Dan maak je nudies zonder je voetenquote:
ja dat kan ookquote:
momenteel niks serieus te vertellenquote:
Ja, de rug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan me eigenlijk niet zo veel meer boeien, pussy zou ik niet snel doen. Dat ook wel anoniem.. maar tieten/kont mwehh
[..]
op iemand zn rug?
watquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik post geen naaktfoto's meer wegens commentaar op het formaat van mijn voeten.
Niks mis met een goede kont hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? snij je voeten er afop de pic dan
[..]
en ik vind die foto niet mooi genoeg, ik heb daar een te grote kont. Ja dat heb ik sowieso wel maar daar écht![]()
![]()
![]()
Nee heb geen grote kont maar vergeleken met rest van lichaam IETWAT groter. Ietwat zeg ik he
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto'squote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat je naaktfoto's op internet zou zetten
of ze uberhaupt maakt
maarja mag iedereen zelf weten natuurlijk, maar ik zou het zelf nooit doen
Ze waren niet eens negatief erover toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik post geen naaktfoto's meer wegens commentaar op het formaat van mijn voeten.
Oh, spijtig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat kan ook
[..]
momenteel niks serieus te vertellen
ben jij nog op zoek naar een (al dan niet Spaanse) tinderboy?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie niet hoe ik eruit zie in de spiegel, enkel op foto's
Oh najaquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
40/41. Maar ben een kort meisje en ze zijn plat.
Hehe nee. Sommigen daar dachten dat ik lang was. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren niet eens negatief erover toch?
hoe kunnen ze jou nou negerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, spijtig.
Ik heb niet veel geluk op tinder want alle leuke jongens negeren mij
dus ik heb ook niks serieus te vertellen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de rug.
Hoor dat zo vaak van vrouwen.
Als het een foto is waar je buik opstaat, laat het me weten alsjeblieft.
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kan me maar moeilijk voorstellen dat je kont te groot is crack.
als ik in de spiegel kijk is alles dik en lelijk, op foto's kan ik verliefd worden op mijzelfquote:
nee joh gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt die poolse nog achter de hand toch
Heupen vind ik juist wel erg mooi.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggen.
wat jij ook niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |