drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vind ook wel oprecht fijn om te horen
maar sommige mensen die zeggen "ja jouw lichaam vind ik mooi, is beter dan die dikke wijven" dan heb ik al zoiets van ja laat maar, ook al is het een compliment naar mij.
Ik ben nu ook wel content, jammer dat ik enkel content ben als ik echt te weinig weeg maar oke. Nu kan nog net dus ik hou het zo![]()
![]()
Baby darling doll face honey
hoe was je date?quote:
wat een dagquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
jeeej ik heb mijn kibbeling
en paxje is er
Oh weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
jeeej ik heb mijn kibbeling
en paxje is er
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadnequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
En volgens mij kreeg jij alleen maar complimentjes![]()
(Ja, meer pics graag)
Dat soort dingen wordt daar toch niet echt gepost?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie cm mini, ja geen idee. Zo klein dat ik er niks mee kon, hier hadden we t toch al eens over gehad?
[..]
Thanksen vind ook wel oprecht fijn om te horen
maar sommige mensen die zeggen "ja jouw lichaam vind ik mooi, is beter dan die dikke wijven" dan heb ik al zoiets van ja laat maar, ook al is het een compliment naar mij.
Ik ben nu ook wel content, jammer dat ik enkel content ben als ik echt te weinig weeg maar oke. Nu kan nog net dus ik hou het zo![]()
![]()
Mag ook in DM hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadne
Heb nog wel paar godenpics, eentje is maar van achterkant en zie je eigenlijk dus die kan misschien nog wel. Ik vind persoonlijk mn rug daar mooi. Hahaha ja echt, mn rug
![]()
Vind het grappig dat vrouwen daar zo vaak op letten. Niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ik heb echt nog een godenpic hier (hahahahaha sorry) waar ik soms twijfel ik soms zal uploadne
Heb nog wel paar godenpics, eentje is maar van achterkant en zie je eigenlijk dus die kan misschien nog wel. Ik vind persoonlijk mn rug daar mooi. Hahaha ja echt, mn rug
![]()
Beetje te mannelijk naar mijn smaak sorryquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je van deze heerlijke man?
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehhquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden dat mijn naam er bij staat.
Dus alleen anoniem.
[..]
Nee.
Ik wil wand toch, efkes sparen PFFFFFFFFFFFFquote:
Ben niet goed in inschatten, maar kon er niks mee dus echt kleinquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh weet ik niet meer.
Maar 3cm kun je niet eens echt vasthouden nee.
jawel, maar ik ben daar wel extra gevoelig voor dus kan ook zijn dat het 1x is gepost oidquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt daar toch niet echt gepost?Of lees ik er overheen? ...
nee dat wordt te persoonlijk en dat moet niet, dan gewoon openbaar want ben niet van jou hequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ook in DM hoor![]()
Krijg je ook wat terug
op iemand zn rug?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het grappig dat vrouwen daar zo vaak op letten. Niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen.
Oh ja dat kanquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje te mannelijk naar mijn smaak sorry
Houden zo iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanksen vind ook wel oprecht fijn om te horen
![]()
Ow jammerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehh
[..]
Ik wil wand toch, efkes sparen PFFFFFFFFFFFF
[..]
Ben niet goed in inschatten, maar kon er niks mee dus echt klein
[..]
jawel, maar ik ben daar wel extra gevoelig voor dus kan ook zijn dat het 1x is gepost oid
[..]
nee dat wordt te persoonlijk en dat moet niet, dan gewoon openbaar want ben niet van jou he![]()
[..]
op iemand zn rug?
Wat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik post geen naaktfoto's meer wegens commentaar op het formaat van mijn voeten.
Groot/klein?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
echt? snij je voeten er afquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
en ik vind die foto niet mooi genoeg, ik heb daar een te grote kont. Ja dat heb ik sowieso wel maar daar échtquote:
Dan maak je nudies zonder je voetenquote:
ja dat kan ookquote:
momenteel niks serieus te vertellenquote:
Ja, de rug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehh
[..]
op iemand zn rug?
watquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Niks mis met een goede kont hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? snij je voeten er afop de pic dan
[..]
en ik vind die foto niet mooi genoeg, ik heb daar een te grote kont. Ja dat heb ik sowieso wel maar daar écht![]()
![]()
![]()
Nee heb geen grote kont maar vergeleken met rest van lichaam IETWAT groter. Ietwat zeg ik he
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto'squote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat je naaktfoto's op internet zou zetten
of ze uberhaupt maakt
maarja mag iedereen zelf weten natuurlijk, maar ik zou het zelf nooit doen
Ze waren niet eens negatief erover toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, spijtig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat kan ook
[..]
momenteel niks serieus te vertellen
ben jij nog op zoek naar een (al dan niet Spaanse) tinderboy?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto's
Oh najaquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
40/41. Maar ben een kort meisje en ze zijn plat.
Hehe nee. Sommigen daar dachten dat ik lang was. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren niet eens negatief erover toch?
hoe kunnen ze jou nou negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, spijtig.
Ik heb niet veel geluk op tinder want alle leuke jongens negeren mij
dus ik heb ook niks serieus te vertellen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de rug.
Hoor dat zo vaak van vrouwen.
Als het een foto is waar je buik opstaat, laat het me weten alsjeblieft.
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kan me maar moeilijk voorstellen dat je kont te groot is crack.
als ik in de spiegel kijk is alles dik en lelijk, op foto's kan ik verliefd worden op mijzelfquote:
nee joh gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt die poolse nog achter de hand toch
Heupen vind ik juist wel erg mooi.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggen.
wat jij ook niet?quote:
geen idee, best flauwquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoe kunnen ze jou nou negeren
maar oke, komt wel weer een keer
oh dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggen.
[..]
als ik in de spiegel kijk is alles dik en lelijk, op foto's kan ik verliefd worden op mijzelf
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Genegeerd worden is 1 ding, zomaar stoppen met praten terwijl je gewoon een leuk gesprek hebt is echt kut
Dat is pas een keiharde afwijzingquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Genegeerd worden is 1 ding, zomaar stoppen met praten terwijl je gewoon een leuk gesprek hebt is echt kut
Nee ik bedeol gewoon midden in een gesprekquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.
misschien hebben ze gewoon al een paar leuke gesprekken lopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.
Ligt er aan waar, op tinder zou ik me daar niet echt veel van aantrekkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
ja denk wel dat het een beetje zo werktquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heupen vind ik juist wel erg mooi.
Maar misschien ook wel gewoon omdat ik mijn eigen lichaam gewend ben ofzo.
ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedeol gewoon midden in een gesprek
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax, wanneer ga jij eens een nudie posten?
ja dat is goed mogelijk inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien hebben ze gewoon al een paar leuke gesprekken lopen
ik vroeg je wat hequote:
hier ben ik niet mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
maar op tinder zou ik me van niks veel aantrekken, want tinder is gewoon kut.
Wat vroeg jequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg je wat he
waarom negeerde je me
lul
ik ben niet heel exhibitionistisch ingesteld helaasquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe het voor Mortax en mij
Alsjeblieft.
hoe je date gingquote:
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuchquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben niet heel exhibitionistisch ingesteld helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |