geen idee, best flauwquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoe kunnen ze jou nou negeren
maar oke, komt wel weer een keer
oh dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
nee maar bedoel ook niet te groot, maar vergeleken met de rest van mn lichaam wat groter en ik hou gewoon niet van dingen die uitsteken of weet ik veel. Ik hou ook niet van heupen etc etc etc, maar te groot.. nee zou ik niet durvne te zeggen.
[..]
als ik in de spiegel kijk is alles dik en lelijk, op foto's kan ik verliefd worden op mijzelf
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Genegeerd worden is 1 ding, zomaar stoppen met praten terwijl je gewoon een leuk gesprek hebt is echt kut
Dat is pas een keiharde afwijzingquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Genegeerd worden is 1 ding, zomaar stoppen met praten terwijl je gewoon een leuk gesprek hebt is echt kut
Nee ik bedeol gewoon midden in een gesprekquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.
misschien hebben ze gewoon al een paar leuke gesprekken lopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, dan hebben ze je nog een kans gegeven om een gesprek te voeren, nu geven ze het niet eens een kans.
Ligt er aan waar, op tinder zou ik me daar niet echt veel van aantrekkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
ja denk wel dat het een beetje zo werktquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heupen vind ik juist wel erg mooi.
Maar misschien ook wel gewoon omdat ik mijn eigen lichaam gewend ben ofzo.
ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedeol gewoon midden in een gesprek
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax, wanneer ga jij eens een nudie posten?
ja dat is goed mogelijk inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien hebben ze gewoon al een paar leuke gesprekken lopen
ik vroeg je wat hequote:
hier ben ik niet mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
maar op tinder zou ik me van niks veel aantrekken, want tinder is gewoon kut.
Wat vroeg jequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg je wat he
waarom negeerde je me
lul
ik ben niet heel exhibitionistisch ingesteld helaasquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe het voor Mortax en mij
Alsjeblieft.
hoe je date gingquote:
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuchquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben niet heel exhibitionistisch ingesteld helaas
ohjaquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuch
quote:
jeeeej wat leukquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
al moet ik niet zeiken want ik negeer zelf ook genoeg
samequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Zou echt nooit naar iemand gaan zoeken met zo'n app.
glowgolf en gezopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
jeeeej wat leuk
wat hebben jullie gedaan?
awwwh leukquote:
Waar zou je het liefst iemand ontmoeten? Met uitgaan ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
De volgende keer dat ik ga daten met iemand wil ik die gene het liefst irl hebben ontmoet en al beetje weten dat we elkaar leuk vinden en al beetje weten hoe die ander is. Lijkt me fijn en ben ik aan toe.
Edit: maar het loopt toch vaak zoals het loopt
maakt me eigenlijk niet uit waar ik iemand van kenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
De volgende keer dat ik ga daten met iemand wil ik die gene het liefst irl hebben ontmoet en al beetje weten dat we elkaar leuk vinden en al beetje weten hoe die ander is. Lijkt me fijn en ben ik aan toe.
Ik heb daar totaal geen voorkeur bij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zou je het liefst iemand ontmoeten? Met uitgaan ofzo?
Ik denk dat ik niet zo snel iemand irl zou ontmoeten, te verlegen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo snel iemand irl zou ontmoeten, te verlegen.
zelfde hier, maar internet dates heb ik het gewoon mee gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het irl ontmoeten van mensen lastig, omdat ik die minder vaak spreek.
Ik vind het ook moeilijker om actief contact te houden met hen.
Vind het wel een veilig idee dat de ander al een klein beetje weet hoe je bent voor je een echt gesprek hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
zelfde hier, maar internet dates heb ik het gewoon mee gehad.
Kan ook zijn dat ik over jaartje wel weer zin heb oid, maar heb nu sowieso niet echt zin in uberhaupt een date. Wel zin in vriendje maar ook niet echt van 'jaaa zou graag willen' meer van 'ja zou leuk zijn als ik er een zou hebben maar wil er geen moeite voor doen'
Ja, dat vond ik ook mega fijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het wel een veilig idee dat de ander al een klein beetje weet hoe je bent voor je een echt gesprek hebt.
Je ziet vanzelf wel wanneer je er weer aan toe bent toch.
nee ik wil dat niet met fokkie en hij ook niet met mij denk ikquote:
denk t welquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik wil dat niet met fokkie en hij ook niet met mij denk ik
neequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
awwwh leuk
heb je nu stress? je zei toch dat je dat altijd hebt achteraf?
ohquote:
was ze in het echt ook raar?quote:
Hoeft toch ook niet voor kusjekroel!?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
hij heeft wel eens een keer gezegd dat wij niet bij elkaar passen
jawelquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet voor kusjekroel!?
Sexy op een marker knabbelendquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
kuch ontbloot bovenlichaam op tc kuch
Kitesurfen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen voorkeur bij.
Dat lijkt me wel mega gaafquote:
jaquote:
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkelsquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk niet dat Fokkie nee zou zeggen tegen wat tedere aandacht van een knappe meid.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mega gaaf
[..]
jajammmerrr
[..]
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkels
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodigquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:37 schreef Paxcon het volgende:
Niks mis met mooie tinderboys
ze zijn alleen redelijk zeldzaam volgens mij
ja dat denk ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodig
Wel als ze niet buiten komenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt mooie boys hebben toch geen Tinder nodig
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel mannen zijn die nee zouden zeggen, en als ze dat wel doen.. sukkels
ja oke, bezet zijn is wel goede reden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.
Mooie boys kunnen ook zolderkamerautist zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou je als mooie boy niet buiten komen
autist/pleinvrees/etceteraquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou je als mooie boy niet buiten komen
Zou je het jammer vinden dat je nee zou moeten zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat Loka het enorm zou waarderen als ik dat met iemand zou doen.
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie boys kunnen ook zolderkamerautist zijn
Onder een nep-account misschienquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begeven
ja zo kan je doorgaanquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
maar een echte zolderkamerautist durft zich ook niet op tinder te begeven
Kappen met deze shitquote:
met 6 verschillende chicksquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef JanCees het volgende:
een echte mooiboy regelt elk weekend 3 trios
Hun manier van hard2getquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik snapte niet waarom sommige gasten pas serieus drie weken nadat je match bent, beginnen met praten?
Keertje doen als de temperatuur omhoog gaat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mega gaaf
[..]
jajammmerrr
[..]
huh?quote:
Er zijn er wel 2 waarbij ik dat jammer zou vinden, ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het jammer vinden dat je nee zou moeten zeggen?
fascinerendquote:
Wie weet..quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keertje doen als de temperatuur omhoog gaat?
Ik ken geen mannen waarvan ik het jammer zou vinden om ze af te wijzen denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er wel 2 waarbij ik dat jammer zou vinden, ja.
oh het is een memequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh het is een meme
ik dacht dat hij boos was op je
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh het is een meme
ik dacht dat hij boos was op je
vrouwen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen waarvan ik het jammer zou vinden om ze af te wijzen denk ik.
Misschien moet ik meer naar buiten gaan.
yessssquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:46 schreef supersof het volgende:
ik ben zo blij want ik kan gewoon seizoen twee kijken op een andere site
dus ik kom er zo achter of ze de baby terug krijgen crack
Ook niet die ene hangmat jongen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen waarvan ik het jammer zou vinden om ze af te wijzen denk ik.
Misschien moet ik meer naar buiten gaan.
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fascinerend
[..]
Wie weet..
Nu ben ik bang verkracht te worden, dat snap je natuurlijk wel.
oh lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |