Dat is Yats. En die is Amerikaansquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal faxie en yats altijd door elkaar
Faxie ben jij diegene met die Canedese vriendin?
Wellicht gaat het daar foutquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon eens per maand seks hebben toch. Dan heb je geen last van overbelasting.
Nee da's Yatsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik haal faxie en yats altijd door elkaar
Faxie ben jij diegene met die Canedese vriendin?
wutquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Faxie is degene met de grote scheve piemel
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ahhh nu herken ik 'm idd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb iemand meestal wel een paar keer gezien voordat ik seks heb met die persoon.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Hee doe even zo'n testje en dan mag je volgende week donderdag langskomen. Doei he"
Hoe dan? Of doe je t nog met condoom, of goed vertrouwen?quote:
Heel raar om dat te zien en een week later hem in het echt te ontmoetensquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel raar om dat te zien en een week later hem in het echt te ontmoetens
Ja achquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die foto's zullen je eeuwig blijven achtervolgen.
Niks mis mee.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel raar om dat te zien en een week later hem in het echt te ontmoetens
Ja ik weet niet, geloof niet dat de vorige is vreemdgegaan. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb iemand meestal wel een paar keer gezien voordat ik seks heb met die persoon.
[..]
Hoe dan? Of doe je t nog met condoom, of goed vertrouwen?
Het valt best mee, en jij kan ook in KPD komenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
daarom doe ik geen fokstersquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
Gekke piemel?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaha echt? Ik heb keer scheve piemel gehad, toen schrok ik ook even. Ja verwacht je toch niet gekkie, sinds twee keer gekke piemel heb ik toch wel beetje piemel angst![]()
Kaarsrechte piemels zijn pas eng.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezienquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Sked het volgende:
Ik heb niet zoveel interesse in de piemel van Faxie
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik allemaal verhalen over Faxie zijn bedprestaties heb gehoord.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat faxie een ejaculatie niet kan faken
Kan er maar 1 zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn toch? En tja, dat was na 5 jaar niks enzo
Noordnoordwestquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OPquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Paxcon weet wel weer goed wanneer hij langs moet komen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, geloof niet dat de vorige is vreemdgegaan. :$
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheefquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee, en jij kan ook in KPD komen
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen ideequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
paxcon nog bekenden die in kpd hebben gepost laatste tijd?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is puur toeval, want Rusnak stond in de OP
Blijkbaar heeft Rusnak niet alleen op mij een bepaalde werking als ik zie waar jullie het over hadden
Heb überhaupt nooit toegang gevraagd, zie het nut niet zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ik had jou wel voor een kpd-er gezien
dit gelooft niemandquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit dus geen idee
ja, dit dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen zin om weer te kijken, maar ging ie links of rechtsaf?
Ow dan is het goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja als je dat voldoende vind
Moet eerlijk zeggen, heb altijd soa test gedaan maar 2 van de drie keer had ik al seks voordat de uitslag binnen was. Maar goed, als je dan iets hebt dan weet je dat alsnog alleen dan wel te laat![]()
. Maar beter te laat dan niet weten.
[..]
Oooooooooooooh nee joh, dat is een prima lul. Ik dacht heel anders scheef
Dit neem je terugquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lelijkerd had ik nog niet eens gezien
Echt zo recht die hoek omquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit dacht ik dus ook![]()
dat is helemaal niet
zou ik ook wel doen als ik godenlichaam hadquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Jaquote:
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Nouri het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n pic in kpd zou zetten
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraakquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door Fok-it, die betrap ik wel vaker op het initiëren van ordinaire gespreksonderwerpen
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltjequote:
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstjequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon gekrenkt door mijn Rusnak-uitspraak
Hoe mini?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zo'n scheve naar de zijkant en minipiemeltje
[..]
nooit gehad, ga ik toevoegen aan mn lijstje![]()
* koopt bankschroefquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wow, Crackje kom er maar inquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die van mij is denk ik wel helemaal recht eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hou je tering bek over nouriquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een lelijke voetbalmakak al UI zou nemen
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als kpd wat minder gezeik was op dunne en/of dikke mensen, zou ik wel wat vaker posten.
Ik zou het niet fijn vinden dat mijn naam er bij staat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee.quote:
Gewoon zo'n vibo kopen toch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |