geil welquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan me er in vinden. Heb op minder liters treinstellen ondergespuwd.
hoe is het met je? alles ok met dat gebroed?quote:
En toen zei je sorry en ben je zijn kamer wezen opruimen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe is het met je? alles ok met dat gebroed?
ik was vandaag de stomste pappa ever omdat hij zijn kamer moest opruimen.. driftbui alles.... net zijn moeder
Zou ook boos zijn als ik seks met jou moest hebben, zoals zijn moeder.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was vandaag de stomste pappa ever omdat hij zijn kamer moest opruimen.. driftbui alles.... net zijn moeder
in jouw geval zou het wederzijds zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook boos zijn als ik seks met jou moest hebben, zoals zijn moeder.
Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in jouw geval zou het wederzijds zijn
ben zo weg man zit niet zo te zemelenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Je hoort al lang in bed te liggen
Gebroed gaat goed, slaapt nu voor het eerst op zijn eigen kamer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bezorgdquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben zo weg man zit niet zo te zemelen
wij deden dat met zindelijk worden... stickers plakken als het goed was gegaanquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gebroed gaat goed, slaapt nu voor het eerst op zijn eigen kamer.
Heerlijk zo'n driftbui. Ik hoop dat ik opruimen leuk kan maken ofzo. Wedstrijdje of iets, moet nog een methode opzoeken. Stickers met zonnetjes ofzo, en bij voldoende zonnetjes mag hij een activiteit uitkiezen. Bammmm. Got this. Inb4 megadriftbui omdat ik zonnetjes afpak wegens slecht gedrag.
Waarom belonen voor normaal gedrag? Gewoon zeggen dat het moet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gebroed gaat goed, slaapt nu voor het eerst op zijn eigen kamer.
Heerlijk zo'n driftbui. Ik hoop dat ik opruimen leuk kan maken ofzo. Wedstrijdje of iets, moet nog een methode opzoeken. Stickers met zonnetjes ofzo, en bij voldoende zonnetjes mag hij een activiteit uitkiezen. Bammmm. Got this. Inb4 megadriftbui omdat ik zonnetjes afpak wegens slecht gedrag.
Heb jij weinig liefde gekend in je jeugd?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom belonen voor normaal gedrag? Gewoon zeggen dat het moet.
Gewoon een maximaal aantal stickers instellen en daarna een nieuwe doelstelling. WAJOOOO ik heb dit for real.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij deden dat met zindelijk worden... stickers plakken als het goed was gegaan
dikke lego doos gescored
denkt ie weet je wat... ik pis nu weer op de plee... sticker
Ah daarom ben jij zo dwars, nooit stickers gehad voor goed gedrag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sinds wanneer is opruimen normaal gedrag? Zonder jaren van training en conditionering zou het me nog steeds niet lukken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel veel eigenlijk, maar vroeger was de regel dat als ik wilde spelen, ik ook moest opruimen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij weinig liefde gekend in je jeugd?
Nou ja, overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk blijf je nog lang hier WCH
Bij ons ook, lijkt mij vrij normaalquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel veel eigenlijk, maar vroeger was de regel dat als ik wilde spelen, ik ook moest opruimen.
Dan werd je toch ook beloondquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel veel eigenlijk, maar vroeger was de regel dat als ik wilde spelen, ik ook moest opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |