Weet het nog steeds niet maar oke.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Meest inspirerende presidentskandidaat van 2016.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oke ik heb de martian op dvd gekicht die ga ik nu kijken vnv uitgebreidde review, doei doei
Doedoei kusje knuffelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oke ik heb de martian op dvd gekicht die ga ik nu kijken vnv uitgebreidde review, doei doei
Bedanktquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Carson.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet het nog steeds niet maar oke.
ohhwww maar die doet al lang niet meer mee.quote:
ok, latersquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef Myrr het volgende:
Ja nou ik ga maar eens op bed aan en Avatar Aang kijken tot ik in slaap val.
Spekmans zit in de bioscoopquote:
Maar wij zijn veel aardigerquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En opso. Voor haar kwam ik hier en dan is ze weer weg.
Hjb over hermannquote:
Ben je door je stoel heen gezakt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
tyfus jantje Civil War was een goeie film
heb de armleuning van 1 stoel eraf gerukt dus had een extra grote stoelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je door je stoel heen gezakt?
Taxi Driver is een goeie film. Civil War is een matige film.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
tyfus jantje Civil War was een goeie film
Allemaal grote klootzakkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wie hier aardig is en wie niet.![]()
En hetzelfde hier, Ober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |