Nee zou niet durven, straks word ik weer geband omdat ik zit te """""stoken"""""quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mis de "terecht" opmerking een beetje
Probeer je me nou te versierenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger was je zo lief en schattig, totdat Braddie terugkwam
ik kreeg een melding dat ik was gewaarschuwd met een cc naar de adminsquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee zou niet durven, straks word ik weer geband omdat ik zit te """""stoken"""""
Ik zal het in ontvangst nemenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb een nieuwe laptop onderwegleuk he
Jaquote:
ik heb je echt gemist en was solidair, niet gepost toen ik wist dat je geband wasquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee zou niet durven, straks word ik weer geband omdat ik zit te """""stoken"""""
En nu sta je te trillen op je benen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kreeg een melding dat ik was gewaarschuwd met een cc naar de admins
man man
de downies
Leipe film welquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Met jou?
En heb je Sicario gezien?
Hvjquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je echt gemist en was solidair, niet gepost toen ik wist dat je geband was
nee, ik cc nu gewoon allesquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En nu sta je te trillen op je benen natuurlijk
Jeetje jimmy, straks worden we nog echt vriendjesquote:
TRquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kreeg een melding dat ik was gewaarschuwd met een cc naar de admins
man man
de downies
gaat z'n gangetjequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Met jou?
En heb je Sicario gezien?
Let's take it slow bbquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje jimmy, straks worden we nog echt vriendjes
Moet je kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje
Nee, hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |