Mooi! En relaxed, waar ga je heen? Zon opzoeken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
goeeed, ik ga bijna op vakantieeemet jou dan
Haha, single nucleotide polymorphism
gaan we hotelletje in diemen-zuid?quote:
mag ik vragen als jij mij in de op wil zetten???quote:
Wil je bij de gasten of speciale gasten?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:43 schreef Matip het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij mij in de op wil zetten???
Ja gezellig tochquote:
kun je het verschil uitleggenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je bij de gasten of speciale gasten?
Te veel werkquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom sta ik niet bij afwezigen :s
Achter iemand gestaan die door z'n hoofd geschoten werd?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:44 schreef Myrr het volgende:
Ah fuck. Bloedspetters categorie 3 vergeten uit mijn witte shirt te halen.
doe maar gewoon gasten dan +1quote:
Nee ik ben gehoekt door een kansarme jongere.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Achter iemand gestaan die door z'n hoofd geschoten werd?
Awhquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:39 schreef HPLC het volgende:
Aanwezig:
- HPLC
- Myrr
- Chloroform
- Opsonisatie
- JimmyDean
Speciale gast:
- Working_Class_Hero
Ik ook, kan daar echt uren naar kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
Dit vind ik ook echt super interessant.
HZAWquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh niemand die mij teruggroet
Sorry dat ik besta doei
Hoi snoesquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sorry dat ik besta doei
Pls, vind jouw kippetje veel interessanterquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor jou wel... verdoof de huidige kip wel een avondje
hey feggitquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sorry dat ik besta doei
Specs?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een nieuwe laptop onderwegleuk he
Pas op voor Ariequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey vriendquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sorry dat ik besta doei
GODVERDOMME GODTIEVUS DAT HEEFT ZELFS MIJN MOEDER... IK HAAT MEZELFquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pls, vind jouw kippetje veel interessanter
Hopelijk valt ie van de vrachtwagenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent wel rebels gewordenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Overigens werd ik net ook niet begroet, en dat na een ban ;s
hey vriendquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sorry dat ik besta doei
Ahwquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME GODTIEVUS DAT HEEFT ZELFS MIJN MOEDER... IK HAAT MEZELF
Hoezo gewordenquote:
Dellquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
XPS 15 4K UHD uber geilheid
Nee zou niet durven, straks word ik weer geband omdat ik zit te """""stoken"""""quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mis de "terecht" opmerking een beetje
Probeer je me nou te versierenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger was je zo lief en schattig, totdat Braddie terugkwam
ik kreeg een melding dat ik was gewaarschuwd met een cc naar de adminsquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee zou niet durven, straks word ik weer geband omdat ik zit te """""stoken"""""
Ik zal het in ontvangst nemenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jaquote:
ik heb je echt gemist en was solidair, niet gepost toen ik wist dat je geband wasquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee zou niet durven, straks word ik weer geband omdat ik zit te """""stoken"""""
En nu sta je te trillen op je benen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kreeg een melding dat ik was gewaarschuwd met een cc naar de admins
man man
de downies
Leipe film welquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Met jou?
En heb je Sicario gezien?
Hvjquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je echt gemist en was solidair, niet gepost toen ik wist dat je geband was
nee, ik cc nu gewoon allesquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En nu sta je te trillen op je benen natuurlijk
Jeetje jimmy, straks worden we nog echt vriendjesquote:
TRquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kreeg een melding dat ik was gewaarschuwd met een cc naar de admins
man man
de downies
gaat z'n gangetjequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Met jou?
En heb je Sicario gezien?
Let's take it slow bbquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje jimmy, straks worden we nog echt vriendjes
Moet je kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje
Nee, hoezo?
eh oke jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:57 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee man straks raken onze scrota elkaar ofzo
Omgquote:
ik ben er mee bezig, ben hier al een stuk minder, kale kuttekopquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest jij niet al een leven hebben opgebouwd?
oh wacht
Serieus, heb jij gedronken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest jij niet al een leven hebben opgebouwd?
oh wacht
Zeg het maar als je het niet meer aan kuntquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet ook al mee naar the jungle book zo druk ineens
Niks, kreeg warm gevoel van binnenquote:
ik kan het niet meer aanquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg het maar als je het niet meer aan kunt
Zo ben ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, kreeg warm gevoel van binnen
SLAYERquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory's a massacre
The final swing is not a drill
It's how many people I can kill
Kan me er in vinden. Heb op minder liters treinstellen ondergespuwd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voel me wel beroerd nu ja
geil welquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan me er in vinden. Heb op minder liters treinstellen ondergespuwd.
hoe is het met je? alles ok met dat gebroed?quote:
En toen zei je sorry en ben je zijn kamer wezen opruimen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe is het met je? alles ok met dat gebroed?
ik was vandaag de stomste pappa ever omdat hij zijn kamer moest opruimen.. driftbui alles.... net zijn moeder
Zou ook boos zijn als ik seks met jou moest hebben, zoals zijn moeder.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was vandaag de stomste pappa ever omdat hij zijn kamer moest opruimen.. driftbui alles.... net zijn moeder
in jouw geval zou het wederzijds zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook boos zijn als ik seks met jou moest hebben, zoals zijn moeder.
Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in jouw geval zou het wederzijds zijn
ben zo weg man zit niet zo te zemelenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Je hoort al lang in bed te liggen
Gebroed gaat goed, slaapt nu voor het eerst op zijn eigen kamer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bezorgdquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben zo weg man zit niet zo te zemelen
wij deden dat met zindelijk worden... stickers plakken als het goed was gegaanquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gebroed gaat goed, slaapt nu voor het eerst op zijn eigen kamer.
Heerlijk zo'n driftbui. Ik hoop dat ik opruimen leuk kan maken ofzo. Wedstrijdje of iets, moet nog een methode opzoeken. Stickers met zonnetjes ofzo, en bij voldoende zonnetjes mag hij een activiteit uitkiezen. Bammmm. Got this. Inb4 megadriftbui omdat ik zonnetjes afpak wegens slecht gedrag.
Waarom belonen voor normaal gedrag? Gewoon zeggen dat het moet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gebroed gaat goed, slaapt nu voor het eerst op zijn eigen kamer.
Heerlijk zo'n driftbui. Ik hoop dat ik opruimen leuk kan maken ofzo. Wedstrijdje of iets, moet nog een methode opzoeken. Stickers met zonnetjes ofzo, en bij voldoende zonnetjes mag hij een activiteit uitkiezen. Bammmm. Got this. Inb4 megadriftbui omdat ik zonnetjes afpak wegens slecht gedrag.
Heb jij weinig liefde gekend in je jeugd?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom belonen voor normaal gedrag? Gewoon zeggen dat het moet.
Gewoon een maximaal aantal stickers instellen en daarna een nieuwe doelstelling. WAJOOOO ik heb dit for real.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij deden dat met zindelijk worden... stickers plakken als het goed was gegaan
dikke lego doos gescored
denkt ie weet je wat... ik pis nu weer op de plee... sticker
Ah daarom ben jij zo dwars, nooit stickers gehad voor goed gedrag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sinds wanneer is opruimen normaal gedrag? Zonder jaren van training en conditionering zou het me nog steeds niet lukken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel veel eigenlijk, maar vroeger was de regel dat als ik wilde spelen, ik ook moest opruimen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij weinig liefde gekend in je jeugd?
Nou ja, overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk blijf je nog lang hier WCH
Bij ons ook, lijkt mij vrij normaalquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel veel eigenlijk, maar vroeger was de regel dat als ik wilde spelen, ik ook moest opruimen.
Dan werd je toch ook beloondquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel veel eigenlijk, maar vroeger was de regel dat als ik wilde spelen, ik ook moest opruimen.
Waren je ouders skeer?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een sticker en een lego doos.
Tja, zo werkt het nou eenmaal. Mensen werken harder voor een schouderklopje dan voor meer geld.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jou als begeleider gezet, zootje ongeregeld moet zich wel gedragen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Als HPLC komt, dan blijf ik niet achter.
Mijn neefje van 11 kreeg voor z'n 10e verjaardag een PS4. Ik kreeg een scheetkussen en stoepkrijt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een sticker en een lego doos.
Akkoord, kan ik jou altijd nog inzetten als stagiair ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jou als begeleider gezet, zootje ongeregeld moet zich wel gedragen natuurlijk
Over 5 jaar werken je stickers niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het nou eenmaal. Mensen werken harder voor een schouderklopje dan voor meer geld.
Tja. Ik kreeg ook wel gewoon leuke cadeaus hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn neefje van 11 kreeg voor z'n 10e verjaardag een PS4. Ik kreeg een scheetkussen en stoepkrijt.
Tijden veranderen, jimmyboi.
Hoi LompeHorkquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, kan ik jou altijd nog inzetten als stagiair ofzo.
als ik maar wel gratis moet werkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, kan ik jou altijd nog inzetten als stagiair ofzo.
Wat was het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja. Ik kreeg ook wel gewoon leuke cadeaus hoor.
Dag dochter (of nichtje, ik weet het niet meer).quote:
Sowieso, maar ook het profijt, gratis bier dus.quote:
Playmobil kasteelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat was het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
Wie weet. Daar verzinnen we dan wel weer iets op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Over 5 jaar werken je stickers niet meer.
Wil ook niet mee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
Willoow mag niet mee hoor, want dan missen al die lijken hun piemels
Niet alleen de lijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
Willoow mag niet mee hoor, want dan missen al die lijken hun piemels
Laag inzetten, hoog scoren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wie weet. Daar verzinnen we dan wel weer iets op.
Allebei.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dag dochter (of nichtje, ik weet het niet meer).
[..]
Sowieso, maar ook het profijt, gratis bier dus.
Oh,quote:
Jij bent een Drakenridderskindje zeker?quote:
Serieus?quote:
Wie is Oberellaquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je er ook in gezet nu, net als Ober
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dag dochter (of nichtje, ik weet het niet meer).
[..]
Sowieso, maar ook het profijt, gratis bier dus.
Heb je daar problemen mee of wat? Want ik stomp ook vrouwen.quote:
lulquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je er ook in gezet nu, net als Ober
Misschien willen ze je helemaal niet.quote:
Ik vraag om het leukste cadeau ooit. Dan verwacht je geen playmobilquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee of wat? Want ik stomp ook vrouwen.
Dat is een beetje na mijn tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent een Drakenridderskindje zeker?
Jaquote:
Dat vond ik leuk toen ik kind was hè?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vraag om het leukste cadeau ooit. Dan verwacht je geen playmobil
Ja maar ik bedoel ooit. In je leven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vond ik leuk toen ik kind was hè?
Hoezo niet, bij mij hoort dat ook wel bij de leukste cadeau's, naast een SNES en N64. Gewoon waar je interesses liggen ja toch.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vraag om het leukste cadeau ooit. Dan verwacht je geen playmobil
Nou zegquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien willen ze je helemaal niet.
Ja, als ik kijk naar hoe blij ik daar mee was wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ooit. In je leven.
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo niet, bij mij hoort dat ook wel bij de leukste cadeau's, naast een SNES en N64. Gewoon waar je interesses liggen ja toch.
Dat had ik met m'n SNESquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:21 schreef Myrr het volgende:
Wajo, de keer dat we een PS1 kregen en vervolgens mijn pa zelf er het meest op speelde en we hem er af moesten trappen.
Mannenquote:
Ik ga trouwens morgen naar LompeHork zijn huis.quote:
Doe je voorzichtig met hem?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga trouwens morgen naar LompeHork zijn huis.
Ik zou ook hetzelfde flikken bij mijn kinderenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mannen
Mijn pa is ook echt een beetje Randy Marsh. Held.
Nee.quote:
Helemaal niet. Waarom mag niemand het weten? Schaam je je ofzo :squote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een vieze leugen overigens, ze weet niet eens waar m'n huis woont
ik welquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Nederland toch :squote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik moet de boeien klaarleggen lees ik al.
Weggehaaldquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Haal weg man, privéinformatie.
Ik koop alles wat ik wil zelf en cadeau's met bijv. sinterklaas zijn gewoon voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Willoow weet meer dan je denktquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut...quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Ik moet mijn oma dan ook mijn blote knietjes danken dat ze de pijp uit is gegaan, die SNES van haar erfenis betalen was het mooiste wat ze me ooit had kunnen geven.
Sinterklaas doe ik niet aan en kerst is enkel tussen mijn vriendin en mijzelf. Verjaardagen doe ik niet aan voor mijzelf.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop alles wat ik wil zelf en cadeau's met bijv. sinterklaas zijn gewoon voor de gezelligheid.
Ik vier ook nooit mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinterklaas doe ik niet aan en kerst is enkel tussen mijn vriendin en mijzelf. Verjaardagen doe ik niet aan voor mijzelf.Te auti voor.
Ik ook niet echt. We doen sinterklaas met de familiequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinterklaas doe ik niet aan en kerst is enkel tussen mijn vriendin en mijzelf. Verjaardagen doe ik niet aan voor mijzelf.Te auti voor.
Ik ga sowieso mee naar USA als jij betaald.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Andere roattrip in Duitsland ofzo zodat jullie geen smoes verzinnen.
Welke vriendin?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik vind het nu veel leuker om iets te gaan doen ipv dingen krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonder haar erfenis had ik nooit een SNES gehadgeen grappen.
Nou, mocht ik welvarend worden in de toekomst, dan krijgt hij alsnog niet alles.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Die ene die ik ga dumpen voor jou.quote:
zal wel terecht zijn, zijn aanwezigheid zal wel te zwaar zijn geweest voor de server.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.
NG wellicht niet. En Hamburg of London ofzo? Ted Ben of Trump?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga sowieso mee naar USA als jij betaald.
Hehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal wel terecht zijn, zijn aanwezigheid zal wel te zwaar zijn geweest voor de server.
padum tss
Wie is Ben?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
NG wellicht niet. En Hamburg of London ofzo? Ted Ben of Trump?
Ik maak hier even op uit dat hij niet al te oud was toen oma heen ging.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.
Jij wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik wel langskomen met een inspiratieloos cadeautje en een kusje
Misschien maakt hij er een vlog overquote:
Stimo?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Myrr het volgende:
Krijg de hele tijd dieet en afslankpillen advertenties.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oke ik heb de martian op dvd gekicht die ga ik nu kijken vnv uitgebreidde review, doei doei
Die ads zijn echt kansloos kwam ik achter toen ik een ban had en toch mee wilde kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Myrr het volgende:
Krijg de hele tijd dieet en afslankpillen advertenties.
Weet het nog steeds niet maar oke.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Meest inspirerende presidentskandidaat van 2016.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oke ik heb de martian op dvd gekicht die ga ik nu kijken vnv uitgebreidde review, doei doei
Doedoei kusje knuffelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Carson.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet het nog steeds niet maar oke.
ohhwww maar die doet al lang niet meer mee.quote:
ok, latersquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef Myrr het volgende:
Ja nou ik ga maar eens op bed aan en Avatar Aang kijken tot ik in slaap val.
Spekmans zit in de bioscoopquote:
Maar wij zijn veel aardigerquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En opso. Voor haar kwam ik hier en dan is ze weer weg.
Hjb over hermannquote:
Ben je door je stoel heen gezakt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
tyfus jantje Civil War was een goeie film
heb de armleuning van 1 stoel eraf gerukt dus had een extra grote stoelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je door je stoel heen gezakt?
Taxi Driver is een goeie film. Civil War is een matige film.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
tyfus jantje Civil War was een goeie film
Allemaal grote klootzakkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wie hier aardig is en wie niet.![]()
En hetzelfde hier, Ober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |