Precies dit. Zo gaaf dat ze dat gewoon aandoet ipv veilige keuzes.quote:Op zondag 12 juni 2016 07:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het groen lelijk, maar ik vind het zo gewaagd en dus tof
Schijnt dezelfde jurk/jas te zijn als bij de doop van Charlotte. Maar die hoed maakt het zo prachtig afquote:Op zondag 12 juni 2016 18:12 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
Kate is zo mooi en goed gekleed, net alsof ze zo uit een film komt gewandeld.![]()
Wat een lekkere moves van de prins!quote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef Deisyy het volgende:
Voor wie, net als ik de dansmoves van Maurits heeft gemist.
Alles aan hem ademt 'vreemdganger'. Brrrr.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat een lekkere moves van de prins!
Sexy![]()
Wat een snoepje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:43 schreef Mula het volgende:
[ afbeelding ]
Prince George was vandaag met zijn ouders bij een vliegshow. Wat een mooi kind!
wat een aparte conclusiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Alles aan hem ademt 'vreemdganger'. Brrrr.
De honden uitlaten?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Amalia op krukken, Max een hersenschudding....Wat doen die mensen in het weekend?
Paardrijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Amalia op krukken, Max een hersenschudding....Wat doen die mensen in het weekend?
meisje rechts heeft 2 kleuren haarquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:15 schreef Burdie het volgende:
Maargoed. Ik kwam natuurlijk voor de Oranjes.
[ afbeelding ]
Iig ander kleurtje als de andere prinsesjes die hebben blond haar.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:36 schreef Andromache het volgende:
Het leek mij ook al alsof Alexia een kleurtje in haar haar heeft.
Leuke foto, leuk prinsje👍quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:43 schreef Mula het volgende:
[ afbeelding ]
Prince George was vandaag met zijn ouders bij een vliegshow. Wat een mooi kind!
Of ze maken er meer poppenkast van dan nodig..kweenie hoor, maar ook met een lichte hersenschudding ben je gevoelig voor licht, laat staan camera's. Had Max niet gewoon een kater van de avond ervoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb mijn enkel wel 100 keer verstuikt (zit lekker losjes in mijn gewrichten), maar nog nooit op krukken gelopen.... denk dus dat het wel wat ernstiger moet zijn dan ze communiceren...
Of Max is gewoon een bikkel en wilde niet verstek laten gaan tijdens het fotomoment.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Of ze maken er meer poppenkast van dan nodig..kweenie hoor, maar ook met een lichte hersenschudding ben je gevoelig voor licht, laat staan camera's. Had Max niet gewoon een kater van de avond ervoor.
Dat lijkt me ook waarschijnlijker. Ze had toch ook best lang doorgelopen met een nierbekkenontsteking?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Max is gewoon een bikkel en wilde niet verstek laten gaan tijdens het fotomoment.
zit niet in de honden schijf van vijf?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:46 schreef Smallish het volgende:
Pffft, er is nu weer gedoe over het ijsje dat hij deelt met de hond.
Selectie:quote:So THAT's where the £110m a year goes! Queen Maxima and King Willem-Alexander of the Netherlands open the doors to one of their lavish palaces for the first time
http://www.dailymail.co.u(...)sh-palaces-time.html
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
zit niet in de honden schijf van vijf?
Want tante Greys zegtquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:03 schreef Greys het volgende:
George is echt een knapperdje!
En het is gewoon prima weer voor korte broeken. Ik vind het leuk.
O is dat een ijsje, zat al te denken wat George die hond gafquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:46 schreef Smallish het volgende:
Pffft, er is nu weer gedoe over het ijsje dat hij deelt met de hond.
Hoe ouder Charles word hoe leuker ik hem vind. Het leven met Camilla doet hem blijkbaar goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Charles door de bocht.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit echt hardop te lachenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Charles door de bocht.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk heel sneu dat hij niet meteen voor Camilla kon of mocht kiezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hoe ouder Charles word hoe leuker ik hem vind. Het leven met Camilla doet hem blijkbaar goed.
Sowieso draagt zij als enige van de zusjes niet het oranje shirtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef maryen65 het volgende:
Alexia is vast de baldadige van het trio, zie die broek van haar![]()
Haar rokje is volgens mij van dezelfde rode stof als de blouse rechts. Misschien officiele kleding van het team?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
ps. Blouse is dezelfde stof als de korte broek links?![]()
Idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:49 schreef Mula het volgende:
[..]
Haar rokje is volgens mij van dezelfde rode stof als de blouse rechts. Misschien officiele kleding van het team?
bij het juichen voor Sanne is het Ariane die geen oranje draagtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Sowieso draagt zij als enige van de zusjes niet het oranje shirtMaar is dit steeds dezelfde dag, of is het een terugkerend thema?
Nounou, stevig oké maar vies dik....Dit is vast babyvet wat er nog wel af gaat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:55 schreef Syntix het volgende:
Even wat mannelijk perspectief in dit topic met ongezond veel vrouwen
Die oudste is viesdiken dat moet dan koningin worden
Verder wel leuk dat ze aanwezig zijn natuurlijk en zo meeleven.
nou.......quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ze heeft genetisch een bolle kop, net als dr vader. De rest van 't meisje is gewoon normaal van postuur hoor.
Dat idd, dat eeuwige gezeur daarover.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij sport ze heel veel, dus zo flauw om een kind dik te gaan noemen.
ik noem haar niet dik, maar ' normaal van postuur' klopt alleen als ze uit een tokkie gezin zou komenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij sport ze heel veel, dus zo flauw om een kind dik te gaan noemen.
Dit ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, dat eeuwige gezeur daarover.
Nee, dan een kroonprinses die zich kapot hongert door dat soort geneuzel, zoals Victoria destijds, daar hebben we wat aan.
hear hearquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dan een kroonprinses die zich kapot hongert door dat soort geneuzel, zoals Victoria destijds, daar hebben we wat aan.
Mee eens, gewoon niet doen dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gebruikt het Oranje-jack als vlag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij het juichen voor Sanne is het Ariane die geen oranje draagt![]()
Dit vind ik echt een hele rare post.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze gebruikt het Oranje-jack als vlag.
Amalia is gewoon dik, altijd al geweest en zal daardoor het puppyvet slechts tijdelijk kwijt raken, net als haar grootmoeder. Ze is niet viesdik en staat niet bolrond. Bovendien moet ze een behoorlijk spierpakket hebben, gezien het paardrijden, hockeyen en skieën.
Dik zijn kan je benadrukken door steeds de pseudo-slankmakende zwartepotenkousen te gaan dragen of de "afkledende" laagjes wijde lange shirts van verschillende lengte over wijde hoogwaterbroeken, waarmee je korter & breder lijkt. Hopelijk weet ze over een paar jaar beter wat wel en niet goed staat en vooral wat bij haar past.
Ze hebben gelukkig alledrie inmiddels ervaring met een leuk kapsel ipv die eeuwige rafelige geblondeerde slierten.
Ik vind haar niet zo mooi, maar zie haar toch liever dan een lucifer als Kate. Een koningin moet stevig op de dijk kunnen staan.
ja, net als de rest. En Alexia heeft daar dus WEL een oranje shirt aan, en Ariane NIET terwijl beweerd werd dat Alexia op elke tot geen oranje aan hadquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze gebruikt het Oranje-jack als vlag.
Gellukig weten we nu dat Amalia niet viesdik is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Wat moesten we toch zonder de beschouwingen van Teslynd.
En dat ze in de hema het schap met de zwartepotenkousen maar beter kan overslaan. Ondanks dat ze straks wel met stevige poten op de dijk moet staan, als koningin. En die spieren komen nog van pas bij hoogwater als er met zandzakken gewatermanaged moet worden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Gellukig weten we nu dat Amalia niet viesdik is.
*slaakt zucht van opluchting
Mooie foto van Amaliaquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kwam ik vandaag tegen, Prinses Amalia schud de hand van koningin Sylvia van Zweden.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:40 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kwam ik vandaag tegen, Prinses Amalia schud de hand van koningin Sylvia van Zweden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |