Paar maanden. Eigenlijk om 2 redenen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar voor hoelang heb je in gedachten als je weg zou gaan? Weer paar maanden of langer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thailand zou ik sowieso wel durven met kinderen jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon naar Thailand en zo gaan. En waarom ook niet als je beetje handig plant. Soms zijn vliegtickets echt niet zo heel veel duurder dan ergens in Europa.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Paar maanden. Eigenlijk om 2 redenen.
Ten eerste ivm (pre)master dat start in september
Ten tweede zoals ik al zei is er weinig wat me hier houdt.Paar maanden moet ook gewoon kunnen als je daarna die master zou doen ja. Dan combineerj e het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Als ze wat ouder zijn wel ja. Maar echt babys/peuters/kleuters.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook niet van plan te stoppen met verre bestemmingen als er kinderen zijn
Beetje verstandig nadenken en plannen. Niet naar party eilanden gaan. Ik zie niet wat er mis kan gaanquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thailand zou ik sowieso wel durven met kinderen ja
Precies maar goed. Ik heb nog niets geboekt en ik kijk het voorlopig aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar maanden moet ook gewoon kunnen als je daarna die master zou doen ja. Dan combineerj e het goed
Babys niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze wat ouder zijn wel ja. Maar echt babys/peuters/kleuters.
Is toch niks als je gaat rondreizen
Goed zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook niet van plan te stoppen met verre bestemmingen als er kinderen zijn
het is wel goed ja, dat sowiesoquote:
Ik zie ook niet zo in, waarom niet.quote:
hoi dpquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
hoi insoik kom jullie even lastigvallen aangezien klb sc dood is
En waarom Indonesie trouwens?quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verstandig nadenken en plannen. Niet naar party eilanden gaan. Ik zie niet wat er mis kan gaan
[..]
Precies maar goed. Ik heb nog niets geboekt en ik kijk het voorlopig aan.
Wat vinden jullie overigens van shared apartments? Ik vind het namelijk onwijs duur voor wat je er voor terug krijgt
India < Indonesiequote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom Indonesie trouwens?
Trekt me qua Azie-landen als een van het minst op de een of andere manier
Misschien omdat ik er laatst ook echt een kut docu over heb gezien
Nou ja, je had het mij niet moeten aan doen op m`n tweede. Beetje door Bangkok lopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie ook niet zo in, waarom niet.
Als ze een jaar of 2 zijn
Tis ook maar wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, je had het mij niet moeten aan doen op m`n tweede. Beetje door Bangkok lopen
Dag dagquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
hoi insoik kom jullie even lastigvallen aangezien klb sc dood is
Nee man, daar moet je heen zijn geweestquote:
India lijkt mij juist enorm vet om een keer naartoe te gaan.quote:
Smerig aidsland manquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, daar moet je heen zijn geweest
heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |