Beetje ver weg, maar toch:quote:Op woensdag 27 april 2016 15:58 schreef maryen65 het volgende:
Koningsdag 2016
Ik heb nog geen foto gevonden waar Maxima helemaal op staat, ik vond haar kleding echt geweldig! Prachtige kleuren
[ afbeelding ]
O die rok he, ben er helemaal weg vanquote:Op woensdag 27 april 2016 16:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Beetje ver weg, maar toch: [ afbeelding ]
Inderdaad, eindelijk wat leuks met hun haar, staat zoveel verzorgder.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zit het haar van alle meisjes leuk! MooiEindelijk niet dat losse slierterige haar.
Max haar outfit vind ik niks. De kleuren niet, de print niet.
Nee die bedoel ik niet, zie je dat koppie niet van dat kind dat wél even zwaait?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Ariane zij zwaaide niet.
Ja vind ik ook..quote:Op woensdag 27 april 2016 15:16 schreef Poppejans het volgende:
Wat een plaaaatje is Alexia! Knap meisje.
Ja dat zie ik wel dat is Alexia.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:52 schreef FANN het volgende:
Nee die bedoel ik niet, zie je dat koppie niet van dat kind dat wél even zwaait?
''voor de vorm''?
die andere is druk met een briefje ofzoiets....
daar waren we al achterquote:Op woensdag 27 april 2016 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zie ik wel dat is Alexia.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja is Alexiaik pas het wel even aan
quote:
Het begint met een A, verder lijken de namen toch niet zo enorm veel op elkaar?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef computergirl het volgende:
Best stom dat ze die drie zulke gelijkende namen gegeven hebben
Ja een normaal mens raakt daarvan in de warquote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef computergirl het volgende:
Ja, mooi hèquote:Op woensdag 27 april 2016 20:47 schreef mootie het volgende:
Briljant ook dat Alexia lekker in een Zaraatje van 27,95 loopt.
Geef niks joh !quote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
![]()
het ging mij om dat kind dat heel even zwaaide en dat het ervan af straalde dat ze er eigenlijk geen trek meer in had, wie wie is hou ik allemaal niet bij
Met een spijkerjasje mama!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mama, die wil ik gewoon! Die vind ik suuuuuupermooooooi!
Ik had wel het idee dat ze zelf hebben mogen kiezen. Was dit het eerste jaar dat ze niet allemaal hetzelfde droegen? Vorige jaar was toch met die capes?quote:
O ja, die capes..... Nu inderdaad verschillende kleren, wel zelfde flatjes aan qua schoenen volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat ze zelf hebben mogen kiezen. Was dit het eerste jaar dat ze niet allemaal hetzelfde droegen? Vorige jaar was toch met die capes?
Inderdaad, vorig jaar was met die mutsige capes in Dordrecht en vandaag zagen ze er heel wat leuker uit, al vond ik de jurk van Amalia nog wel wat tuttig.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat ze zelf hebben mogen kiezen. Was dit het eerste jaar dat ze niet allemaal hetzelfde droegen? Vorige jaar was toch met die capes?
Ja, die gouden flatjesquote:Op woensdag 27 april 2016 21:08 schreef Smallish het volgende:
[..]
O ja, die capes..... Nu inderdaad verschillende kleren, wel zelfde flatjes aan qua schoenen volgens mij.
ik ben echt heel slecht in namenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het begint met een A, verder lijken de namen toch niet zo enorm veel op elkaar?
Mijn neefjes heten Brandon en Brian. Hoe vaak die niet door elkaar gehaald worden.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef computergirl het volgende:
Ballerina's lopen fijn hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die gouden flatjes![]()
Lijkt me nog eens niet lekker lopen ook voor die meisjes.
Inderdaad het jurk van Amalia vond ik ook niet mooi erg tuttig ! En de schoentjes ook. Alexia en Ariane hadden leuke jurkjes aan.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, vorig jaar was met die mutsige capes in Dordrecht en vandaag zagen ze er heel wat leuker uit, al vond ik de jurk van Amalia nog wel wat tuttig.
Ik heb wel gehoord dat ze de t-shirts gekregen hebben maar de hockeysticks weet ik nietquote:Op donderdag 28 april 2016 11:48 schreef Burdie het volgende:
Hebben de meisjes eigenlijk die Hockeysticks met hun namen er op nog meegenomen?
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef Deisyy het volgende:
Voor wie, net als ik de dansmoves van Maurits heeft gemist.
en dan moet de schat zich vast nog inhoudenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef Deisyy het volgende:
Maurits is sowieso nooit een straf om naar te kijken....quote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef Deisyy het volgende:
Toch net als Willem-Alexander die zijn hele leven onder de plak van z'n moeder zat en behoorlijk houterig werd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:52 schreef totebel het volgende:
[..]
En toch heb ik wel sympathie voor Charles. Het lijkt mij best een aardige man, voor wie me het best moeilijk lijkt om altijd maar in de schaduw van iemand te staan. Is het niet zijn moeder of zijn ex-vrouw (die mij overigens helemaal niet zo sympathiek leek en totaal niet bij hem paste) dan is het wel zijn zoon of kleinzoon.
Het lijkt mij een hele lieve vader, als je ziet hoe William en Harry zijn opgedroogd. Dat is echt niet alleen de verdienste van hun moeder.
Klopt allemaal. Een paar jaar geleden bleek me op een duistalig forum dat veel Duitse vrouwen van middelbare leeftijd nog steeds getraumatiseerd zijn. Ze functioneren normaal, maar kunnen beslist niet over de oorlog praten, dan komt alles weer hoog. Naast hun eigen oorlogsleed was er direct na de oorlog het inheien van de nationale schuld van elk individu.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:59 schreef mootie het volgende:
Het is simpelweg niet handig.
Ze ziet dat ding zelf toch ook pontificaal op dat jasje zitten. Al staan de pootjes dan de verkeerde kant op.
En Argentijnse grootmoeder.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:03 schreef vencodark het volgende:
Prinses rechts (kan even niet op haar naam komen) is wel echt een schoonheid. Je ziet de roots van haar moeder.![]()
Denk eerder dat het aan Máxima ligt, die immers zo vaak zelf met slonzig haar loopt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:31 schreef mootie het volgende: [..]
Volgens mij lukt dat op die leeftijd al niet meer. Max heeft waarschijnlijk ook wel gesmeekt of ze hun haar mocht opsteken of invlechten.
Prinsesjes say no.
Die meisjes dragen vaak van de beroerde schoenen. Vooral Amalia heeft betere schoenen nodig om recht op de benen te staan. Ballerina's zijn niet bedoeld voor lange, zware dagen.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:13 schreef maryen65 het volgende:
[ afbeelding ] Max was echt stunning in haar outfit, geweldig!
Ze oogde moe en koud, wat geen wonder is. Dus even een inzinking is niets mis mee.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef FANN het volgende: [..]
![]()
het ging mij om dat kind dat heel even zwaaide en dat het ervan af straalde dat ze er eigenlijk geen trek meer in had, wie wie is hou ik allemaal niet bij![]()
Ik denk dat Marilene hem niet voor zichzelf heeftquote:Op donderdag 28 april 2016 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maurits is sowieso nooit een straf om naar te kijken....
Wel hilarisch trouwens, die burgemeester die daar even met Koningin Maxima mee staat te hossen, want ja, als de koning staat te springen op de muziek, dan kun jij je daar als burgemeester natuurlijk niet te goed voor vinden, hoewel je anders niet bewegend gezien zou willen worden op zulke muziek.
De enige die daar echt koninklijk staat te bewegen is Amalia, die nog een beetje de weg moet ziet te vinden tussen tafellaken en damasten servet (met kroontje).
Die lijkt echt wel op haar grote broer. Wat een dotjequote:Op zondag 1 mei 2016 12:38 schreef Cathmar het volgende:
Charlotte wordt morgen 1.
Nieuwe foto's gemaakt door Kate.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi meisje Estellequote:Op zondag 1 mei 2016 19:59 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinses Estelle steelt de show op de 70e verjaardag van koning Carl-Gustav.
Ze lijkt op die onderste foto heel erg op baby William, precies die neus.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:38 schreef Cathmar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Copy-paste gedaan!quote:Op zondag 1 mei 2016 12:38 schreef Cathmar het volgende:
Best fout om de hand te weigeren ten faveure van een kleuter.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:59 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinses Estelle steelt de show op de 70e verjaardag van koning Carl-Gustav.
Op Dailymail hebben ze foto's dat hij weggedragen wordt!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:14 schreef Moonah het volgende:
Niemand die die soldaat even checkt?
Wat staat dat appeltjesgroen práchtig bij Her Majesty....
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:15 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wou net zeggen 'en die laten ze dan zo liggen?' maar ws is de foto een momentopname, net op t goeie moment geklikt. Hoop ik.
komt door dat groene pakje van Betty, krijg ik ook acute koppijn vanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:12 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag was in Engeland Trooping the Colour, de dag waarop officieel de verjaardag van de koningin wordt gevierd. Het betekende vandaag het eerste publieke optreden voor de dertien maanden oude prinses Charlotte, die met de rest van de familie op het balkon van Buckinham palace verscheen.
[ afbeelding ]
De familie kijkt omhoog naar de vliegtuigen tijdens de fly-past
[ afbeelding ]
De koningin en de hertog van Edingburgh
[ afbeelding ]
Er doen jaarlijks 400 muzikanten, 1.500 soldaten en 200 paarden mee aan het evenement.
[ afbeelding ]
Een soldaat viel flauw tijdens de ceremonie
Dit zijn vast geen gelijke lichtwaarden. Alleen al dat neonkleurige.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vraag dat nog maar eens aan een kleurenblinde.
Precies dit. Zo gaaf dat ze dat gewoon aandoet ipv veilige keuzes.quote:Op zondag 12 juni 2016 07:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het groen lelijk, maar ik vind het zo gewaagd en dus tof
Schijnt dezelfde jurk/jas te zijn als bij de doop van Charlotte. Maar die hoed maakt het zo prachtig afquote:Op zondag 12 juni 2016 18:12 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
Kate is zo mooi en goed gekleed, net alsof ze zo uit een film komt gewandeld.![]()
Wat een lekkere moves van de prins!quote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef Deisyy het volgende:
Alles aan hem ademt 'vreemdganger'. Brrrr.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat een lekkere moves van de prins!
Sexy![]()
Wat een snoepje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:43 schreef Mula het volgende:
[ afbeelding ]
Prince George was vandaag met zijn ouders bij een vliegshow. Wat een mooi kind!
wat een aparte conclusiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Alles aan hem ademt 'vreemdganger'. Brrrr.
De honden uitlaten?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Amalia op krukken, Max een hersenschudding....Wat doen die mensen in het weekend?
Paardrijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Amalia op krukken, Max een hersenschudding....Wat doen die mensen in het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |