daarom doe ik geen fokstersquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
Gekke piemel?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
Kaarsrechte piemels zijn pas eng.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezienquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Sked het volgende:
Ik heb niet zoveel interesse in de piemel van Faxie
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat faxie een ejaculatie niet kan faken
Kan er maar 1 zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzo
Noordnoordwestquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OPquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Paxcon weet wel weer goed wanneer hij langs moet komen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, geloof niet dat de vorige is vreemdgegaan. :$
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheefquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee, en jij kan ook in KPD komen
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen ideequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
paxcon nog bekenden die in kpd hebben gepost laatste tijd?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OP
Blijkbaar heeft Rusnak niet alleen op mij een bepaalde werking als ik zie waar jullie het over hadden
Heb überhaupt nooit toegang gevraagd, zie het nut niet zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezien
dit gelooft niemandquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen idee
ja, dit dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Ow dan is het goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja als je dat voldoende vind
Moet eerlijk zeggen, heb altijd soa test gedaan maar 2 van de drie keer had ik al seks voordat de uitslag binnen was. Maar goed, als je dan iets hebt dan weet je dat alsnog alleen dan wel te laat![]()
. Maar beter te laat dan niet weten.
[..]
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheef
Dit neem je terugquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lelijkerd had ik nog niet eens gezien
Echt zo recht die hoek omquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit dacht ik dus ook![]()
dat is helemaal niet
zou ik ook wel doen als ik godenlichaam hadquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Jaquote:
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraakquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door Fok-it, die betrap ik wel vaker op het initiëren van ordinaire gespreksonderwerpen
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltjequote:
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstjequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraak
Hoe mini?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltje
[..]
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstje![]()
* koopt bankschroefquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wow, Crackje kom er maar inquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die van mij is denk ik wel helemaal recht eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hou je tering bek over nouriquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemen
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
Ik zou het niet fijn vinden dat mijn naam er bij staat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee.quote:
Gewoon zo'n vibo kopen toch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vind ook wel oprecht fijn om te horen
maar sommige mensen die zeggen "ja jouw lichaam vind ik mooi, is beter dan die dikke wijven" dan heb ik al zoiets van ja laat maar, ook al is het een compliment naar mij.
Ik ben nu ook wel content, jammer dat ik enkel content ben als ik echt te weinig weeg maar oke. Nu kan nog net dus ik hou het zo![]()
![]()
Baby darling doll face honey
hoe was je date?quote:
wat een dagquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
jeeej ik heb mijn kibbeling
en paxje is er
Oh weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
jeeej ik heb mijn kibbeling
en paxje is er
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadnequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
En volgens mij kreeg jij alleen maar complimentjes![]()
(Ja, meer pics graag)
Dat soort dingen wordt daar toch niet echt gepost?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?
[..]
Thanksen vind ook wel oprecht fijn om te horen
maar sommige mensen die zeggen "ja jouw lichaam vind ik mooi, is beter dan die dikke wijven" dan heb ik al zoiets van ja laat maar, ook al is het een compliment naar mij.
Ik ben nu ook wel content, jammer dat ik enkel content ben als ik echt te weinig weeg maar oke. Nu kan nog net dus ik hou het zo![]()
![]()
Mag ook in DM hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadne
Heb nog wel paar godenpics, eentje is maar van achterkant en zie je eigenlijk dus die kan misschien nog wel. Ik vind persoonlijk mn rug daar mooi. Hahaha ja echt, mn rug
![]()
Vind het grappig dat vrouwen daar zo vaak op letten. Niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadne
Heb nog wel paar godenpics, eentje is maar van achterkant en zie je eigenlijk dus die kan misschien nog wel. Ik vind persoonlijk mn rug daar mooi. Hahaha ja echt, mn rug
![]()
Beetje te mannelijk naar mijn smaak sorryquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je van deze heerlijke man?
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehhquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden dat mijn naam er bij staat.
Dus alleen anoniem.
[..]
Nee.
Ik wil wand toch, efkes sparen PFFFFFFFFFFFFquote:
Ben niet goed in inschatten, maar kon er niks mee dus echt kleinquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh weet ik niet meer.
Maar 3cm kun je niet eens echt vasthouden nee.
jawel, maar ik ben daar wel extra gevoelig voor dus kan ook zijn dat het 1x is gepost oidquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt daar toch niet echt gepost?Of lees ik er overheen? ...
nee dat wordt te persoonlijk en dat moet niet, dan gewoon openbaar want ben niet van jou hequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ook in DM hoor![]()
Krijg je ook wat terug
op iemand zn rug?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het grappig dat vrouwen daar zo vaak op letten. Niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen.
Oh ja dat kanquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje te mannelijk naar mijn smaak sorry
Houden zo iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanksen vind ook wel oprecht fijn om te horen
![]()
Ow jammerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehh
[..]
Ik wil wand toch, efkes sparen PFFFFFFFFFFFF
[..]
Ben niet goed in inschatten, maar kon er niks mee dus echt klein
[..]
jawel, maar ik ben daar wel extra gevoelig voor dus kan ook zijn dat het 1x is gepost oid
[..]
nee dat wordt te persoonlijk en dat moet niet, dan gewoon openbaar want ben niet van jou he![]()
[..]
op iemand zn rug?
Wat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik post geen naaktfoto's meer wegens commentaar op het formaat van mijn voeten.
Groot/klein?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
echt? snij je voeten er afquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
en ik vind die foto niet mooi genoeg, ik heb daar een te grote kont. Ja dat heb ik sowieso wel maar daar échtquote:
Dan maak je nudies zonder je voetenquote:
ja dat kan ookquote:
momenteel niks serieus te vertellenquote:
Ja, de rug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehh
[..]
op iemand zn rug?
watquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Niks mis met een goede kont hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? snij je voeten er afop de pic dan
[..]
en ik vind die foto niet mooi genoeg, ik heb daar een te grote kont. Ja dat heb ik sowieso wel maar daar écht![]()
![]()
![]()
Nee heb geen grote kont maar vergeleken met rest van lichaam IETWAT groter. Ietwat zeg ik he
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto'squote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat je naaktfoto's op internet zou zetten
of ze uberhaupt maakt
maarja mag iedereen zelf weten natuurlijk, maar ik zou het zelf nooit doen
Ze waren niet eens negatief erover toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, spijtig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat kan ook
[..]
momenteel niks serieus te vertellen
ben jij nog op zoek naar een (al dan niet Spaanse) tinderboy?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto's
Oh najaquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
40/41. Maar ben een kort meisje en ze zijn plat.
Hehe nee. Sommigen daar dachten dat ik lang was. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren niet eens negatief erover toch?
hoe kunnen ze jou nou negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, spijtig.
Ik heb niet veel geluk op tinder want alle leuke jongens negeren mij
dus ik heb ook niks serieus te vertellen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de rug.
Hoor dat zo vaak van vrouwen.
Als het een foto is waar je buik opstaat, laat het me weten alsjeblieft.
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kan me maar moeilijk voorstellen dat je kont te groot is crack.
als ik in de spiegel kijk is alles dik en lelijk, op foto's kan ik verliefd worden op mijzelfquote:
nee joh gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt die poolse nog achter de hand toch
Heupen vind ik juist wel erg mooi.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggen.
wat jij ook niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |