Hoeft toch ook niet voor kusjekroel!?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
hij heeft wel eens een keer gezegd dat wij niet bij elkaar passen
jawelquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet voor kusjekroel!?
Sexy op een marker knabbelendquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuch
Kitesurfen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen voorkeur bij.
Dat lijkt me wel mega gaafquote:
jaquote:
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkelsquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk niet dat Fokkie nee zou zeggen tegen wat tedere aandacht van een knappe meid.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mega gaaf
[..]
jajammmerrr
[..]
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkels
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodigquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:37 schreef Paxcon het volgende:
Niks mis met mooie tinderboys
ze zijn alleen redelijk zeldzaam volgens mij
ja dat denk ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodig
Wel als ze niet buiten komenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodig
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkels
ja oke, bezet zijn is wel goede reden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.
Mooie boys kunnen ook zolderkamerautist zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou je als mooie boy niet buiten komen
autist/pleinvrees/etceteraquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou je als mooie boy niet buiten komen
Zou je het jammer vinden dat je nee zou moeten zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie boys kunnen ook zolderkamerautist zijn
Onder een nep-account misschienquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |