Ahhquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij wel![]()
weet het eigenlijk niet
maar meestal kunnen we voor gluten en lacose wel wat dingen aanpassen
geen kaas bij de carpaccio enzo
Euhhh public health practice over hoe je drie werkvelden hebt die samen gezondheid van populatie willen bevorderen maar die allemaal los van elkaar werken en hoe je dan samen kan werken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt, die pilletjes ken ik wel, maar ik vermijd het gewoon zo veel mogelijk en het gaat bijna altijd goed
Wat moet je leren?
is ook wel kut hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AhhZo'n allergenenlijstje lijkt me in de praktijk zo kut in een restaurant. Van ieder receptendingetje
soms pas je toch gewoon beetje aan als je wat over hebt ofzo
Beter dat iemand gewoon zegt en dat je zeker weet dat het goed is
hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is ook wel kut hoor
althans ik heb een bepaalde routine bij gerechtjes en als er dan bijvoorbeeld een keer carpaccio zonder kaas bij zit of kaasplankje zonder walnoot is dat altijd even goed opletten
jup hardstikke leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha
Ja dat heb ik ook bij ikea, als is het daar nog veel erger omdat het gewoon opscheppen is. Dus dan iemand zonder saus, zo automatisch gooi je dat erop
Maar ok, ikea eten is wel wat minder waard denk. Vind je het nog leuk?
Waarom stiekem? Zijn ook gewoon prima producten, helemaaaal voor die prijsquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ikea eten vind ik stiekem best lekker.
Kwam vandaag echte hagenees tegen, hij zei 'ja kostte 'n meijer' (ofzoiets) had geen idee wat ie bedoeldequote:
Ahhh, beter nicequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jup hardstikke leuk
sfeer is er een stuk op vooruit gegaan sinds mijn grote vriend weg is
Ja ik weet niet, ik schaam me soms voor dat ik dat soort eten vaak veel lekkerder vind dan van die chique maaltijden, volgens mijn zusje heb ik wansmaak.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom stiekem? Zijn ook gewoon prima producten, helemaaaal voor die prijs. Komt alleen weinig zelf koken aan te pas.
Het klinkt interessantquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euhhh public health practice over hoe je drie werkvelden hebt die samen gezondheid van populatie willen bevorderen maar die allemaal los van elkaar werken en hoe je dan samen kan werken.
En health communication and innovation over interventies en waar ze op in willen spelen en op welke manier en wat effectief is bladiebla
Ja ooit, een zomer lang. Toen kwam C_A er ook nogquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Miauw komt me bekend voor.
Postte je vroeger niet in de SEX sc?
Klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Een meier was vroeger briefje van honderd gulden volgens mij.
Is het ook wel, maar wel veeeeelquote:
Nou zo oud was die man nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Een meier was vroeger briefje van honderd gulden volgens mij.
Ik vind het eigenlijk niet te vergelijken. Soms zin in pizza soms zin in chique, zo anders eten. En andere beleving blablaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik schaam me soms voor dat ik dat soort eten vaak veel lekkerder vind dan van die chique maaltijden, volgens mijn zusje heb ik wansmaak.
Is het ook niet natuurlijk. Mijn beleving van chique eten word denk ik ook vooral verpest doordat ik me schaam voor het niet fatsoenlijk met mes en vork kunnen eten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet te vergelijken. Soms zin in pizza soms zin in chique, zo anders eten. En andere beleving blabla
Hahahaha, godver.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
was gister een vent die had escargots besteld maar die wou geen slakken maar alleen stokbrood met kruidenboter
Al je werk voor school afgekregen?quote:
Neen, lerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al je werk voor school afgekregen?
Dacht dat je vanmiddag met groepswerk bezig was ofzo.
gr jcquote:
goed van je tochquote:
wanneer heb je tentamens?quote:
als ik het nu doe heb ik geen schuld gevoel als ik het de andere dagen niet doe (lol)quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wow nu al zoveel leren pff
Goed van je
goede tactiekquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik het nu doe heb ik geen schuld gevoel als ik het de andere dagen niet doe (lol)
ik maak altijd in het begin van het blok een samenvattingquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
ik maak altijd een samenvatting en daarna weet ik niet meer wat ik kan doen naast een dag van te voren nog een keer de samenvatting lezen
Oh die samenvatting maak ik in week 7+8 en tentamen is dan in week 9 of 10.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maak altijd in het begin van het blok een samenvatting
dan ga ik naar HC (of niet)
en nu lees ik de boek nog een keer de belangrijkste dingen
ja school is heel interessantquote:
Ik lees de boek altijd in week 1+2quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die samenvatting maak ik in week 7+8 en tentamen is dan in week 9 of 10.
Ga wel elke week hc, mits de docent goed verteld
oh wow echtquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees de boek altijd in week 1+2
o neequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wow echt
ik niet, vaak echt heel erg saai
Dacht even dat er Sof stond.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o nee
vind de stof altijd wel leuk eigenlijk
recht is vaak erg saai om te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o nee
vind de stof altijd wel leuk eigenlijk
quote:
We hebben ook andere boeken over ontwikkelingen in de samenleving, die zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me echt saai om te studeren dan
o het enige wat wij doen is boeken lezen voor de rest is het niet veelquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben ook andere boeken over ontwikkelingen in de samenleving, die zijn wel leuk.
Maar ik vind voor school lezen gewoon niet leuk, dus stel ik het uit en kijk ik netflix voor 6 weken
wij hebben ook groepswerkstukken en individuele opdrachten en gespreksvoering blabla.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o het enige wat wij doen is boeken lezen voor de rest is het niet veel
wij wel individuele opdrachten en soms groepopdrachtquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben ook groepswerkstukken en individuele opdrachten en gespreksvoering blabla.
beterquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij wel individuele opdrachten en soms groepopdracht
maar had gezien na dit jaar weinig groepsopdracht dus dat is goed.
Lees wat ik wil lezen.quote:
Lief.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof vind ik ook erg leuk als buitenvrouw
Ik weet alleen niet of ze al overtuigd is om buitenvrouw te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lees wat ik wil lezen.
[..]
Lief.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze al overtuigd is om buitenvrouw te zijn.
Ik heb dr al een auto aangeboden, dan hoeft ze niet meer in een bus van Utrecht naar Arnhem
jaquote:
Vooral met mijn libido, dat zou een platonische buitenvrouw zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
oh ik bedoel was dat maar echt dat ik een auto had he
niet dat ik je buitenvrouw ben
want dat wil ik niet
Kleiner beginnen.quote:
Sof krijgt bloemen op dr verjaardagquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleiner beginnen.
Bloemen (daar houdt Sofje van), een Netflixabbo, een sybian.
sorry insoquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Na deze afwijzing zal ik dit topic moeten verwijderen uit angst voor verder gezichtsverlies.
iehl dat is vet veel tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet ik 25kg muscle aankomen
ik zie dan gelijk zo'n bodybuilder voor mequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor een ecto als ik niet
#viesskinny
dat is echt raarquote:
wat is hetquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:56 schreef supersof het volgende:
ik heb net opgezocht wat een sybian is en ik weet niet wat mijn ogen net hebben gezien
ik weet niet hoe ik dit fatsoenlijk uit kan leggenquote:
ligt eraan in welke richting ik moet denkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dit fatsoenlijk uit kan leggen
durf je het aan om zelf te googlen?
het ziet er erg raar uitquote:
hoezo praktischquote:
ja hoeft het niet vast te houden, je raakt het nooit kwijtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo praktisch
een enorme zwarte doos zit eraan
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
ja hoeft het niet vast te houden, je raakt het nooit kwijt
sof vroeg het nogquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag waarschuwen volgende keer, dan hoef ik zulke smerige praktijken niet te zien beneden
in ks vieze gedachte vormquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vroeg in welke vorm ik moest denken
leef je onder een steenquote:
ja oke maar dat wordt da tegenwoordig preuts genoemdquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen hekel aan de verregaandse seksualisering van de westerse samenleving.
Aha, en dat terwijl diezelfde mensen niet met anderen durven te douchen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke maar dat wordt da tegenwoordig preuts genoemd
douche je bij voetbal?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha, en dat terwijl diezelfde mensen niet met anderen durven te douchen.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
douche je bij voetbal?
ik wel soms bij volleybal
dat is echt heel vies jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarna altijd nog even nazitten, kan toch niet als je niet doucht na wedstrijd
Daarom snap ik niet waarom zoveel (voornamelijk mannen heb ik het idee) mensen daar wel zo moeilijk over doen maar het moet wel 24/7 over seks gaan in de maatschappij.quote:
grote mond, klein pikkiequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom zoveel (voornamelijk mannen heb ik het idee) mensen daar wel zo moeilijk over doen maar het moet wel 24/7 over seks gaan in de maatschappij.
als mensen over seks praten is het 90% stoerdoenerij van jongeren en verder wordt er nauwelijks serieus over gesproken in het openbaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom zoveel (voornamelijk mannen heb ik het idee) mensen daar wel zo moeilijk over doen maar het moet wel 24/7 over seks gaan in de maatschappij.
hey poepiequote:
verveel me een beetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat doooeeee je?
[ afbeelding ]
drinken in mijn eentjequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
verveel me een beetje
ga denk ik zo slapen
en wat doe jij?
dat is wel sneuquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drinken in mijn eentje
beetje matig, ik zoek vermaak
Nee, op een gegeven moment 's avonds komen de berichtjes niet meer aan. Ik heb haar nummer nog niet dus fb. Maar dan reageert ze daar 's ochtends meteen op. Zo houdt een gesprek eigenlijk nooit opquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel sneu
is je meisje niet meer wakker?
dat is wel fijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, op een gegeven moment 's avonds komen de berichtjes niet meer aan. Ik heb haar nummer nog niet dus fb. Maar dan reageert ze daar 's ochtends meteen op. Zo houdt een gesprek eigenlijk nooit op
Denk dat ik dat morgen maar irl moet doen :squote:Op zaterdag 30 april 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel fijn
heb je het al aan haar gevraagd?
omg jaaaquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik dat morgen maar irl moet doen :s
Nou ik weet dat ze volgende week niet kon want ze is weg en ze moet leren voor haar schoolexamens, dus ga vragen of ze daarna kanquote:
na de examens pas?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik weet dat ze volgende week niet kon want ze is weg en ze moet leren voor haar schoolexamens, dus ga vragen of ze daarna kan
hij zei dat hij hoopte op netflix en chillquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
sinds uren al niet gereageerd
Dus zal wel goed gaan
Die zijn na volgende week voor haar, SE's, geen CE's.quote:
oh loooolquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zijn na volgende week voor haar, SE's, geen CE's.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei dat hij hoopte op netflix en chill
wat een viespeukje
wat is daar nu vies aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wat een viespeukje
Wat is daar erg aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wat een viespeukje
hoe hij het zei in dm was nogal grofquote:
ik ga daarheen met elanquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik nodig haar hier voor uit![]()
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
hopelijk wil elan meequote:
Die eventsquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik nodig haar hier voor uit![]()
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
Alleen drinken is wel het beste drinken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens niets mis mee met alleen drinken. Flesje wijn en beetje fokken #leventje
gewoon 1 letter aanpassen dan is het niet zijn dm meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe hij het zei in dm was nogal grof
maar dat kan ik hier natuurlijk niet vertellen
wil je dat ik een ban krijgquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon 1 letter aanpassen dan is het niet zijn dm meer
maar ik doe maandje straight edgequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen drinken is wel het beste drinken.
Die Paul Hu die dat evenement heeft gemaakt doet best wel veel in Arnhem qua organiseren, heeft ook HAN-fest georganiseerd. Feestje voor de Hogeschool Arnhem-Nijmegenquote:
hij is een smiechtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Schijnt wel veel TR's te doen, die tjacka.
Maar het begon toch met een troll event in Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die Paul Hu die dat evenement heeft gemaakt doet best wel veel in Arnhem qua organiseren, heeft ook HAN-fest georganiseerd. Feestje voor de Hogeschool Arnhem-Nijmegen
dit is een echt event hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar het begon toch met een troll event in Amsterdam?
Eerste die ik zag was Nijmegen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar het begon toch met een troll event in Amsterdam?
Ik hoop alleen dat het niet afloopt zoals de studentendemonstratie bij de nsquote:
gaat echt wel door denk ik hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het niet afloopt zoals de studentendemonstratie bij de ns
Maar die is ook echtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh wist ik niet.![]()
Ik zag alleen deze https://m.facebook.com/events/973046006125848/
lolquote:
Je kan gewoon online tickets kopenquote:
nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef Kauai het volgende:
Morta wat vind je van het nieuwe album
van Drake
Ik wil me ook bezatten maar heb dat al gedaan met koningsnacht en dag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Moeders de vrouw zich aan het bezatten
Geen zin in leren
Ik heb vanuit hier naar de koning en zn gezin lopen kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil me ook bezatten maar heb dat al gedaan met koningsnacht en dag.
En nu weer strict aan medicijnen
Wat vond je er vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vanuit hier naar de koning en zn gezin lopen kijken.
Viel tegen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vond je er van
Nog de mooi getimede foto gezien?
hoezo alquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil me ook bezatten maar heb dat al gedaan met koningsnacht en dag.
En nu weer strict aan medicijnen
Tsja blijft een verplichte viering dan blijft het altijd beetje kneuterig ben ik bang .quote:
Ja nou ja dat was het voorlopig weerquote:
hoezo die medicatie danquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja blijft een verplichte viering dan blijft het altijd beetje kneuterig ben ik bang .
[..]
Ja nou ja dat was het voorlopig weer
x aantal 1000mg paracetamol en diclofenac
Niets gemist.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo die medicatie dan
Heb ik iets gemist
Niet in andere landenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:45 schreef Flippiee het volgende:
Tsja blijft een verplichte viering dan blijft het altijd beetje kneuterig ben ik bang .
oh matigquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets gemist.
Rugklachten die dusdanig verergerd zijn dat ik niet zonder deze bende kanMaar zelfs dit helpt niet tegen de pijn.
Zoals Engeland bedoel je?quote:
Jep. Zelfs wandelen met de hond is al pijnlijk. Betekent overigens niet dat ik niks doe. Werk gewoon, sport gewoon en doe van alles en nog wat. Thuis zitten kan ik echt niet.quote:
Queen Elizabeth beetje koekhappen tussen de menigtequote:Op zaterdag 30 april 2016 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals Engeland bedoel je?Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg bekend ben met dit soort dingen in andere landen.
[..]
Jep. Zelfs wandelen met de hond is al pijnlijk. Betekent overigens niet dat ik niks doe. Werk gewoon, sport gewoon en doe van alles en nog wat. Thuis zitten kan ik echt niet.
Dus dat JC.
Hoe is het daar?
O.a. (onder andere)quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:51 schreef Flippiee het volgende:
Zoals Engeland bedoel je?Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg bekend ben met dit soort dingen in andere landen.
Kan toch niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Queen Elizabeth beetje koekhappen tussen de menigte
Arme Elizabethquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Queen Elizabeth beetje koekhappen tussen de menigte
Blijven bewegen is meestal beter ja met dit soort dingen. Hopen maar dat het snel beter gaatquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jep. Zelfs wandelen met de hond is al pijnlijk. Betekent overigens niet dat ik niks doe. Werk gewoon, sport gewoon en doe van alles en nog wat. Thuis zitten kan ik echt niet.
Dus dat JC.
Hoe is het daar?
quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Blijven bewegen is meestal beter ja met dit soort dingen. Hopen maar dat het snel beter gaat![]()
Ja hier rustig, nu meivakantie en wel leuke 2 weken die nu komen
Weet niet of ik het al verteld had maar vanaf donderdag is het kermis HK en daarna met school week Roemenië en daarna weer kermisquote:
Slecht geheugen heb ik dusquote:
OHJA WACHTquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet of ik het al verteld had maar vanaf donderdag is het kermis HK en daarna met school week Roemenië en daarna weer kermis![]()
Mijn leven draait erg op dit soort dingetjes op het moment maarja
Ga je naar Zuid-Amerika?quote:
Vind je het beetje leuk?quote:
quote:
Ik was eigenlijk net tickets aan het bekijken voor Indonesiëquote:
Wel gezellig om te doen met moeders de vrouwquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je het beetje leuk?
[..]Niets mis mee.
[..]
Ik was eigenlijk net tickets aan het bekijken voor Indonesië
Klopt en maar één keer per jaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHJA WACHT
Nu herinner ik het me weer
Tof man
Moet ook gewoon kunnen. Zijn de leukere dingen in het leven
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel gezellig om te doen met moeders de vrouw
Maar kan het niet zo goed, hoor ook maar met 1 oor.
Eerlijk, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meequote:![]()
Hoe zie je dat dan voor je?quote:
Ja moet sowieso 2 keer goed dansen pff.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:19 schreef Flippiee het volgende:
Dat kan ik me voorstellen
Hmm. Dat is wel jammer maar wel tof dat je het desondanks doet.
Zeker met je trouwerij opkomst.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Hmm. Dat is wel jammer maar wel tof dat je het desondanks doet.
Zeker met je trouwerij opkomst.
[..]
Eerlijk, ja.Je hebt nog 1 ding waar je hier voor kan gaan. LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niks mis mee
Nee maar je hebt in principe helemaal gelijk natuurlijk.
Wat vind je familie ervan trouwens dat je nu meteen al weer weg wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Na je 30ste kan je ook wel gewoon wat opbouwen verderquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je?
Reizen en nooit wat opbouwen?
Dat lijkt me ook niet ideaal. En dat is ook wat me tegenhoudt om te reizen. Maar ik ben op dit moment ook beetje zoek hoe ik iets moet opbouwen omdat alles zo onwijs veel geduld vraagt. En natuurlijk is het een luxe probleem om nog niet 40u p/w te willen werken. Dat besef ik me terdege.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je?
Reizen en nooit wat opbouwen?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 ding waar je hier voor kan gaan. Liefde
Nee maar je hebt in principe helemaal gelijk natuurlijk.
Wat vind je familie ervan trouwens dat je nu meteen al weer weg wilt?Nog niet bespreekbaar gemaakt. Al heb ik mijn moeder wel al soort van besproken hoe ik er over denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En liefde. Reizen betekent niet eeuwig weg te zijn en daarnaast kan ik familie zien via skype bijv. Dus enige liefde die ik zou missen is die voor/van mijn hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na je 30ste kan je ook wel gewoon wat opbouwen verder
Dat dus jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker CV gatje erbij. de meest negatieve factor op de arbeidsmarkt.
Reizen staat gewoong oed op je cv hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker CV gatje erbij. de meest negatieve factor op de arbeidsmarkt.
Ja, het is prima als mensen willen reizen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus jaDaar lul je je nooit mooi uit. Zeker niet als je reizen gaat zeggen. Dan denken ze ook 'die kan geen verantwoordelijkheden aan'
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen staat gewoong oed op je cv hoor
Word anders vaak gestimuleerd om op je cv te zetten omdat het ook positieve gevolgen met zich mee kan brengenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha. Nee.
Sorry.
Zeker niet na Flips dr MER studie.
Bedankt he Insoquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha. Nee.
Sorry.
Zeker niet na Flips dr MER studie.
Ja, als je het hebt gedaan in je vakanties/tijdens je studie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word anders vaak gestimuleerd om op je cv te zetten omdat het ook positieve gevolgen met zich mee kan brengen
Zelfs bij andere studies zie ik de meerwaarde van backpacken tegenover werkervaring niet zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yeah I know. Dat is waarom ik ook wil gokken op de (pre)master. Gewoon omdat het beter is.
Nou ja, ik zie mensen die langdurig willen/gaan reizen later niet echt in een financiele carriere belanden, maar dat kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als je het hebt gedaan in je vakanties/tijdens je studie.
Uit elk onderzoek blijkt dat een CV-gap erger is dan welke andere vorm van gender/raciale discrminiatie.
Zie je ze bij een financieel bedrijf al? Oh, deze persoon heeft fantastisch gebackpacked.
Welk bedrijf heeft meerwaarde aan backpackers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, ik zie mensen die langdurig willen/gaan reizen later niet echt in een financiele carriere belanden, maar dat kan aan mij liggen
Nou ja, werkervaring is altijd beter natuurlijk. Maar of elke werkgever het per se als iets negatiefs ziet weet ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar fokkie, wat voor meerwaarde moet een bedrijf hebben aan een backpacker tegenover iemand met jaren werkervaring?
Ik weet het heel stiekem wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, werkervaring is altijd beter natuurlijk. Maar of elke werkgever het per se als iets negatiefs ziet weet ik niet
Ik ook niet. Daarnaast kun je door backpacken waarschijnlijk ook nooit goed netwerken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs bij andere studies zie ik de meerwaarde van backpacken tegenover werkervaring niet zo.
Ik wil verder niet mensen hun droom verpesten, iedereen moet doen wat ie wilt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarnaast kun je door backpacken waarschijnlijk ook nooit goed netwerken.
Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Het positief op CV komt vooral van mensen die zelf reizen.
Nou ja, als je een manier weet hoe het positief kan zijn voor een werkgever hoor ik het graag.quote:
Je kiest het een of het ander ja, dat klopt welquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat je zoals Flip zegt het netwerk mist, de werkervaring mist. Weinig kapitaal zal hebben opgebouwd om eventueel een huis te kopen.
