hij is een smiechtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Schijnt wel veel TR's te doen, die tjacka.
Maar het begon toch met een troll event in Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die Paul Hu die dat evenement heeft gemaakt doet best wel veel in Arnhem qua organiseren, heeft ook HAN-fest georganiseerd. Feestje voor de Hogeschool Arnhem-Nijmegen
dit is een echt event hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar het begon toch met een troll event in Amsterdam?
Eerste die ik zag was Nijmegen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar het begon toch met een troll event in Amsterdam?
Ik hoop alleen dat het niet afloopt zoals de studentendemonstratie bij de nsquote:
gaat echt wel door denk ik hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het niet afloopt zoals de studentendemonstratie bij de ns
Maar die is ook echtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh wist ik niet.![]()
Ik zag alleen deze https://m.facebook.com/events/973046006125848/
lolquote:
Je kan gewoon online tickets kopenquote:
nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef Kauai het volgende:
Morta wat vind je van het nieuwe album
van Drake
Ik wil me ook bezatten maar heb dat al gedaan met koningsnacht en dag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Moeders de vrouw zich aan het bezatten
Geen zin in leren
Ik heb vanuit hier naar de koning en zn gezin lopen kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil me ook bezatten maar heb dat al gedaan met koningsnacht en dag.
En nu weer strict aan medicijnen
Wat vond je er vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vanuit hier naar de koning en zn gezin lopen kijken.
Viel tegen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vond je er van
Nog de mooi getimede foto gezien?
hoezo alquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil me ook bezatten maar heb dat al gedaan met koningsnacht en dag.
En nu weer strict aan medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |