Ja, ik ben ook benieuwd hoe ze eruit ziet !quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef Varvara het volgende:
Ze is echt een schatje jaZe zal vast veel gegroeid zijn, ik ben benieuwd hoe ze er morgen uit ziet.
Ik probeerde gisteren al even de officlële site van de Grimaldi's te bereiken, maar die was nogal down bij mij. Of ik had de verkeerde url. Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef Varvara het volgende:
Morgen wordt Prins Albert van Monaco trouwens officieel ingehuldigd. De NOS zendt na de doop van Prinses Alexia een verslag uit van deze plechtigheid, waarbij veel koninklijke gasten aanwezig zullen zijn. Kroonprins Haakon van Noorwegen heeft echter afgezegd. Dit waarschijnlijk omdat zijn vrouw Mette- Marit ieder moment kan bevallen.
Dat is idd vreemdquote:Prinses Laurentien is, verrassend genoeg, geen peetmoeder van Prinses Alexia![]()
Dat vroeg ik me ook al af... ik ik mis een zoon en schoondochter van Margiet en Pieter in dat lijstje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Prins Floris en Prinses Aimëe niet?![]()
Geen idee !!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Natalie het volgende:
Heeft iemand enig idee wie Alexandra Jankovich de Jeszenice en Frans de Beaufort zijn btw?
Wie weet omdat Eloise, Claus-Casimir en Luana directe nichtjes en neefje zijn van Alexia?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:07 schreef Varvara het volgende:
Ik vind het trouwens ook raar dat Eloise, Claus- Casimir en Luana ( ben benieuwd hoe die eruit ziet!) volgens deze lijst wel mee koment erwijl Anna, Lucas, Felicia, Isabella en Sam er niet zullen zijn.
Dat klopt !quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wie weet omdat Eloise, Claus-Casimir en Luana directe nichtjes en neefje zijn van Alexia?
De kinderen van Maurits en Bernhard Jr. zijn achternichtjes- en neefjes.
'k Weet 't... Wie weet hebben ze er zelf voor gekozen omdat het de afgelopen keer wat rumoerig verliep. Er is vast een goede reden voorquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef Varvara het volgende:
Ja, maar de kinderen van Prins Maurits en Prins Bernhard waren wel mee naar de doop van Prinses Amalia. Ze waren er ook bij toen Eloise en Claus- Casimir gedoopt werden en Amalia en Eloise waren bij de doop van Samuel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |