o neequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wow echt
ik niet, vaak echt heel erg saai
Dacht even dat er Sof stond.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o nee
vind de stof altijd wel leuk eigenlijk
recht is vaak erg saai om te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o nee
vind de stof altijd wel leuk eigenlijk
quote:
We hebben ook andere boeken over ontwikkelingen in de samenleving, die zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me echt saai om te studeren dan
o het enige wat wij doen is boeken lezen voor de rest is het niet veelquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben ook andere boeken over ontwikkelingen in de samenleving, die zijn wel leuk.
Maar ik vind voor school lezen gewoon niet leuk, dus stel ik het uit en kijk ik netflix voor 6 weken
wij hebben ook groepswerkstukken en individuele opdrachten en gespreksvoering blabla.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o het enige wat wij doen is boeken lezen voor de rest is het niet veel
wij wel individuele opdrachten en soms groepopdrachtquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben ook groepswerkstukken en individuele opdrachten en gespreksvoering blabla.
beterquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij wel individuele opdrachten en soms groepopdracht
maar had gezien na dit jaar weinig groepsopdracht dus dat is goed.
Lees wat ik wil lezen.quote:
Lief.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof vind ik ook erg leuk als buitenvrouw
Ik weet alleen niet of ze al overtuigd is om buitenvrouw te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lees wat ik wil lezen.
[..]
Lief.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze al overtuigd is om buitenvrouw te zijn.
Ik heb dr al een auto aangeboden, dan hoeft ze niet meer in een bus van Utrecht naar Arnhem
jaquote:
Vooral met mijn libido, dat zou een platonische buitenvrouw zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
oh ik bedoel was dat maar echt dat ik een auto had he
niet dat ik je buitenvrouw ben
want dat wil ik niet
Kleiner beginnen.quote:
Sof krijgt bloemen op dr verjaardagquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleiner beginnen.
Bloemen (daar houdt Sofje van), een Netflixabbo, een sybian.
sorry insoquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Na deze afwijzing zal ik dit topic moeten verwijderen uit angst voor verder gezichtsverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |