Ahhquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij wel![]()
weet het eigenlijk niet
maar meestal kunnen we voor gluten en lacose wel wat dingen aanpassen
geen kaas bij de carpaccio enzo
Euhhh public health practice over hoe je drie werkvelden hebt die samen gezondheid van populatie willen bevorderen maar die allemaal los van elkaar werken en hoe je dan samen kan werken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt, die pilletjes ken ik wel, maar ik vermijd het gewoon zo veel mogelijk en het gaat bijna altijd goed
Wat moet je leren?
is ook wel kut hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AhhZo'n allergenenlijstje lijkt me in de praktijk zo kut in een restaurant. Van ieder receptendingetje
soms pas je toch gewoon beetje aan als je wat over hebt ofzo
Beter dat iemand gewoon zegt en dat je zeker weet dat het goed is
hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is ook wel kut hoor
althans ik heb een bepaalde routine bij gerechtjes en als er dan bijvoorbeeld een keer carpaccio zonder kaas bij zit of kaasplankje zonder walnoot is dat altijd even goed opletten
jup hardstikke leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha
Ja dat heb ik ook bij ikea, als is het daar nog veel erger omdat het gewoon opscheppen is. Dus dan iemand zonder saus, zo automatisch gooi je dat erop
Maar ok, ikea eten is wel wat minder waard denk. Vind je het nog leuk?
Waarom stiekem? Zijn ook gewoon prima producten, helemaaaal voor die prijsquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ikea eten vind ik stiekem best lekker.
Kwam vandaag echte hagenees tegen, hij zei 'ja kostte 'n meijer' (ofzoiets) had geen idee wat ie bedoeldequote:
Ahhh, beter nicequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jup hardstikke leuk
sfeer is er een stuk op vooruit gegaan sinds mijn grote vriend weg is
Ja ik weet niet, ik schaam me soms voor dat ik dat soort eten vaak veel lekkerder vind dan van die chique maaltijden, volgens mijn zusje heb ik wansmaak.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom stiekem? Zijn ook gewoon prima producten, helemaaaal voor die prijs. Komt alleen weinig zelf koken aan te pas.
Het klinkt interessantquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euhhh public health practice over hoe je drie werkvelden hebt die samen gezondheid van populatie willen bevorderen maar die allemaal los van elkaar werken en hoe je dan samen kan werken.
En health communication and innovation over interventies en waar ze op in willen spelen en op welke manier en wat effectief is bladiebla
Ja ooit, een zomer lang. Toen kwam C_A er ook nogquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Miauw komt me bekend voor.
Postte je vroeger niet in de SEX sc?
Klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Een meier was vroeger briefje van honderd gulden volgens mij.
Is het ook wel, maar wel veeeeelquote:
Nou zo oud was die man nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Een meier was vroeger briefje van honderd gulden volgens mij.
Ik vind het eigenlijk niet te vergelijken. Soms zin in pizza soms zin in chique, zo anders eten. En andere beleving blablaquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik schaam me soms voor dat ik dat soort eten vaak veel lekkerder vind dan van die chique maaltijden, volgens mijn zusje heb ik wansmaak.
Is het ook niet natuurlijk. Mijn beleving van chique eten word denk ik ook vooral verpest doordat ik me schaam voor het niet fatsoenlijk met mes en vork kunnen eten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet te vergelijken. Soms zin in pizza soms zin in chique, zo anders eten. En andere beleving blabla
Hahahaha, godver.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
was gister een vent die had escargots besteld maar die wou geen slakken maar alleen stokbrood met kruidenboter
Al je werk voor school afgekregen?quote:
Neen, lerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al je werk voor school afgekregen?
Dacht dat je vanmiddag met groepswerk bezig was ofzo.
gr jcquote:
goed van je tochquote:
wanneer heb je tentamens?quote:
als ik het nu doe heb ik geen schuld gevoel als ik het de andere dagen niet doe (lol)quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wow nu al zoveel leren pff
Goed van je
goede tactiekquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik het nu doe heb ik geen schuld gevoel als ik het de andere dagen niet doe (lol)
ik maak altijd in het begin van het blok een samenvattingquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
ik maak altijd een samenvatting en daarna weet ik niet meer wat ik kan doen naast een dag van te voren nog een keer de samenvatting lezen
Oh die samenvatting maak ik in week 7+8 en tentamen is dan in week 9 of 10.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maak altijd in het begin van het blok een samenvatting
dan ga ik naar HC (of niet)
en nu lees ik de boek nog een keer de belangrijkste dingen
ja school is heel interessantquote:
Ik lees de boek altijd in week 1+2quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die samenvatting maak ik in week 7+8 en tentamen is dan in week 9 of 10.
Ga wel elke week hc, mits de docent goed verteld
oh wow echtquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees de boek altijd in week 1+2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |