Wie is Oberellaquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je er ook in gezet nu, net als Ober
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dag dochter (of nichtje, ik weet het niet meer).
[..]
Sowieso, maar ook het profijt, gratis bier dus.
Heb je daar problemen mee of wat? Want ik stomp ook vrouwen.quote:
lulquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je er ook in gezet nu, net als Ober
Misschien willen ze je helemaal niet.quote:
Ik vraag om het leukste cadeau ooit. Dan verwacht je geen playmobilquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee of wat? Want ik stomp ook vrouwen.
Dat is een beetje na mijn tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent een Drakenridderskindje zeker?
Jaquote:
Dat vond ik leuk toen ik kind was hè?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vraag om het leukste cadeau ooit. Dan verwacht je geen playmobil
Ja maar ik bedoel ooit. In je leven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vond ik leuk toen ik kind was hè?
Hoezo niet, bij mij hoort dat ook wel bij de leukste cadeau's, naast een SNES en N64. Gewoon waar je interesses liggen ja toch.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vraag om het leukste cadeau ooit. Dan verwacht je geen playmobil
Nou zegquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien willen ze je helemaal niet.
Ja, als ik kijk naar hoe blij ik daar mee was wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ooit. In je leven.
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo niet, bij mij hoort dat ook wel bij de leukste cadeau's, naast een SNES en N64. Gewoon waar je interesses liggen ja toch.
Dat had ik met m'n SNESquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:21 schreef Myrr het volgende:
Wajo, de keer dat we een PS1 kregen en vervolgens mijn pa zelf er het meest op speelde en we hem er af moesten trappen.
Mannenquote:
Ik ga trouwens morgen naar LompeHork zijn huis.quote:
Doe je voorzichtig met hem?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga trouwens morgen naar LompeHork zijn huis.
Ik zou ook hetzelfde flikken bij mijn kinderenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mannen
Mijn pa is ook echt een beetje Randy Marsh. Held.
Nee.quote:
Helemaal niet. Waarom mag niemand het weten? Schaam je je ofzo :squote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een vieze leugen overigens, ze weet niet eens waar m'n huis woont
ik welquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Nederland toch :squote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik moet de boeien klaarleggen lees ik al.
Weggehaaldquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Haal weg man, privéinformatie.
Ik koop alles wat ik wil zelf en cadeau's met bijv. sinterklaas zijn gewoon voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Willoow weet meer dan je denktquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wut...quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Ik moet mijn oma dan ook mijn blote knietjes danken dat ze de pijp uit is gegaan, die SNES van haar erfenis betalen was het mooiste wat ze me ooit had kunnen geven.
Sinterklaas doe ik niet aan en kerst is enkel tussen mijn vriendin en mijzelf. Verjaardagen doe ik niet aan voor mijzelf.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop alles wat ik wil zelf en cadeau's met bijv. sinterklaas zijn gewoon voor de gezelligheid.
Ik vier ook nooit mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinterklaas doe ik niet aan en kerst is enkel tussen mijn vriendin en mijzelf. Verjaardagen doe ik niet aan voor mijzelf.Te auti voor.
Ik ook niet echt. We doen sinterklaas met de familiequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinterklaas doe ik niet aan en kerst is enkel tussen mijn vriendin en mijzelf. Verjaardagen doe ik niet aan voor mijzelf.Te auti voor.
Ik ga sowieso mee naar USA als jij betaald.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Andere roattrip in Duitsland ofzo zodat jullie geen smoes verzinnen.
Welke vriendin?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |