Nou ja, werkervaring is altijd beter natuurlijk. Maar of elke werkgever het per se als iets negatiefs ziet weet ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar fokkie, wat voor meerwaarde moet een bedrijf hebben aan een backpacker tegenover iemand met jaren werkervaring?
Ik weet het heel stiekem wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, werkervaring is altijd beter natuurlijk. Maar of elke werkgever het per se als iets negatiefs ziet weet ik niet
Ik ook niet. Daarnaast kun je door backpacken waarschijnlijk ook nooit goed netwerken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs bij andere studies zie ik de meerwaarde van backpacken tegenover werkervaring niet zo.
Ik wil verder niet mensen hun droom verpesten, iedereen moet doen wat ie wilt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarnaast kun je door backpacken waarschijnlijk ook nooit goed netwerken.
Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Het positief op CV komt vooral van mensen die zelf reizen.
Nou ja, als je een manier weet hoe het positief kan zijn voor een werkgever hoor ik het graag.quote:
Je kiest het een of het ander ja, dat klopt welquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat je zoals Flip zegt het netwerk mist, de werkervaring mist. Weinig kapitaal zal hebben opgebouwd om eventueel een huis te kopen.
Niet zo erg, maar dat is wel een offer dat je brengt.
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kiest het een of het ander ja, dat klopt wel
Tsja als reizen mensen oprecht gelukkig maakt, maar ik denk dat je ook dan altijd een beetje verloren bent. Niets is altijd 100% zo mooi als je hoopt dat het is/wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Ik denk dat je van beide op een bepaalde manier ongelukkig wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Als dat het OPRECHT is, is het altijd de beste keuze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:43 schreef Flippiee het volgende:
Tsja als reizen mensen oprecht gelukkig maakt,
Het verschil zit hem wel dat je hier veel meer vrijheden in gaat krijgen uiteindelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je je twintiger-jaren iets vast hebt opgebouwd, wat je eigenlijk niet waardeert omdat je liever reist. Zal je ook niet gelukkig van worden
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd weg geebt isquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Met een paar jaar werkervaring, kapitaal is het namelijk toch wel wat makkelijker om er een tijd tussenuit te gaan.
Dan wilden ze het in eerste instantie niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd wegge-ebt is
Of dat je een huisje boompje beestje-leven krijgt waardoor het niet meer mogelijk is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je ergens passie voor hebt ebt het echt niet weg hoor
Nou dat dus ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Met een paar jaar werkervaring, kapitaal is het namelijk toch wel wat makkelijker om er een tijd tussenuit te gaan.
Denk dat dat ook de mensen zijn die sowieso voor alles een excuus hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd weg geebt is
Dan heb je je prioriteiten daarop ingestled.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je een huisje boompje beestje-leven krijgt waardoor het niet meer mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |