Ik vind het nu veel leuker om iets te gaan doen ipv dingen krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonder haar erfenis had ik nooit een SNES gehadgeen grappen.
Nou, mocht ik welvarend worden in de toekomst, dan krijgt hij alsnog niet alles.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Die ene die ik ga dumpen voor jou.quote:
zal wel terecht zijn, zijn aanwezigheid zal wel te zwaar zijn geweest voor de server.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.
NG wellicht niet. En Hamburg of London ofzo? Ted Ben of Trump?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga sowieso mee naar USA als jij betaald.
Hehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal wel terecht zijn, zijn aanwezigheid zal wel te zwaar zijn geweest voor de server.
padum tss
Wie is Ben?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
NG wellicht niet. En Hamburg of London ofzo? Ted Ben of Trump?
Ik maak hier even op uit dat hij niet al te oud was toen oma heen ging.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.
Jij wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik wel langskomen met een inspiratieloos cadeautje en een kusje
Misschien maakt hij er een vlog overquote:
Stimo?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Myrr het volgende:
Krijg de hele tijd dieet en afslankpillen advertenties.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oke ik heb de martian op dvd gekicht die ga ik nu kijken vnv uitgebreidde review, doei doei
Die ads zijn echt kansloos kwam ik achter toen ik een ban had en toch mee wilde kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Myrr het volgende:
Krijg de hele tijd dieet en afslankpillen advertenties.
Weet het nog steeds niet maar oke.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Meest inspirerende presidentskandidaat van 2016.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oke ik heb de martian op dvd gekicht die ga ik nu kijken vnv uitgebreidde review, doei doei
Doedoei kusje knuffelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Carson.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet het nog steeds niet maar oke.
ohhwww maar die doet al lang niet meer mee.quote:
ok, latersquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef Myrr het volgende:
Ja nou ik ga maar eens op bed aan en Avatar Aang kijken tot ik in slaap val.
Spekmans zit in de bioscoopquote:
Maar wij zijn veel aardigerquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En opso. Voor haar kwam ik hier en dan is ze weer weg.
Hjb over hermannquote:
Ben je door je stoel heen gezakt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
tyfus jantje Civil War was een goeie film
heb de armleuning van 1 stoel eraf gerukt dus had een extra grote stoelquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je door je stoel heen gezakt?
Taxi Driver is een goeie film. Civil War is een matige film.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
Allemaal grote klootzakkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wie hier aardig is en wie niet.![]()
En hetzelfde hier, Ober.
verschil is dat ik Civil War inging nadat ik alle Marvel films tot nu toe heb gezien en iedereen kenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Taxi Driver is een goeie film. Civil War is een matige film.
Puik gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb de armleuning van 1 stoel eraf gerukt dus had een extra grote stoel
Dat zei ik toch. 62849x beter dan Ultronquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
Verschil is dat ik verstand van films heb en jij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verschil is dat ik Civil War inging nadat ik alle Marvel films tot nu toe heb gezien en iedereen ken
en jij ging omdat je broertje zat te zeiken
dus onze meningen kunnen ietwat verschillen ja
Spiderman was echt goed gecastquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. 62849x beter dan Ultron
waarom zou je naar een film gaan in een genre wat je niet leuk vindt als je verstand hebt van filmsquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Verschil is dat ik verstand van films heb en jij niet.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt zo grappig zeg, steeds grapjes maken ook tussendoor, jemig wat een bak! haha
quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrij kut jedoch amusant, ik hou eigenlijk niet van superheldenfilms. Ik ging mee met mijn broertje want hij wilde heel graag.
haha het is niet alsof dat personage al 50 jaar bestaat en bekend staat om dat hij grapjes maakt tijdens gevechten hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt zo grappig zeg, steeds grapjes maken ook tussendoor, jemig wat een bak! haha
Dat vond ik ook, moest lachenquote:
Ik snap niet dat zoveel volwassenen dol zijn op kinderfilms.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha het is niet alsof dat personage al 50 jaar bestaat en bekend staat om dat hij grapjes maakt tijdens gevechten haha
die nigeriaanse prins die iedereen altijd mailtjes stuurt vond ik ook wel sterkquote:
hihi handel jij graag klootzakjesquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klootzakken zijn wel te handelen.
Liefjequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
natuurlijk wordt er weer geroddeld over de meest populaire man in deze SC
haten op dingen puur omdat ze kinderlijk zijn en je je stoer wilt voelen is pas kinderachtigquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zoveel volwassenen dol zijn op kinderfilms.
Ik vind het als 30plusser gewoon heerlijk vermaak, dat jij het niets vind moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zoveel volwassenen dol zijn op kinderfilms.
Wat schattig, onze Remco heeft ook een meningquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het als 30plusser gewoon heerlijk vermaak, dat jij het niets vind moet je zelf weten.
Ik haat niet hoor, maar ik snap gewoon niet dat je het bevredigend vind om echt zo fan te zijn van zulk soort films. Het heeft totaal geen diepgang of enige inhoud.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haten op dingen puur omdat ze kinderlijk zijn en je je stoer wilt voelen is pas kinderachtig
Moet alles diepgang hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat niet hoor, maar ik snap gewoon niet dat je het bevredigend vind om echt zo fan te zijn van zulk soort films. Het heeft totaal geen diepgang of enige inhoud.
Ik heb laatst Harold & Kumar gekeken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat niet hoor, maar ik snap gewoon niet dat je het bevredigend vind om echt zo fan te zijn van zulk soort films. Het heeft totaal geen diepgang of enige inhoud.
Ik vond het mooi uitgebalanceerd, iedereen kwam genoeg aan bod en kreeg de nodige ruimte.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die nigeriaanse prins die iedereen altijd mailtjes stuurt vond ik ook wel sterk
iedereen eigenlijk
laten we niet doen alsof de Bourne films ook zo'n diepgaand verhaal hebben, zijn ook populair door de actiequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hjb Hansquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat schattig, onze Remco heeft ook een mening
Bourne is dan ook god. En dat zijn wel films die zichzelf veel serieuzer nemen. Het is ook nog aardig realistisch.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we niet doen alsof de Bourne films ook zo'n diepgaand verhaal hebben, zijn ook populair door de actie
en ga nu maar een ander trollen, moet even poepen
welke actrice?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
Heb net nog een film met diepgang gekeken. Best opwindend
kquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bourne is dan ook god. En dat zijn wel films die zichzelf veel serieuzer nemen. Het is ook nog aardig realistisch.
dus jij wilt een serieuze en realistische superheldenfilmquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bourne is dan ook god. En dat zijn wel films die zichzelf veel serieuzer nemen. Het is ook nog aardig realistisch.
Nee dus want dat komt hij definitief te weten in Ultimatum.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
Gaat Bourne nog steeds over niet meer weten wie hij is? Dat ging al zo toen m'n opa nog leefde man.
Hij weet het nu inmiddelsquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
Gaat Bourne nog steeds over niet meer weten wie hij is? Dat ging al zo toen m'n opa nog leefde man.
Lachen ist verbotenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus jij wilt een serieuze en realistische superheldenfilm
jeetje
De Batman serie van Nolan vind ik wel goed, dat is niet gevuld met vervelende scenes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus jij wilt een serieuze en realistische superheldenfilm
jeetje
Nee hoor, maar dan wel in een comedy film en niet in een film wat zogenaamd ook nog actie is en waar nog een boodschap in moet zitten. Die avenger films horen eigenlijk in geen enkele categorie.quote:
Je had met je broertje mee gekundquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
Nooit superheldenfilm gekeken volgens mij.
Weet niet eigenlijk, niet gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan wel in een comedy film en niet in een film wat zogenaamd ook nog actie is en waar nog een boodschap in moet zitten. Die avenger films horen eigenlijk in geen enkele categorie.
noobquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
Nooit superheldenfilm gekeken volgens mij.
en waarom accepteer je niet dat mensen ook superheldenfilms willen die puur en alleen willen vermakenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Batman serie van Nolan vind ik wel goed, dat is niet gevuld met vervelende scenes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |