Ik vind het nu veel leuker om iets te gaan doen ipv dingen krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonder haar erfenis had ik nooit een SNES gehadgeen grappen.
Nou, mocht ik welvarend worden in de toekomst, dan krijgt hij alsnog niet alles.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso zijn cadeaus die je vroeger kreeg toffer dan die je later kreeg. Toen moest ik kiezen tussen wat ik zou willen, nu kies je waar je zin in hebt en als je niet kan kiezen regel je alles, als je nog erg jong bent dan is dat geen optie als je ouders niet bijzonder rijk zijn.
Die ene die ik ga dumpen voor jou.quote:
zal wel terecht zijn, zijn aanwezigheid zal wel te zwaar zijn geweest voor de server.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.
NG wellicht niet. En Hamburg of London ofzo? Ted Ben of Trump?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga sowieso mee naar USA als jij betaald.
Hehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal wel terecht zijn, zijn aanwezigheid zal wel te zwaar zijn geweest voor de server.
padum tss
Wie is Ben?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
NG wellicht niet. En Hamburg of London ofzo? Ted Ben of Trump?
Ik maak hier even op uit dat hij niet al te oud was toen oma heen ging.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast goed geholpen bij de verwerking van het verlies van je oma.
Jij wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik wel langskomen met een inspiratieloos cadeautje en een kusje
Misschien maakt hij er een vlog overquote:
Stimo?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Myrr het volgende:
Krijg de hele tijd dieet en afslankpillen advertenties.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oke ik heb de martian op dvd gekicht die ga ik nu kijken vnv uitgebreidde review, doei doei
Die ads zijn echt kansloos kwam ik achter toen ik een ban had en toch mee wilde kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Myrr het volgende:
Krijg de hele tijd dieet en afslankpillen advertenties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |