Wel gezellig om te doen met moeders de vrouwquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je het beetje leuk?
[..]Niets mis mee.
[..]
Ik was eigenlijk net tickets aan het bekijken voor Indonesië
Klopt en maar één keer per jaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHJA WACHT
Nu herinner ik het me weer
Tof man
Moet ook gewoon kunnen. Zijn de leukere dingen in het leven
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel gezellig om te doen met moeders de vrouw
Maar kan het niet zo goed, hoor ook maar met 1 oor.
Eerlijk, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meequote:![]()
Hoe zie je dat dan voor je?quote:
Ja moet sowieso 2 keer goed dansen pff.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:19 schreef Flippiee het volgende:
Dat kan ik me voorstellen
Hmm. Dat is wel jammer maar wel tof dat je het desondanks doet.
Zeker met je trouwerij opkomst.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Hmm. Dat is wel jammer maar wel tof dat je het desondanks doet.
Zeker met je trouwerij opkomst.
[..]
Eerlijk, ja.Je hebt nog 1 ding waar je hier voor kan gaan. LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niks mis mee
Nee maar je hebt in principe helemaal gelijk natuurlijk.
Wat vind je familie ervan trouwens dat je nu meteen al weer weg wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Na je 30ste kan je ook wel gewoon wat opbouwen verderquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je?
Reizen en nooit wat opbouwen?
Dat lijkt me ook niet ideaal. En dat is ook wat me tegenhoudt om te reizen. Maar ik ben op dit moment ook beetje zoek hoe ik iets moet opbouwen omdat alles zo onwijs veel geduld vraagt. En natuurlijk is het een luxe probleem om nog niet 40u p/w te willen werken. Dat besef ik me terdege.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je?
Reizen en nooit wat opbouwen?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 ding waar je hier voor kan gaan. Liefde
Nee maar je hebt in principe helemaal gelijk natuurlijk.
Wat vind je familie ervan trouwens dat je nu meteen al weer weg wilt?Nog niet bespreekbaar gemaakt. Al heb ik mijn moeder wel al soort van besproken hoe ik er over denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En liefde. Reizen betekent niet eeuwig weg te zijn en daarnaast kan ik familie zien via skype bijv. Dus enige liefde die ik zou missen is die voor/van mijn hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na je 30ste kan je ook wel gewoon wat opbouwen verder
Dat dus jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker CV gatje erbij. de meest negatieve factor op de arbeidsmarkt.
Reizen staat gewoong oed op je cv hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker CV gatje erbij. de meest negatieve factor op de arbeidsmarkt.
Ja, het is prima als mensen willen reizen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus jaDaar lul je je nooit mooi uit. Zeker niet als je reizen gaat zeggen. Dan denken ze ook 'die kan geen verantwoordelijkheden aan'
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen staat gewoong oed op je cv hoor
Word anders vaak gestimuleerd om op je cv te zetten omdat het ook positieve gevolgen met zich mee kan brengenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha. Nee.
Sorry.
Zeker niet na Flips dr MER studie.
Bedankt he Insoquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha. Nee.
Sorry.
Zeker niet na Flips dr MER studie.
Ja, als je het hebt gedaan in je vakanties/tijdens je studie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word anders vaak gestimuleerd om op je cv te zetten omdat het ook positieve gevolgen met zich mee kan brengen
Zelfs bij andere studies zie ik de meerwaarde van backpacken tegenover werkervaring niet zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yeah I know. Dat is waarom ik ook wil gokken op de (pre)master. Gewoon omdat het beter is.
Nou ja, ik zie mensen die langdurig willen/gaan reizen later niet echt in een financiele carriere belanden, maar dat kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als je het hebt gedaan in je vakanties/tijdens je studie.
Uit elk onderzoek blijkt dat een CV-gap erger is dan welke andere vorm van gender/raciale discrminiatie.
Zie je ze bij een financieel bedrijf al? Oh, deze persoon heeft fantastisch gebackpacked.
Welk bedrijf heeft meerwaarde aan backpackers?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, ik zie mensen die langdurig willen/gaan reizen later niet echt in een financiele carriere belanden, maar dat kan aan mij liggen
Nou ja, werkervaring is altijd beter natuurlijk. Maar of elke werkgever het per se als iets negatiefs ziet weet ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar fokkie, wat voor meerwaarde moet een bedrijf hebben aan een backpacker tegenover iemand met jaren werkervaring?
Ik weet het heel stiekem wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, werkervaring is altijd beter natuurlijk. Maar of elke werkgever het per se als iets negatiefs ziet weet ik niet
Ik ook niet. Daarnaast kun je door backpacken waarschijnlijk ook nooit goed netwerken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs bij andere studies zie ik de meerwaarde van backpacken tegenover werkervaring niet zo.
Ik wil verder niet mensen hun droom verpesten, iedereen moet doen wat ie wilt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarnaast kun je door backpacken waarschijnlijk ook nooit goed netwerken.
Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Het positief op CV komt vooral van mensen die zelf reizen.
Nou ja, als je een manier weet hoe het positief kan zijn voor een werkgever hoor ik het graag.quote:
Je kiest het een of het ander ja, dat klopt welquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat je zoals Flip zegt het netwerk mist, de werkervaring mist. Weinig kapitaal zal hebben opgebouwd om eventueel een huis te kopen.
Niet zo erg, maar dat is wel een offer dat je brengt.
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kiest het een of het ander ja, dat klopt wel
Tsja als reizen mensen oprecht gelukkig maakt, maar ik denk dat je ook dan altijd een beetje verloren bent. Niets is altijd 100% zo mooi als je hoopt dat het is/wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Ik denk dat je van beide op een bepaalde manier ongelukkig wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik vraag me dan af hoe gelukkig de meeste mensen dan op hun 30e zijn.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Als dat het OPRECHT is, is het altijd de beste keuze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:43 schreef Flippiee het volgende:
Tsja als reizen mensen oprecht gelukkig maakt,
Het verschil zit hem wel dat je hier veel meer vrijheden in gaat krijgen uiteindelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je je twintiger-jaren iets vast hebt opgebouwd, wat je eigenlijk niet waardeert omdat je liever reist. Zal je ook niet gelukkig van worden
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd weg geebt isquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Met een paar jaar werkervaring, kapitaal is het namelijk toch wel wat makkelijker om er een tijd tussenuit te gaan.
Dan wilden ze het in eerste instantie niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd wegge-ebt is
Of dat je een huisje boompje beestje-leven krijgt waardoor het niet meer mogelijk is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je ergens passie voor hebt ebt het echt niet weg hoor
Nou dat dus ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Met een paar jaar werkervaring, kapitaal is het namelijk toch wel wat makkelijker om er een tijd tussenuit te gaan.
Denk dat dat ook de mensen zijn die sowieso voor alles een excuus hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar dan zijn mensn bang dat die drive om weg te willen rond die tijd weg geebt is
Dan heb je je prioriteiten daarop ingestled.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je een huisje boompje beestje-leven krijgt waardoor het niet meer mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |