Waren je ouders skeer?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een sticker en een lego doos.
Tja, zo werkt het nou eenmaal. Mensen werken harder voor een schouderklopje dan voor meer geld.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom belonen voor normaal gedrag? Gewoon zeggen dat het moet.
Heb jou als begeleider gezet, zootje ongeregeld moet zich wel gedragen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Als HPLC komt, dan blijf ik niet achter.
Mijn neefje van 11 kreeg voor z'n 10e verjaardag een PS4. Ik kreeg een scheetkussen en stoepkrijt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met een sticker en een lego doos.
Akkoord, kan ik jou altijd nog inzetten als stagiair ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jou als begeleider gezet, zootje ongeregeld moet zich wel gedragen natuurlijk
Over 5 jaar werken je stickers niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het nou eenmaal. Mensen werken harder voor een schouderklopje dan voor meer geld.
Tja. Ik kreeg ook wel gewoon leuke cadeaus hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn neefje van 11 kreeg voor z'n 10e verjaardag een PS4. Ik kreeg een scheetkussen en stoepkrijt.
Tijden veranderen, jimmyboi.
Hoi LompeHorkquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, kan ik jou altijd nog inzetten als stagiair ofzo.
als ik maar wel gratis moet werkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, kan ik jou altijd nog inzetten als stagiair ofzo.
Wat was het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja. Ik kreeg ook wel gewoon leuke cadeaus hoor.
Dag dochter (of nichtje, ik weet het niet meer).quote:
Sowieso, maar ook het profijt, gratis bier dus.quote:
Playmobil kasteelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat was het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
Wie weet. Daar verzinnen we dan wel weer iets op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Over 5 jaar werken je stickers niet meer.
Wil ook niet mee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
Willoow mag niet mee hoor, want dan missen al die lijken hun piemels
Niet alleen de lijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
Willoow mag niet mee hoor, want dan missen al die lijken hun piemels
Laag inzetten, hoog scoren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wie weet. Daar verzinnen we dan wel weer iets op.
Allebei.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dag dochter (of nichtje, ik weet het niet meer).
[..]
Sowieso, maar ook het profijt, gratis bier dus.
Oh,quote:
Jij bent een Drakenridderskindje zeker?quote:
Serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |