abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2016 @ 17:50:06 #51
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161827353
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat jij een groot fan bent van dictators, mag inderdaad geen verrassing heren.
Leuk ontwijkend antwoord.
pi_161828283
Niets mis met dictators. Sommige dictators hebben alleen de goede naam van hun beroep zwart gemaakt ;(
Conscience do cost.
pi_161828422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Leuk dat je fetish in letterlijk elke post bij de haren erbij getrokken wordt.
Hillary is zelf meerdere keren begonnen over UFO"s en aliëns, ook tijdens de campagne, zij beloofde om de dossiers over Area 51 openbaar te laten maken. Ik vind het wat lachwekkend want het is al lang bekend wat er gebeurde, documenten van de CIA hierover zijn openbaar gemaakt aangezien de geheimhouding automatisch verviel (niet verlengd). De radarsignatuur van vliegtuigen werd daar getest. Ze hadden er een hele grote paal waar ze een vliegtuig (of in ieder geval de romp) op konden plaatsen en ze lieten er ook vliegtuigen over vliegen. Maar ach, je trekt weer wat stemmen als je megaat in het complot en belooft de dossiers openbaar te laten maken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161828451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hillary is zelf meerdere keren begonnen over UFO"s en aliëns, ook tijdens de campagne
Niet geheel vreemd natuurlijk, Hillary begint over alles zolang dat haar maar stemmen oplevert. Altijd makkelijk om meteen wat ufo-geile mensen op te pikken.
Conscience do cost.
pi_161828484
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet geheel vreemd natuurlijk, Hillary begint over alles zolang dat haar maar stemmen oplevert. Altijd makkelijk om meteen wat ufo-geile mensen op te pikken.
Zie de rest van mijn reactie. Ik heb hetzelfde aangegeven maar hier ook bij vermeld hoet het echt zit met Area 51 (geen speculatie en geen spannende complottheorie).
#NoDAPL
pi_161828619
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar Poetin de grenzen aan het opzoeken is, is die kans inderdaad aanwezig.
Wat Poetin wel en niet van plan is daar kunnen we enkel naar raden. Dit is wel zeker:
- hij heeft tal van mensen laten vermoorden en naar verluidt heeft hij zelf ook mensen vermoord voordat hij de baas van Rusland en de veiligheidsdienst werd.
- hij wil een deen van de afgevallen delen van de Sovjet-Unie terug bij Rusland trekken.

De vraag is of dat voor Poetin de grenzen liggen bij de oude SU of dat hij verder wil gaan. Mijn gutfeeling zegt het eerste aangezien dat al meer dan moeilijk genoeg is.

Of dat er wel of niet een oorlog ontstaat heb je ook zelf in de hand als het 'westen'. Je kan geweld met geweld beantwoorden of op een andere manier de angel eruit halen. Ik denk dat de mensen van Irak en Syrië zouden moeten hebben geleerd dat je in ieder geval geen vrede kan brengen met geweld.
#NoDAPL
pi_161828682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 17:35 schreef L3gend het volgende:

[..]

Ik ben daar opzich niet mee oneens. Maar dan moet je niet hypocriet doen over Amerikaanse agressie en bombarderen van andere landen. En moet je ong hetzelfde doen als in Irak en Afghanistan, het land proberen stabiel te houden met het stationeren van militairen.

Het is altijd hetzelfde verhaal: Grijpt de VS niet in, dan is het de schuld van de VS en grijpen ze wel in dan is dat ook weer de schuld van de VS :`)
Kom op, laten we niet doen alsof de USA niet oorlogen heeft gestart uit eigen belang. Dit was bijvoorbeeld het geval in Irak. Kijk eens naar de bedrijven die stinkend rijk werden dankzij deze oorlog en hoe dit verbonden was met de politici en de hoge ambteanren die de USA toen had (oud werknemers, oud-CEO, aandelen, vriendjes). Het lag er zo dik op dat ze zelfs in een computerspel hier uitgebreid op zijn ingegaan, hun manier van politiek activisme. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_161828960
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Leuk dat je fetish in letterlijk elke post bij de haren erbij getrokken wordt.
Haha. Ik wil deze informatie gewoon graag delen. Daarbij is het toch wel revelant.
  zaterdag 30 april 2016 @ 19:46:37 #59
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_161830128
Goed topic TS! Ik vond haar al niet veel zaaks en nu helemaal niet meer...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:58:04 #60
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161924019
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Eng mens is het ook.

Nooit dat ik haar boven Berniegod support. Dan moet ik echt achterlijk zijn.
graag op anoniem
pi_161924057
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef Gutmensch het volgende:
tl;dr

Go Hillary!!! *O*
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:17:37 #62
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_161924353
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_161924502
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Eng mens is het ook.

Nooit dat ik haar boven Berniegod support. Dan moet ik echt achterlijk zijn.
Maar goed, Sanders is niet relevant en is dat ook nooit echt geweest. De keuze gaat tussen Trump en Clinton.
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:42:14 #64
379943 Paper_Tiger
pi_161924679
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar goed, Sanders is niet relevant en is dat ook nooit echt geweest. De keuze gaat tussen Trump en Clinton.
Dat lijkt mij ook en Clinton gaat het wederom niet worden. Amerikaanse economie gaat weer slechter, onder de democraten is de staatsschuld geëxplodeerd en ze wordt achtervolgd door schandalen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:20:45 #65
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_161925408
Interessant wel, in dit licht:

Koch: Hillary would be better than Trump or Cruz
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:50:23 #66
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161926024
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:20 schreef GSbrder het volgende:

The Koch Brothers en Hillary gaan idd prima samen :') :D

quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

is dat ook nooit echt geweest.
Dat mag je vinden.
graag op anoniem
pi_161938758
quote:

Ik zou liever een van de gebroeders Koch president zien worden, dan Trump of Hillary.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_161939174
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:42 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook en Clinton gaat het wederom niet worden. Amerikaanse economie gaat weer slechter, onder de democraten is de staatsschuld geëxplodeerd en ze wordt achtervolgd door schandalen.
Trump niet anders natuurlijk.
pi_161939187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:50 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

Dat mag je vinden.
Niet dan? Echt serieus kans heeft Sanders nooit gemaakt. De democraten hadden keuze uit drie zeer matige kandidaten. Daardoor kreeg Sanders nog wat aandacht. Dat moet je niet verwarren met een kans op de daadwerkelijke nominatie.
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:59:22 #70
379943 Paper_Tiger
pi_161943480
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niet dan? Echt serieus kans heeft Sanders nooit gemaakt. De democraten hadden keuze uit drie zeer matige kandidaten. Daardoor kreeg Sanders nog wat aandacht. Dat moet je niet verwarren met een kans op de daadwerkelijke nominatie.
Dat denk ik ook. Toch verrassend hoeveel mensen hem toch zien zitten.
pi_161943634
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Toch verrassend hoeveel mensen hem toch zien zitten.
Ach, als er ergens een tweestrijd wordt gehyped lijkt het al snel heel wat ;).
pi_161943719
Je zou maar in de VS wonen en moeten kiezen tussen Trump en Clinton.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161944208
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar in de VS wonen en moeten kiezen tussen Trump en Clinton.
Het is inderdaad bizar. Wie had verwacht dat het daar zo snel zo af zou takelen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_161944896
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:55 schreef Tja..1986 het volgende:
RT, de meest objectieve nieuwsbron ooit.
Ja bij onze publieke omroep moet je zijn voor eerlijke reportages en feiten!

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  vrijdag 6 mei 2016 @ 16:00:13 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_161964686
Als het straks daadwerkelijk tussen Clinton en Trump gaat is dat echt heel triest, vertrouw beide niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_161969037
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Als het straks daadwerkelijk tussen Clinton en Trump gaat is dat echt heel triest, vertrouw beide niet
Puur entertainment. Kan haast niet wachten. En dan na de verkiezingen gaat Trump zijn victory lap doen langs de VN/NAVO/EU etc. . Komt hij even langs bij Rutte.

"I like this guy, he's obviously gay, really gay. I mean just look at him. But still I like him. He's got great energy, a great ally. But you gotta pay. You gotta pay what you owe so you have to contribute 2% of your GDP to NATO"

"I just had a great meeting with Merkel. The food was great, what was it called? Sauerkraut? I don't know folks, these krauts all look sauer to me. But I told her she needs to build a wall. Like we will build a wall. A big beautiful wall, to keep all these migrants out. I like went over there, homeless migrants everywhere. It was terrible folks, terrible. Not as bad as Brussels but still terrible. And they had these protests. You know, not like we have a little fun with the Bernies but real protests. Like communists, real communists protesting, It's all going to hell folks, they need that wall. And I think I convinced them. I was very convincing."
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:27:15 #77
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970376
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Terecht! :{
Dan voor Europa toch liever Trump, ook al wordt er dan nog wat langer meer steenkool gestookt. In ieder geval komt er dan geen TTIP en is er hoop dat de progressieve vleugel binnen de Democratische partij eens wat ruimte krijgt.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:28:39 #78
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Puur entertainment. Kan haast niet wachten. En dan na de verkiezingen gaat Trump zijn victory lap doen langs de VN/NAVO/EU etc. . Komt hij even langs bij Rutte.

"I like this guy, he's obviously gay, really gay. I mean just look at him. But still I like him. He's got great energy, a great ally. But you gotta pay. You gotta pay what you owe so you have to contribute 2% of your GDP to NATO"

"I just had a great meeting with Merkel. The food was great, what was it called? Sauerkraut? I don't know folks, these krauts all look sauer to me. But I told her she needs to build a wall. Like we will build a wall. A big beautiful wall, to keep all these migrants out. I like went over there, homeless migrants everywhere. It was terrible folks, terrible. Not as bad as Brussels but still terrible. And they had these protests. You know, not like we have a little fun with the Bernies but real protests. Like communists, real communists protesting, It's all going to hell folks, they need that wall. And I think I convinced them. I was very convincing."
Toegegeven, dat lijkt wel aardig op Trump.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:29:39 #79
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:34 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ja bij onze publieke omroep moet je zijn voor eerlijke reportages en feiten!

RT wordt voor 50% betaald door de Russische staat, de NPO wordt voor 100% betaald door de Nederlandse staat. Iets om over na te denken. ;)
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:29:51 #80
45206 Pietverdriet
pi_161970449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Terecht! :{
Dan voor Europa toch liever Trump, ook al wordt er dan nog wat langer meer steenkool gestookt. In ieder geval komt er dan geen TTIP en is er hoop dat de progressieve vleugel binnen de Democratische partij eens wat ruimte krijgt.
Trump gaat ook betekenen dat Europa eindelijk eens zelf moet gaan opkomen voor haar defensie en niet langer onder de rokken van Mama Sam kan schuilen.
pi_161970479
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Trump gaat ook betekenen dat Europa eindelijk eens zelf moet gaan opkomen voor haar defensie en niet langer onder de rokken van Mama Sam kan schuilen.
Dat riep Obama ook al laatst. Hij was de freeloaders zat zei hij. Trump zegt eigenlijk hetzelfde, maar op een iets andere toon.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:31:42 #82
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 05:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik zou liever een van de gebroeders Koch president zien worden, dan Trump of Hillary.
Dat zegt veel aangezien zij bij veel mensen kanker hebben veroorzaakt. ;)
On that subject: bij een USA-fabriek in Nederland (lycra) hebben ook veel werknemers ernstige gezondheidsklachten gekregen doordat ze jarenlang met te weinig of geen bescherming met giftige stoffen werkten. Reken met de TTIP maar op nog meer van zulke ellende.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:32:08 #83
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_161970519
quote:

[..]

Als dat betekent dat we ook niet meer hoeven deel te nemen aan de zinloze regimeoorlogen van de VS, dan kan ik daar denk ik wel mee leven.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:33:37 #84
45206 Pietverdriet
pi_161970567
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat zegt veel aangezien zij bij veel mensen kanker hebben veroorzaakt. ;)
On that subject: bij een USA-fabriek in Nederland (lycra) hebben ook veel werknemers ernstige gezondheidsklachten gekregen doordat ze jarenlang met te weinig of geen bescherming met giftige stoffen werkten. Reken met de TTIP maar op nog meer van zulke ellende.
Als men ergens zwaar schadevergoedingen moet betalen voor dit soort ellende is het wel onder amerikaans recht.
pi_161970579
Belangrijkste punt: Soros is haar grootste sponsor.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:36:17 #86
45206 Pietverdriet
pi_161970638
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als dat betekent dat we ook niet meer hoeven deel te nemen aan de zinloze regimeoorlogen van de VS, dan kan ik daar denk ik wel mee leven.
Dat hoeven we helemaal niet, dat doen ze gewoon zelf in Den Haag. Fransen en Duitsers hebben ook gewoon nee gezegd.

vrijdag 6 mei 2016 @ 20:37:05 #87
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970657
quote:

[..]

Mogelijk, ook Sanders zou trouwens Europa hierop aanspreken, dit heeft hij letterlijk aangegeven in een interview met Frankrijk als concreet voorbeeld. Het enige punt van hem waar ik het niet mee eens ben, ik geloof namelijk niet dat de USA meer besteedt aan haar leger doordat de Europese staten en deelstaten (dat zijn de voormalige staten die lid zijn van de EU inmiddels :{), minder geld aan hun leger. Los van de vraag of dat Europa te weinig besteedt aan het leger voor landsverdediging (dat is een legitieme stelling), of dat die 2% heilig moet zijn weet ik niet. Al moet je je er wel aan houden als je dat hebt afgesproken en een nieuwe afspraak maken voor de toekomst als je het daar niet over eens bent. Ik vind het ook beter als je 1,7% afspreekt en dat haalt dan dat je de 2% vasthoudt terwijl gemiddeld 1,5% wordt gehaald, om maar een voorbeeldje te geven.
Lees hier geen pro-leger-pleidooi in. Ik vind sowieso dat een leger maar voor twee zaken gebruikt mag worden:
- verdediging van je eigen land
- het afzetten van een autoritair en ondemocratisch regime wat tegen de eigen bevolking is gekeerd

Niet voor geopolitiek. Als je voor het tweede punt kiest dan heb je de verantwoordelijkheid om daarna mee het land op te bouwen en het land te blijven steunen totdat de eigen bevolking het volledig kan overnemen.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:38:35 #88
45206 Pietverdriet
pi_161970694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mogelijk, ook Sanders zou trouwens Europa hierop aanspreken, dit heeft hij letterlijk aangegeven in een interview met Frankrijk als concreet voorbeeld. Het enige punt van hem waar ik het niet mee eens ben. Los van de vraag of dat Europa te weinig besteedt aan het leger voor landsverdediging (dat is een legitieme stelling), of dat die 2% heilig moet zijn weet ik niet. Al moet je je er wel aan houden als je dat hebt afgesproken en een nieuwe afspraak maken voor de toekomst als je het daar niet over eens bent. Ik vind het ook beter als je 1,7% afspreekt en dat haalt dan dat je de 2% vasthoudt terwijl gemiddeld 1,5% wordt gehaald, om maar een voorbeeldje te geven.
Lees hier geen pro-leger-pleidooi in. Ik vind sowieso dat een leger maar voor twee zaken gebruikt mag worden:
- verdediging van je eigen land
- het afzetten van een autoritair en ondemocratisch regime wat tegen de eigen bevolking is gekeerd

Niet voor geopolitiek. Als je voor het tweede punt kiest dan heb je de verantwoordelijkheid om daarna mee het land op te bouwen en het land te blijven steunen totdat de eigen bevolking het volledig kan overnemen.
Oeh, je wilt de VN dan ook maar afschaffen?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:39:29 #89
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970714
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oeh, je wilt de VN dan ook maar afschaffen?
Te zwartwit.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:40:41 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_161970751
Crooked Hillary. De perfecte kandidaat voor een nog grotere teringzooi. We gaan Obama nog hard missen straks.

quote:

Maar totaal te verwachten. Clinton kan niet zonder corporate America, dat zijn twee handen op één buik, en Trump schopt tegen de schenen van de grote jongens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:42:17 #91
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970784
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als men ergens zwaar schadevergoedingen moet betalen voor dit soort ellende is het wel onder amerikaans recht.
Ja, daar ben je vet mee als je leven is verkloot. We kunnen er beter voor zorgen dat zulke dingen niet kunnen gebeuren. Jij weet net als ik dat dit ten tijde van het Rijnlandse model (indien men kennis had van zulke zaken uiteraard) niet kon gebeuren. Dat past niet bij de traditionele NWE cultuur (ARBO-wetgeving die toen nog hoog in het vaandel stond), wel bij de neoliberale UK/USA-cultuur.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:45:37 #92
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161970858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid, het zou misschien wel goed zijn voor Europa als de NATO uiteen zou vallen. Niet dat ik het zie gebeuren of dat ik daarop hoop (ik sta er nogal neutraal in) maar op het moment dat Europa het zelf moet doen dan wordt Europa op dat vlak wel weer onafhankelijk en bovendien zullen we zelf de technologie ontwikkelen en produceren die onze legers gebruiken, dat lijkt me een goede zaak, ook economisch gezien, het is immers beter dat wij geld verdienen met de export van zulke technologie dan dat we geld kwijt zijn aan de import van deze technologie, onder de voorwaarde dat de staat geen steun verleent bij de ontwikkeling van deze technologie (anders dan een aanbesteding om een proefmodel mogelijk te maken, wat legitiem is indien een voldoende groot deel van de winsten van die bedrijven de staatskassen spekt).
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:45:56 #93
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161970868
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:40 schreef popolon het volgende:
Crooked Hillary. De perfecte kandidaat voor een nog grotere teringzooi. We gaan Obama nog hard missen straks.
Obama is de antichrist, een vleugellamme eend en een buitenlandse taqiyya plegende moslim, die bij wet niet eens president had mogen worden en die het Witte Huis gevuld heeft met roetmoppen. Hij wou van Amerika een socialistische heilstaat maken! Waarom zou je die in hemelsnaam missen?

Serieus. De memes zijn afgrijselijk. Alle kandidaten (zelfs de Donald en de Zodiac) zijn weloverwogen en intelligente mensen. Bush Jr. was intelligenter dan 99,9% van zijn criticasters en dan hebben we het alleen nog maar over degenen die met originele kritiek kwamen en niet de woorden van tv-persoonlijkheden leenden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 06-05-2016 20:51:06 ]
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:46:19 #94
45206 Pietverdriet
pi_161970886
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Te zwartwit.
VN inzet zie ik niet in je lijstje staan
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:48:22 #95
45206 Pietverdriet
pi_161970949
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, daar ben je vet mee als je leven is verkloot. We kunnen er beter voor zorgen dat zulke dingen niet kunnen gebeuren. Jij weet net als ik dat dit ten tijde van het Rijnlandse model (indien men kennis had van zulke zaken uiteraard) niet kon gebeuren. Dat past niet bij de traditionele NWE cultuur (ARBO-wetgeving die toen nog hoog in het vaandel stond), wel bij de neoliberale UK/USA-cultuur.
Onzin, veel te ideologisch gekleurd wat je hier zegt.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:51:49 #96
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_161971030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid, het zou misschien wel goed zijn voor Europa als de NATO uiteen zou vallen. Niet dat ik het zie gebeuren of dat ik daarop hoop (ik sta er nogal neutraal in) maar op het moment dat Europa het zelf moet doen dan wordt Europa op dat vlak wel weer onafhankelijk en bovendien zullen we zelf de technologie ontwikkelen en produceren die onze legers gebruiken, dat lijkt me een goede zaak, ook economisch gezien, het is immers beter dat wij geld verdienen met de export van zulke technologie dan dat we geld kwijt zijn aan de import van deze technologie, onder de voorwaarde dat de staat geen steun verleent bij de ontwikkeling van deze technologie (anders dan een aanbesteding om een proefmodel mogelijk te maken, wat legitiem is indien een voldoende groot deel van de winsten van die bedrijven de staatskassen spekt).
Het zit elkaar nu wel een beetje in de weg, ook ideologisch gezien. Dus als er een serieuze vorm wordt gegeven aan een Europees (EU) defensie-apparaat, dan zie ik dat niet als een slechte optie. Maar wel onder de voorwaarde dat dat leger alleen wordt ingezet als de EU als geheel, of een individuele lidstaat, wordt aangevallen. Uit eigen beweging naar Noord-Korea gaan omdat daar dingen gebeuren die ons niet bevallen zie ik niet als een goed idee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_161971071
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Russia Today heeft liever een Trump dan een Hillary. Goh, wat een verassing.
Waarom dit overbodige lidwoord?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:54:41 #98
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161971116
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het zit elkaar nu wel een beetje in de weg, ook ideologisch gezien. Dus als er een serieuze vorm wordt gegeven aan een Europees (EU) defensie-apparaat, dan zie ik dat niet als een slechte optie. Maar wel onder de voorwaarde dat dat leger alleen wordt ingezet als de EU als geheel, of een individuele lidstaat, wordt aangevallen. Uit eigen beweging naar Noord-Korea gaan omdat daar dingen gebeuren die ons niet bevallen zie ik niet als een goed idee.
Eens.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:56:00 #99
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161971149
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

VN inzet zie ik niet in je lijstje staan
Dat is niet nodig omdat het erom gaat waarvoor de legers van de naties worden ingezet, of dat die wel of niet onder de vlag van de UN het werk doen is niet heel erg relevant voor dat verhaal. Ik heb de voorwaarde gegeven waaronder ik het aanvaardbaar vind dat die zich met het buitenland bemoeien.
#NoDAPL
pi_161971186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Slecht plan, een Europees leger lijkt me geen succes, lidstaten verschillen veel te erg als het gaat om buitenlandse politiek. Vergelijk Hongarije bijvoorbeeld met ItaIië.

Noord-Korea binnenvallen lijkt me wel een goed plan trouwens. Met behulp van de VS en Zuid-Korea het land verenigen onder democratisch bestuur vanuit Seoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')