Niet zo erg, maar dat is wel een offer dat je brengt.
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kiest het een of het ander ja, dat klopt wel
Tsja als reizen mensen oprecht gelukkig maakt, maar ik denk dat je ook dan altijd een beetje verloren bent. Niets is altijd 100% zo mooi als je hoopt dat het is/wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Ik denk dat je van beide op een bepaalde manier ongelukkig wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Als dat het OPRECHT is, is het altijd de beste keuze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:43 schreef Flippiee het volgende:
Tsja als reizen mensen oprecht gelukkig maakt,
Het verschil zit hem wel dat je hier veel meer vrijheden in gaat krijgen uiteindelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je je twintiger-jaren iets vast hebt opgebouwd, wat je eigenlijk niet waardeert omdat je liever reist. Zal je ook niet gelukkig van worden
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd weg geebt isquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Met een paar jaar werkervaring, kapitaal is het namelijk toch wel wat makkelijker om er een tijd tussenuit te gaan.
Dan wilden ze het in eerste instantie niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd wegge-ebt is
Of dat je een huisje boompje beestje-leven krijgt waardoor het niet meer mogelijk is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je ergens passie voor hebt ebt het echt niet weg hoor
Nou dat dus ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Met een paar jaar werkervaring, kapitaal is het namelijk toch wel wat makkelijker om er een tijd tussenuit te gaan.
Denk dat dat ook de mensen zijn die sowieso voor alles een excuus hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd weg geebt is
Dan heb je je prioriteiten daarop ingestled.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je een huisje boompje beestje-leven krijgt waardoor het niet meer mogelijk is.
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dat dus ook.
Maar met hetzelfde kapitaal koop je ook een huis.
Vriend van een vriendin van me heeft gewoon nu al een eigen huis afgetikt.
[..]
Denk dat dat ook de mensen zijn die sowieso voor alles een excuus hebben
Geen tijd, geen geld, een relatie, een baan, een studie etc
Eigenlijk precies zoals ik het zeg. Ik denk dat mensen die daarvoor bang zijn ook ergens bang zijn om een commitment op te geven. En dus altijd een excuus hebben om niet te gaan reizen.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je wilt kun je altijd gaan reizen.
Tuurlijk niet. Als jij eenmaal kiest voor een vaste baan, vrouw (waarvan je nog maar moet afwachten of zij jouw passie voor reizen deelt ofniet), kinderen (waarbij het sowieso al voor een groot deel uitgesloten is)quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je wilt kun je altijd gaan reizen.
Dat heb je dan allemaal gekozen omdat je dat belangrijk vind dan je passie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als jij eenmaal kiest voor een vaste baan, vrouw (waarvan je nog maar moet afwachten of zij jouw passie voor reizen deelt ofniet), kinderen (waarbij het sowieso al voor een groot deel uitgesloten is)
En dan kies je daar voor omdat het zekerheid geeft, maar van binnen blijft die drang hetzelfde. Je kan het alleen niet uitvoeren
Ja misschien. Maar ja. Is ook wel heel wat natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk precies zoals ik het zeg. Ik denk dat mensen die daarvoor bang zijn ook ergens bang zijn om een commitment op te geven. En dus altijd een excuus hebben om niet te gaan reizen.
[..]
Dat sowieso.
Je kan ook gewoon reizen met kinderen. Ik denk dat je hierbij vergeet dat naar Engeland/Noorwegen/Denemarken what so ever ook eigenlijk al reizen is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als jij eenmaal kiest voor een vaste baan, vrouw (waarvan je nog maar moet afwachten of zij jouw passie voor reizen deelt ofniet), kinderen (waarbij het sowieso al voor een groot deel uitgesloten is)
En dan kies je daar voor omdat het zekerheid geeft, maar van binnen blijft die drang hetzelfde. Je kan het alleen niet uitvoeren
Ja tuurlijk. Dat zie ik ook niet als minder ofzo. Maar als ik even kijk naar de mensen hier bijv in de sc en wat die als `reizen' zien, dat wordt toch lstig met kinderenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon reizen met kinderen. Ik denk dat je hierbij vergeet dat naar Engeland/Noorwegen/Denemarken what so ever ook eigenlijk al reizen is.
Maar komen ze dan niet ongelukkig terug omdat ze niet kunnen aarden en het reizen missen of omdat het slecht is bevallen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het is ook gewoon omdat ik zo verschrikkelijk weinig mensen ken die gelukkig terugkomen van een reis van 1jaar+
Er zijn ook mensen die gewoon naar Thailand en zo gaan. En waarom ook niet als je beetje handig plant. Soms zijn vliegtickets echt niet zo heel veel duurder dan ergens in Europa.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Dat zie ik ook niet als minder ofzo. Maar als ik even kijk naar de mensen hier bijv in de sc en wat die als `reizen' zien, dat wordt toch lstig met kinderen
Wat de meeste mensen hier reizen zou ik wel durven met een kind.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Dat zie ik ook niet als minder ofzo. Maar als ik even kijk naar de mensen hier bijv in de sc en wat die als `reizen' zien, dat wordt toch lstig met kinderen
Omdat ze reizen hebben gebruikt om een void op te vullen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar komen ze dan niet ongelukkig terug omdat ze niet kunnen aarden en het reizen missen of omdat het slecht is bevallen?
inkomen is ook nooit stabielquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar een freelancer werkt nooit vast.
Bloggers toch wel redelijk vast als ze afhankelijk zijn van wat ze posten enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar een freelancer werkt nooit vast.
Nee joh. Bloggers kunnen juist heel snel opdrogen qua inkomenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bloggers toch wel redelijk vast als ze afhankelijk zijn van wat ze posten enzo
Maar voor hoelang heb je in gedachten als je weg zou gaan? Weer paar maanden of langer?quote:
Paar maanden. Eigenlijk om 2 redenen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor hoelang heb je in gedachten als je weg zou gaan? Weer paar maanden of langer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thailand zou ik sowieso wel durven met kinderen jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon naar Thailand en zo gaan. En waarom ook niet als je beetje handig plant. Soms zijn vliegtickets echt niet zo heel veel duurder dan ergens in Europa.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Paar maanden. Eigenlijk om 2 redenen.
Ten eerste ivm (pre)master dat start in september
Ten tweede zoals ik al zei is er weinig wat me hier houdt.Paar maanden moet ook gewoon kunnen als je daarna die master zou doen ja. Dan combineerj e het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Als ze wat ouder zijn wel ja. Maar echt babys/peuters/kleuters.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook niet van plan te stoppen met verre bestemmingen als er kinderen zijn
Beetje verstandig nadenken en plannen. Niet naar party eilanden gaan. Ik zie niet wat er mis kan gaanquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thailand zou ik sowieso wel durven met kinderen ja
Precies maar goed. Ik heb nog niets geboekt en ik kijk het voorlopig aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar maanden moet ook gewoon kunnen als je daarna die master zou doen ja. Dan combineerj e het goed
Babys niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze wat ouder zijn wel ja. Maar echt babys/peuters/kleuters.
Is toch niks als je gaat rondreizen
Goed zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook niet van plan te stoppen met verre bestemmingen als er kinderen zijn
het is wel goed ja, dat sowiesoquote:
Ik zie ook niet zo in, waarom niet.quote:
hoi dpquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
hoi insoik kom jullie even lastigvallen aangezien klb sc dood is
En waarom Indonesie trouwens?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verstandig nadenken en plannen. Niet naar party eilanden gaan. Ik zie niet wat er mis kan gaan
[..]
Precies maar goed. Ik heb nog niets geboekt en ik kijk het voorlopig aan.
Wat vinden jullie overigens van shared apartments? Ik vind het namelijk onwijs duur voor wat je er voor terug krijgt
India < Indonesiequote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom Indonesie trouwens?
Trekt me qua Azie-landen als een van het minst op de een of andere manier
Misschien omdat ik er laatst ook echt een kut docu over heb gezien
Nou ja, je had het mij niet moeten aan doen op m`n tweede. Beetje door Bangkok lopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie ook niet zo in, waarom niet.
Als ze een jaar of 2 zijn
Tis ook maar wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, je had het mij niet moeten aan doen op m`n tweede. Beetje door Bangkok lopen
Dag dagquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
hoi insoik kom jullie even lastigvallen aangezien klb sc dood is
Nee man, daar moet je heen zijn geweestquote:
India lijkt mij juist enorm vet om een keer naartoe te gaan.quote:
Smerig aidsland manquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, daar moet je heen zijn geweest
heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |