Tsja blijft een verplichte viering dan blijft het altijd beetje kneuterig ben ik bang .quote:
Ja nou ja dat was het voorlopig weerquote:
hoezo die medicatie danquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja blijft een verplichte viering dan blijft het altijd beetje kneuterig ben ik bang .
[..]
Ja nou ja dat was het voorlopig weer
x aantal 1000mg paracetamol en diclofenac
Niets gemist.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo die medicatie dan
Heb ik iets gemist
Niet in andere landenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:45 schreef Flippiee het volgende:
Tsja blijft een verplichte viering dan blijft het altijd beetje kneuterig ben ik bang .
oh matigquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets gemist.
Rugklachten die dusdanig verergerd zijn dat ik niet zonder deze bende kanMaar zelfs dit helpt niet tegen de pijn.
Zoals Engeland bedoel je?quote:
Jep. Zelfs wandelen met de hond is al pijnlijk. Betekent overigens niet dat ik niks doe. Werk gewoon, sport gewoon en doe van alles en nog wat. Thuis zitten kan ik echt niet.quote:
Queen Elizabeth beetje koekhappen tussen de menigtequote:Op zaterdag 30 april 2016 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals Engeland bedoel je?Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg bekend ben met dit soort dingen in andere landen.
[..]
Jep. Zelfs wandelen met de hond is al pijnlijk. Betekent overigens niet dat ik niks doe. Werk gewoon, sport gewoon en doe van alles en nog wat. Thuis zitten kan ik echt niet.
Dus dat JC.
Hoe is het daar?
O.a. (onder andere)quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:51 schreef Flippiee het volgende:
Zoals Engeland bedoel je?Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel erg bekend ben met dit soort dingen in andere landen.
Kan toch niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Queen Elizabeth beetje koekhappen tussen de menigte
Arme Elizabethquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Queen Elizabeth beetje koekhappen tussen de menigte
Blijven bewegen is meestal beter ja met dit soort dingen. Hopen maar dat het snel beter gaatquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jep. Zelfs wandelen met de hond is al pijnlijk. Betekent overigens niet dat ik niks doe. Werk gewoon, sport gewoon en doe van alles en nog wat. Thuis zitten kan ik echt niet.
Dus dat JC.
Hoe is het daar?
quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Blijven bewegen is meestal beter ja met dit soort dingen. Hopen maar dat het snel beter gaat![]()
Ja hier rustig, nu meivakantie en wel leuke 2 weken die nu komen
Weet niet of ik het al verteld had maar vanaf donderdag is het kermis HK en daarna met school week Roemenië en daarna weer kermisquote:
Slecht geheugen heb ik dusquote:
OHJA WACHTquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet of ik het al verteld had maar vanaf donderdag is het kermis HK en daarna met school week Roemenië en daarna weer kermis![]()
Mijn leven draait erg op dit soort dingetjes op het moment maarja
Ga je naar Zuid-Amerika?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |