abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162089273
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:04 schreef Lyrebird het volgende:
Ik kan me eigenlijk niets positiefs bij Hillary indenken. Uitermate naar mens die alles wat slechte politici zulke nare mensen maakt, in een persoon combineert. Een kruising van Wouter Bos, Agnes Kant en Alexander Pechtold, met een vleugje Mark Rutte. Maar ondanks dat enge masker dat ze draagt, en het opportunisme dat ze uitstraalt, heb ik niet het gevoel dat ze volkomen geschift is.
Alleen volkomen corrupt.
But what difference does it make?
quote:
Bij Trump is dat anders. Die man is rijp voor een inrichting.
Jaloers?
Maar vertel mij eens meer over waarom zo'n zakenman rijp zou zijn voor een inrichting?
ik zou namelijk niet weten waarom de eigenaar van onderstaan gebouwtje in een inrichting zou moeten eindigen.

pi_162089304
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef Homey het volgende:
In 2000 was Ralph Nader een serieuze kandidaat die uiteindelijk 3% van de stemmen kreeg. Het hadden er wellicht veel meer kunnen zijn, maar hij werd uitgesloten van de presidentiele debatten, waardoor dus alleen Bush en Gore prime time op tv kwamen.

Dat is het zieke aan het systeem in Amerika, de democraten en republikeinen sluiten iedereen bij voorbaat uit. Een 2-party dictatorship voor de cynici.
Dat ligt ook aan het volk...
  woensdag 11 mei 2016 @ 14:11:34 #153
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_162089690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Mee eens. Hij zal het waarschijnlijk voor zijn eigen glorie doen, maar hoewel hij nu nog een buitenstaander is, vraag ik mij af voor hoe lang hij dat zal blijven.

[..]

Ja nu nog wel. Misschien over 3 jaar al niet meer?

[..]

Duh, natuurlijk komt die muur er niet. Niemand die daar moeilijk over gaat doen uv misschien Hillary. Dat was gewoon marketing.

[..]

De muur en Trump? Of bedoel je Hillary en Trump?
Ik denk dat Hillary meer ervaring heeft en meer naar adviseurs zal luisteren
en veel steun heeft aan Obama en zijn crew en Bill Clinton
en ze kan de hele crew van Obama zo overnemen

Maar Trump zelf is zeker minder lobby gevoelig en hij zal ook nog alle aandelen van Trump enterprises belastingvrij mogen verkopen, net als Paulsson van GS mocht in de Bush periode
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 11 mei 2016 @ 14:12:38 #154
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_162089709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Jaloers?
Maar vertel mij eens meer over waarom zo'n zakenman rijp zou zijn voor een inrichting?
ik zou namelijk niet weten waarom de eigenaar van onderstaan gebouwtje in een inrichting zou moeten eindigen.

[ afbeelding ]
nee trump is zekerr niet gek , hij zal de staat ook goed leiden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_162091679
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Alleen volkomen corrupt.
But what difference does it make?

[..]

Jaloers?

[ afbeelding ]
De meeste hotels zijn niet van hem maar ze gebruiken zijn naam voor het idee waar Trump voor staat; rijkdom.
pi_162093646
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 07:00 schreef Royyy het volgende:

[..]

Als die kandidaten daadwerkelijk iets toe te voegen hebben, kunnen ze ook als Democraat of Republikein meedoen, dan hebben ze toegang tot al die middelen zoals debatten. Daar hoeven ze hun standpunten niet eens voor aan te passen. Zie Sanders bijvoorbeeld, en Ron Paul.
Ja, maar als ze echt ballen hebben gaan ze third party als ze de nominatie niet krijgen. Helaas waren Ron Paul, en Sanders nu, te loyaal aan hun partij vehikel.
pi_162095447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef Homey het volgende:

[..]

Ja, maar als ze echt ballen hebben gaan ze third party als ze de nominatie niet krijgen. Helaas waren Ron Paul, en Sanders nu, te loyaal aan hun partij vehikel.
Maar wat gaan ze ermee bereiken?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:32:57 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_162095571
Artikel in Fortune over hoe Trump zaken doet, hoe rijk hij is, etc
http://fortune.com/donald-trump-businessman/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_162096447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef Homey het volgende:

[..]

Omdat ze weten dat ze dan zeker geen kans maken. Wat ze dan hooguit bereiken is dat hun partij niet aan de macht komt, dat schiet ook niet echt op.
  woensdag 11 mei 2016 @ 19:29:10 #160
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_162096960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Artikel in Fortune over hoe Trump zaken doet, hoe rijk hij is, etc
http://fortune.com/donald-trump-businessman/
Wat gebruik jij eigenlijk als news aggregator?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_162097085
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:41 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het is inderdaad bizar. Wie had verwacht dat het daar zo snel zo af zou takelen?
Ik zou er geen geld op hebben ingezet, maar totaal verbazingwekkend hoeft het toch niet te heten? Had er dan iemand het gevoel dat het partijensysteem daar fantastisch functioneerde? De hype rondom Obama in 2008 heeft veel gecamoufleerd. En over de Tea Party e.d. konden we nog zeggen dat dat gekken waren. In 2012 werden dieper liggende problemen opnieuw gecamoufleerd doordat de Republikeinen met Romney aan kwamen zetten. Niet dat er veel geweldige alternatieven waren, maar toch.

Een jaartje geleden zag het er nog naar uit dat het een strijd zou worden tussen Jeb Bush en Hillary Clinton: twee politieke dynastieën met nauwelijks een wezenlijk verschil. Dat wijst nu ook niet echt op een geweldig functionerend stelsel. Of je moet lid van D66 zijn en op het standpunt staan dat politieke ideeën alleen maar in de weg zitten.

De enige verdienste van Trump is dat hij het verkalkte conservatieve wereldje doorbroken heeft. In de GOP had je enerzijds het centrumrechtse grote geld, anderzijds de evangelische conservatieven. Plus nog hier en daar wat figuren die tegen het libertarisme aan zitten. Daardoor kreeg je allemaal valse tegenstellingen. Kandidaten waren vooral bezig met allemaal sjibbolets om te laten zien hoe conservatief ze wel niet waren. De grootste schreeuwers eisten dat kandidaten zich te buiten gingen aan homohaat en religieus fundamentalisme, waardoor de keuze steeds viel tussen onverkiesbare cultuurstrijders, of centrumrechtse figuren die te weinig van de Democraten verschilden.

Nu heb je ineens Trump die je weinig echt over religie hoort (maar die toch veel staten gepakt heeft die je aan Cruz zou toeschrijven), die op het standpunt van abortus een draai gemaakt heeft en tegen is, zonder er echt een breekpunt van te maken, die het geneuzel over transgender-toiletten tot non-issue verklaart. Die onderhandelen boven bombarderen prefereert, behalve in het geval van ISIS. Een kandidaat die een aantal speerpunten heeft waar mensen zich echt zorgen over maken, zoals illegale immigratie.

Kortom, het moest er een keer van komen.
pi_162097338
Er zit nog wel een vrij groot gat tussen Bush en Clinton hoor, wellicht met uitzondering van buitenlandbeleid. Natuurlijk ook wel ironisch om te zeggen dat die kandidaten iets zijn voor mensen voor wie politieke ideeën bijzaak zijn, terwijl Trump nog bij uitstek demonstreert de kandidaat te zijn voor wie politieke ideeën volstrekte bijzaak zijn. Die roept net zo hard voor single payer healthcare te zijn als voor volledige marktwerking in de zorg en voor het reduceren van de lonen en het significant verhogen van die lonen. Kortom, als er één iemand probeert af te rekenen met het idee dat politieke ideeën ertoe doen, dan is het wel Trump.
pi_162097755
Voor de mensen die graag een independent run willen zien nog een aardig stukje op FiveThirtyEight:
http://fivethirtyeight.co(...)ate-succeed-in-2016/
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:59:18 #164
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162320390
Voor wie denkt dat het nog wel meevalt met Hillary als president: Samenvatting: Hillary haalt op het millitiaire vlak Bush stevig in op rechts (ze heeft meer, eerder en ijveriger gepleit voor radicaal millitair beleid, voordat ze minister werd en nadat ze minister werd), ze is door en door corrupt (allemaal shady landen die grote donaties deden, hoe grote de donaties hoe beter de wapendeals die ze met de USA kregen) en ze is "cold, calculated and heartless". Wat betreft het laatste is het illustrerend dat zij lachtte toen ze zag dat een dicator werd gelyncht.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:05:56 #165
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162320554
Een film over Hillary Clinton.
Een klein voorbeeldje: Hillary regelde met haar man dat hij gratie regelde voor een terrorist die een gruwelijke bomaanslag pleegde om haar kansen op het senatorschap in New York te vergroten (1u19m en de minuten daarvoor).

[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-05-2016 12:12:51 ]
#NoDAPL
pi_162320585
Dus omdat Sanders is uitgeschakeld, ga je dit topic vol lopen spammen met negatieve berichtgeving over Clinton?

Toppie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:15:33 #167
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162320739
Deze draad was al lang daarvoor open. Dat jij er weer eens niets van begrijpt verbaast me niet. Het gaat hier niet om het feit dat Sanders een veel betere president zou zijn - eerlijk, integer, belangen van het volk voorop - het gaat er hier om dat HIllary Clinton een hele slechte president zou zijn. Het gaat hier om de duistere kanten van de Clintons. Kijk nu eerst maar naar de bovenstaande film. Het is een professionele film, geen knip- en plakwerk zoals Fitna.
#NoDAPL
pi_162320817
WTF is dit?
NL geeft miljoenen aan Clinton Foundation?
pi_162321082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Deze draad was al lang daarvoor open. Dat jij er weer eens niets van begrijpt verbaast me niet. Het gaat hier niet om het feit dat Sanders een veel betere president zou zijn - eerlijk, integer, belangen van het volk voorop - het gaat er hier om dat HIllary Clinton een hele slechte president zou zijn. Het gaat hier om de duistere kanten van de Clintons. Kijk nu eerst maar naar de bovenstaande film. Het is een professionele film, geen knip- en plakwerk zoals Fitna.
Nou, professioneel? Daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar inhoudelijk worden de punten wel heel goed gemaakt. Had wel iets korter gemogen. :)

Travelgate had ik ooit iets van gehoord. Volgens mij begon daar de pure corruptie bij de Clintons. Wel bizar om te zien dat Hillary eigenlijk toen al weg kwam met leugens etc.

De boete van 35000 dollar vanwege verboden activiteiten mbt campagnegeld, vind ik nog wel onderbelicht en vreemd (en laag). Ik had gehoopt nog iets te zien over Vince Foster maar helaas.

Ik vond ook de filmpjes van John Edwards zeer interessant. Daar ga ik wel meer over zoeken. Ik was hem overigens bijna vergeten. Gewoon 2 verschillende filmpjes hebben van Hillary over 1 onderwerp waar ze eerst voor was en dan weer tegen. En dat bestond dan over meerdere onderwerpen!
pi_162321291
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
WTF is dit?
Leugens van de (s)linkse staatsomroep toch?.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_162321413
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Van Trump word ik niet vrolijk, en van Clinton net zo min. Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet in de VS woon en dus geen keuze hoef te maken.

Maar jij doet overkomen alsof de wereld vergaat als zij president wordt. De waarheid is echter dat er weinig zal veranderen. Zelfs Trump zal de wereld niet op z'n kop zitten. Presidenten zijn, zoals Monolith al vaak heeft benadrukt, namelijk geen alleenheersers.

Ik kan verder weinig met het breed uitmeten van elke misstap. Net zoals ik ook wel heb gehad met het continue gehak op Trump, zoals bijvoorbeeld de Daily Show doet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162322440
Het is bij beiden echt miraculeus dat ze President kunnen worden.

Er mag dan misschien niet zo heel veel veranderen als Hillary aan de macht komt, behalve misschien disclosure
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je zet je zelf wel klaar voor een nationale revolutie. De oproer tegen het systeem zoals is het is al jaren aan het groeien, en dan krijg je wellicht ook nog een belichaming van dat oude systeem als President, die gewoon zonder moeite leugen na leugen maakt en zo hypocriet is als wat.

Dit filmpje van 13 minuten gaat bijvoorbeeld al viral.

We leven in een bijzondere tijd, een tijd met internet waar dit soort dingen kunnen, het is een kwestie van tijd voor dat dat voor grote veranderingen zorgt (wat we al een beetje zien met Trump en Sanders).

Leuk is het wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door alwaysbenice op 19-05-2016 14:33:34 ]
pi_162322975
http://www.wbur.org/2016/(...)-trump-new-hampshire

Poll die gisteren bekend werd gemaakt. Clinton "maar" 2 punten boven Trump in NH.

- Dit moest eigenlijk in het algemene topic
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:13:16 #174
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162339378
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nou, professioneel? Daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar inhoudelijk worden de punten wel heel goed gemaakt. Had wel iets korter gemogen. :)
Ik heb de lat lager gelegd in de afgelopen 10 jaar met alles wat de NPO ons heeft voorgeschoteld. ;)

quote:
Ik vond ook de filmpjes van John Edwards zeer interessant. Daar ga ik wel meer over zoeken. Ik was hem overigens bijna vergeten. Gewoon 2 verschillende filmpjes hebben van Hillary over 1 onderwerp waar ze eerst voor was en dan weer tegen. En dat bestond dan over meerdere onderwerpen!
Ja, John Edwards bemoeit zich er op een goede manier mee.
#NoDAPL
pi_162339472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb de lat lager gelegd in de afgelopen 10 jaar met alles wat de NPO ons heeft voorgeschoteld. ;)
:)
quote:
Ja, John Edwards bemoeit zich er op een goede manier mee.
Nou, volgens mij waren dat beelden uit 2008 ofzo toen hij, Hillary en Obama president wilden worden.
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:50:46 #176
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162340678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:45 schreef skysherrif het volgende:
http://www.wbur.org/2016/(...)-trump-new-hampshire

Poll die gisteren bekend werd gemaakt. Clinton "maar" 2 punten boven Trump in NH.
Ja, het is allesbehalve zeker dat Hillary het van Trump wint, mocht het straks tussen hen twee gaan.
#NoDAPL
pi_162340706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, het is allesbehalve zeker dat Hillary het van Trump wint, mocht het straks tussen hen twee gaan.
Ik ben wat dat betreft blij dat de democraten er alles aan doen om Sanders niet de nominee te maken.
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:53:03 #178
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162340746
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:24 schreef alwaysbenice het volgende:
Het is bij beiden echt miraculeus dat ze President kunnen worden.

Er mag dan misschien niet zo heel veel veranderen als Hillary aan de macht komt, behalve misschien disclosure
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je zet je zelf wel klaar voor een nationale revolutie. De oproer tegen het systeem zoals is het is al jaren aan het groeien, en dan krijg je wellicht ook nog een belichaming van dat oude systeem als President, die gewoon zonder moeite leugen na leugen maakt en zo hypocriet is als wat.

Dit filmpje van 13 minuten gaat bijvoorbeeld al viral.

We leven in een bijzondere tijd, een tijd met internet waar dit soort dingen kunnen, het is een kwestie van tijd voor dat dat voor grote veranderingen zorgt (wat we al een beetje zien met Trump en Sanders).

Leuk is het wel.
Had jij het meegekregen dat Twitter een account sloot (nadat Hillary-sisters zeurden) omdat het toegewijd was aan het demonstreren van het vele geflipflop van haar?
Later richtte Hillary een internettrolclub (Set the record straight :')) op voor 1 000 000 USD. Online verliest ze het gigantisch dus betaalt ze nu maar mensen om online actief te zijn voor haar.
#NoDAPL
pi_162340798
Ik had het meegekregen, prachtig ja die payed shills.
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:55:38 #180
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162340818
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft blij dat de democraten er alles aan doen om Sanders niet de nominee te maken.
Ben dat maar niet!!
In alle 1 op 1 polls scoort Sanders veel beter dan Hillary. Alle! Het maakt niet uit wie de tegenkandidaat is of welk bedrijf of welke organisatie de poll houdt. Het is een feit dat Sanders veel meer kans maakt om te winnen van Trump dan Hillary. Zoals het er nu voor staat zou het voor Sanders zo goed als zeker zijn (gezien de ruime marge) terwijl bij Hillary de kans ongeveer 50% bedraagt. Statistisch gezien staat Hillary gelijk met Trump in de 1 op 1 polls, het verschil valt binnen de onzekerheidsmarge.
Als je wil dat Trump niet de president wordt, kies dan voor Sanders. Met Hillary als tegenkandidaat zou het zomaar kunnen dat Trump wint, omdat voldoende mensen liever voor Trump kiezen dan voor Hillary en omdat het risico groot is dat te veel mensen die normaal gesproken voor een Democraat zouden stemmen dan toch maar liever voor de Green Party kiezen dan voor Hillary. Al doet #% van alle Democratenstemmers dat, het is genoeg om het verschil te maken. Ik garandeer je dat dat risico op rechts kleiner is dan op links, wat dat betreft is er niets veranderd sinds dat de Nader-factor belangrijk werd.
#NoDAPL
  vrijdag 20 mei 2016 @ 00:00:02 #181
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162340930
Je kan nu een lange discussie hebben over de predictieve waarde van de 1 op 1 polls voor over een half jaar of iets dergelijks maar we moeten afgaan op de data die we nu hebben. Als je dan toch graag wil aanwijzen wie zoals het er nu voorstaat meer kans maakt om Trump te verslaan dan is het antwoord duidelijk Sanders.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:54 schreef skysherrif het volgende:
Ik had het meegekregen, prachtig ja die payed shills.
Het is vooral heel erg kansloos, ik denk niet dat het in haar voordeel zal werken. Het nieuws zelf is nogal beschadigende PR in mijn ogen maar ik zie het niet gebeuren dat het online enig positief effect voor haar zal kunnen hebben. Het gaat erom of dat je voldoende passie hebt en of dat je de argumenten aan je kant hebt staan. Op dat vlak leggen die trollen het af. :)
#NoDAPL
  vrijdag 20 mei 2016 @ 00:06:31 #182
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162341042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
WTF is dit?
Dat klopt. De grote vraag: doet Nederland dat met hetzelfde doel als waarmee die schurkenstaten (SA en zo) dat doen, namelijk om in de juiste kolom te staan en politieke (handels)voordeeltjes te krijgen, of was en is Nederland erg naïef? Wat denk jij?
Voor het geval het niet duidelijk was: dit is hoogstwaarschijnlijk het motief van die privé-server bij de Clintons thuis. Het verborgen houden (een soort van WOB-wetgeving) van die voordeeltjes in ruil voor de donaties.
Hoe dan ook, een stichting die vooral donaties krijgt van schurkenstaten die vervolgens handelsvoordeeltjes krijgen bij het aanschaffen van millitair speelgoed zou niet donaties moeten ontvangen van Nederland voor ontwikkelingshulp, daar kunnen we volgens mij kort over zijn.
#NoDAPL
pi_162341798
Can't Stump the Trump

De familie Bush was de generale repetitie nu zijn de Clintons aan de beurt.

Scott Adams' die als geen ander de psychologie achter Trump's campagne snapt schrijft er dit over:

http://blog.dilbert.com/post/144606430606/evaluating-the-political-chess-board
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:14:10 #184
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_162345682
Mart Smeets:

quote:
Donald Trump of Hillary Clinton?
'Clinton. Daar hoef ik niet eens over na te denken. Ik snap niets van Trump. Je mag het niet zeggen, maar Trump is een volslagen malloot. Maar goed, ik ben dan ook een geboren democraat en ik hang ook nog eens sterk aan de opvattingen van Obama. Amerika heeft de afgelopen acht jaar een stabiele president gehad, maar aanzien heeft Obama vooral in de rest van de wereld. Ik heb Nederlandse vrienden in Florida, die moeten niets van hem hebben. Hij is een neger, zeggen ze. Nou en? Nederlandse mensen! Ongelofelijk! Ik vind Amerika leuk door de sport, ik ga er nog steeds twee, drie keer per jaar heen, maar ik zou er niet kunnen leven.'
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_162346656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:14 schreef Klopkoek het volgende:
Mart Smeets:

[..]

Dan noem je ook een malloot.
pi_162346816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat klopt. De grote vraag: doet Nederland dat met hetzelfde doel als waarmee die schurkenstaten (SA en zo) dat doen, namelijk om in de juiste kolom te staan en politieke (handels)voordeeltjes te krijgen, of was en is Nederland erg naïef? Wat denk jij?
Wat het doel is weet ik niet, goed kan het niet zijn, maar ik weet het zeker dat er geen sprake is van naïviteit. Er is in ieder geval sprake van een dubbele agenda.
quote:
Voor het geval het niet duidelijk was: dit is hoogstwaarschijnlijk het motief van die privé-server bij de Clintons thuis. Het verborgen houden (een soort van WOB-wetgeving) van die voordeeltjes in ruil voor de donaties.
Het verborgen houden doen ze al ruim 20 jaar.
quote:
Hoe dan ook, een stichting die vooral donaties krijgt van schurkenstaten die vervolgens handelsvoordeeltjes krijgen bij het aanschaffen van millitair speelgoed zou niet donaties moeten ontvangen van Nederland voor ontwikkelingshulp, daar kunnen we volgens mij kort over zijn.
Precies.
pi_162350369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Had jij het meegekregen dat Twitter een account sloot (nadat Hillary-sisters zeurden) omdat het toegewijd was aan het demonstreren van het vele geflipflop van haar?
Later richtte Hillary een internettrolclub (Set the record straight :')) op voor 1 000 000 USD. Online verliest ze het gigantisch dus betaalt ze nu maar mensen om online actief te zijn voor haar.
Er gebeuren een heleboel dubieuze dingen rondom Clinton en het internet.
Grote Bernie Sanders groepen die op eens verdwenen op facebook, ondanks meer dan 100k tweets van #HillaryForPrison ging dat niet trending op reddit zouden ze anti-Hillary subs proberen over te nemen of anti-Hillary posts op grote subs verwijderen.

Maar inderdaad, zie verliest het heel hard op het internet en dat is wel mooi en bijzonder om te zien, vrijwel enkel mainstream youtube filmpje waar ze in zet heeft merendeel dislikes.

Gelukkig kunnen politici in de hand gehouden worden nu met het world wide web in plaats van die grote nieuws station propaganda machines.

Het zou me overigens niet verbazen als het meer slecht dan goed is voor de establishment als Hillary wint, ik zie het toch wel als een formule voor een revolutie o.i.d.
pi_162354225
Eens, de Clintons zijn het pure kwaad.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:50:43 #189
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162361860
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:59 schreef alwaysbenice het volgende:
Grote Bernie Sanders groepen die op eens verdwenen op facebook
Ja, het lijkt erop dat trollen (allicht het trollenleger "Set the record straight" waar Hillary 1 miljoen USD voor betaalde) ongepaste uitingen hadden gedaan op de groepen van Sanders en vervolgens deze groepen rapporteerden met als gevolg dat Facebook volautomatisch de groepen verwijderde, totdat mensen gingen klagen en medewerkers van Facebook het weer herstelden.
#NoDAPL
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:40:38 #190
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162363759
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 00:45 schreef Nintex het volgende:
Can't Stump the Trump
[ afbeelding ]

De familie Bush was de generale repetitie nu zijn de Clintons aan de beurt.

Scott Adams' die als geen ander de psychologie achter Trump's campagne snapt schrijft er dit over:

http://blog.dilbert.com/post/144606430606/evaluating-the-political-chess-board
Ja, Crooked Hillary gaat het lastig krijgen. ;)
Als zij de nominatie krijgt, ik hoop nog steeds dat de FBI op tijd met een voldoende zware aanklacht komt om in combinatie met de slechte 1 op 1 polls de supergedelegeerden positief te beïnvloeden.
#NoDAPL
pi_162391075
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:55 schreef Tja..1986 het volgende:
RT, de meest objectieve nieuwsbron ooit.
Abby Martin werkt inmiddels voor Telesur (Spaanstalig netwerk in de VS) en niet meer voor RT. En ze was tegen de gang van zaken in de Oekraïne; dus een blinde volgeling van Putin is ze bepaald niet. Maar goed, negeer vooral bronnen met een mening die je niet zint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')