wel helemaal recht eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hou je tering bek over nouriquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemen
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
Ik zou het niet fijn vinden dat mijn naam er bij staat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee.quote:
Gewoon zo'n vibo kopen toch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |