ja oke maar dat wordt da tegenwoordig preuts genoemdquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen hekel aan de verregaandse seksualisering van de westerse samenleving.
Aha, en dat terwijl diezelfde mensen niet met anderen durven te douchen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke maar dat wordt da tegenwoordig preuts genoemd
douche je bij voetbal?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha, en dat terwijl diezelfde mensen niet met anderen durven te douchen.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
douche je bij voetbal?
ik wel soms bij volleybal
dat is echt heel vies jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarna altijd nog even nazitten, kan toch niet als je niet doucht na wedstrijd
Daarom snap ik niet waarom zoveel (voornamelijk mannen heb ik het idee) mensen daar wel zo moeilijk over doen maar het moet wel 24/7 over seks gaan in de maatschappij.quote:
grote mond, klein pikkiequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom zoveel (voornamelijk mannen heb ik het idee) mensen daar wel zo moeilijk over doen maar het moet wel 24/7 over seks gaan in de maatschappij.
als mensen over seks praten is het 90% stoerdoenerij van jongeren en verder wordt er nauwelijks serieus over gesproken in het openbaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom zoveel (voornamelijk mannen heb ik het idee) mensen daar wel zo moeilijk over doen maar het moet wel 24/7 over seks gaan in de maatschappij.
hey poepiequote:
verveel me een beetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat doooeeee je?
[ afbeelding ]
drinken in mijn eentjequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
verveel me een beetje
ga denk ik zo slapen
en wat doe jij?
dat is wel sneuquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drinken in mijn eentje
beetje matig, ik zoek vermaak
Nee, op een gegeven moment 's avonds komen de berichtjes niet meer aan. Ik heb haar nummer nog niet dus fb. Maar dan reageert ze daar 's ochtends meteen op. Zo houdt een gesprek eigenlijk nooit opquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel sneu
is je meisje niet meer wakker?
dat is wel fijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, op een gegeven moment 's avonds komen de berichtjes niet meer aan. Ik heb haar nummer nog niet dus fb. Maar dan reageert ze daar 's ochtends meteen op. Zo houdt een gesprek eigenlijk nooit op
Denk dat ik dat morgen maar irl moet doen :squote:Op zaterdag 30 april 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel fijn
heb je het al aan haar gevraagd?
omg jaaaquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik dat morgen maar irl moet doen :s
Nou ik weet dat ze volgende week niet kon want ze is weg en ze moet leren voor haar schoolexamens, dus ga vragen of ze daarna kanquote:
na de examens pas?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik weet dat ze volgende week niet kon want ze is weg en ze moet leren voor haar schoolexamens, dus ga vragen of ze daarna kan
hij zei dat hij hoopte op netflix en chillquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
sinds uren al niet gereageerd
Dus zal wel goed gaan
Die zijn na volgende week voor haar, SE's, geen CE's.quote:
oh loooolquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zijn na volgende week voor haar, SE's, geen CE's.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei dat hij hoopte op netflix en chill
wat een viespeukje
wat is daar nu vies aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wat een viespeukje
Wat is daar erg aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wat een viespeukje
hoe hij het zei in dm was nogal grofquote:
ik ga daarheen met elanquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik nodig haar hier voor uit![]()
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
hopelijk wil elan meequote:
Die eventsquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik nodig haar hier voor uit![]()
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
Alleen drinken is wel het beste drinken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens niets mis mee met alleen drinken. Flesje wijn en beetje fokken #leventje
gewoon 1 letter aanpassen dan is het niet zijn dm meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe hij het zei in dm was nogal grof
maar dat kan ik hier natuurlijk niet vertellen
wil je dat ik een ban krijgquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon 1 letter aanpassen dan is het niet zijn dm meer
maar ik doe maandje straight edgequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen drinken is wel het beste drinken.
Die Paul Hu die dat evenement heeft gemaakt doet best wel veel in Arnhem qua organiseren, heeft ook HAN-fest georganiseerd. Feestje voor de Hogeschool Arnhem-Nijmegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |