daarom doe ik geen fokstersquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
Gekke piemel?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
Kaarsrechte piemels zijn pas eng.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezienquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Sked het volgende:
Ik heb niet zoveel interesse in de piemel van Faxie
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat faxie een ejaculatie niet kan faken
Kan er maar 1 zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzo
Noordnoordwestquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OPquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Paxcon weet wel weer goed wanneer hij langs moet komen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, geloof niet dat de vorige is vreemdgegaan. :$
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheefquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee, en jij kan ook in KPD komen
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen ideequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
paxcon nog bekenden die in kpd hebben gepost laatste tijd?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OP
Blijkbaar heeft Rusnak niet alleen op mij een bepaalde werking als ik zie waar jullie het over hadden
Heb überhaupt nooit toegang gevraagd, zie het nut niet zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezien
dit gelooft niemandquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen idee
ja, dit dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Ow dan is het goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja als je dat voldoende vind
Moet eerlijk zeggen, heb altijd soa test gedaan maar 2 van de drie keer had ik al seks voordat de uitslag binnen was. Maar goed, als je dan iets hebt dan weet je dat alsnog alleen dan wel te laat![]()
. Maar beter te laat dan niet weten.
[..]
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheef
Dit neem je terugquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lelijkerd had ik nog niet eens gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |