Leuk ontwijkend antwoord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat jij een groot fan bent van dictators, mag inderdaad geen verrassing heren.
Hillary is zelf meerdere keren begonnen over UFO"s en aliëns, ook tijdens de campagne, zij beloofde om de dossiers over Area 51 openbaar te laten maken. Ik vind het wat lachwekkend want het is al lang bekend wat er gebeurde, documenten van de CIA hierover zijn openbaar gemaakt aangezien de geheimhouding automatisch verviel (niet verlengd). De radarsignatuur van vliegtuigen werd daar getest. Ze hadden er een hele grote paal waar ze een vliegtuig (of in ieder geval de romp) op konden plaatsen en ze lieten er ook vliegtuigen over vliegen. Maar ach, je trekt weer wat stemmen als je megaat in het complot en belooft de dossiers openbaar te laten maken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Leuk dat je fetish in letterlijk elke post bij de haren erbij getrokken wordt.
Niet geheel vreemd natuurlijk, Hillary begint over alles zolang dat haar maar stemmen oplevert. Altijd makkelijk om meteen wat ufo-geile mensen op te pikken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hillary is zelf meerdere keren begonnen over UFO"s en aliëns, ook tijdens de campagne
Zie de rest van mijn reactie. Ik heb hetzelfde aangegeven maar hier ook bij vermeld hoet het echt zit met Area 51 (geen speculatie en geen spannende complottheorie).quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd natuurlijk, Hillary begint over alles zolang dat haar maar stemmen oplevert. Altijd makkelijk om meteen wat ufo-geile mensen op te pikken.
Wat Poetin wel en niet van plan is daar kunnen we enkel naar raden. Dit is wel zeker:quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar Poetin de grenzen aan het opzoeken is, is die kans inderdaad aanwezig.
Kom op, laten we niet doen alsof de USA niet oorlogen heeft gestart uit eigen belang. Dit was bijvoorbeeld het geval in Irak. Kijk eens naar de bedrijven die stinkend rijk werden dankzij deze oorlog en hoe dit verbonden was met de politici en de hoge ambteanren die de USA toen had (oud werknemers, oud-CEO, aandelen, vriendjes). Het lag er zo dik op dat ze zelfs in een computerspel hier uitgebreid op zijn ingegaan, hun manier van politiek activisme.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:35 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik ben daar opzich niet mee oneens. Maar dan moet je niet hypocriet doen over Amerikaanse agressie en bombarderen van andere landen. En moet je ong hetzelfde doen als in Irak en Afghanistan, het land proberen stabiel te houden met het stationeren van militairen.
Het is altijd hetzelfde verhaal: Grijpt de VS niet in, dan is het de schuld van de VS en grijpen ze wel in dan is dat ook weer de schuld van de VS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Haha. Ik wil deze informatie gewoon graag delen. Daarbij is het toch wel revelant.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Leuk dat je fetish in letterlijk elke post bij de haren erbij getrokken wordt.
Eng mens is het ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd natuurlijk, Hillary begint over alles zolang dat haar maar stemmen oplevert. Altijd makkelijk om meteen wat ufo-geile mensen op te pikken.
Maar goed, Sanders is niet relevant en is dat ook nooit echt geweest. De keuze gaat tussen Trump en Clinton.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eng mens is het ook.
Nooit dat ik haar boven Berniegod support. Dan moet ik echt achterlijk zijn.
Dat lijkt mij ook en Clinton gaat het wederom niet worden. Amerikaanse economie gaat weer slechter, onder de democraten is de staatsschuld geëxplodeerd en ze wordt achtervolgd door schandalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, Sanders is niet relevant en is dat ook nooit echt geweest. De keuze gaat tussen Trump en Clinton.
The Koch Brothers en Hillary gaan idd prima samenquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:20 schreef GSbrder het volgende:
Interessant wel, in dit licht:
Koch: Hillary would be better than Trump or Cruz
Dat mag je vinden.quote:
Ik zou liever een van de gebroeders Koch president zien worden, dan Trump of Hillary.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:20 schreef GSbrder het volgende:
Interessant wel, in dit licht:
Koch: Hillary would be better than Trump or Cruz
Trump niet anders natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook en Clinton gaat het wederom niet worden. Amerikaanse economie gaat weer slechter, onder de democraten is de staatsschuld geëxplodeerd en ze wordt achtervolgd door schandalen.
Niet dan? Echt serieus kans heeft Sanders nooit gemaakt. De democraten hadden keuze uit drie zeer matige kandidaten. Daardoor kreeg Sanders nog wat aandacht. Dat moet je niet verwarren met een kans op de daadwerkelijke nominatie.quote:
Dat denk ik ook. Toch verrassend hoeveel mensen hem toch zien zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet dan? Echt serieus kans heeft Sanders nooit gemaakt. De democraten hadden keuze uit drie zeer matige kandidaten. Daardoor kreeg Sanders nog wat aandacht. Dat moet je niet verwarren met een kans op de daadwerkelijke nominatie.
Ach, als er ergens een tweestrijd wordt gehyped lijkt het al snel heel watquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toch verrassend hoeveel mensen hem toch zien zitten.
Het is inderdaad bizar. Wie had verwacht dat het daar zo snel zo af zou takelen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar in de VS wonen en moeten kiezen tussen Trump en Clinton.
Ja bij onze publieke omroep moet je zijn voor eerlijke reportages en feiten!quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:55 schreef Tja..1986 het volgende:
RT, de meest objectieve nieuwsbron ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |