Ebru Umar is door de Turkse politie meegenomen vanuit haar buitenverblijf in Kusadasi.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:49:47Na aanleiding van deze tweet kreeg Ebru een shitstorm van Erdoganisten achter haar aan. https://t.co/BYaihkELys reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
twitter:selimkahn1990 twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:53:45de ongelovige Ebru Umar is door de politie gepakt voor haar misdadige uitspraken! laat haar voor lange tijd wegrotten in de cel! reageer retweet
Ga lekker trollen in ONZ ofzo.quote:
Vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
pffttwitter:selimkahn1990 twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:53:45de ongelovige Ebru Umar is door de politie gepakt voor haar misdadige uitspraken! laat haar voor lange tijd wegrotten in de cel! reageer retweet
twitter:jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30@umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
Heldquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:01 schreef karton2 het volgende:
Ze heeft een NSB'er in haar tijdlijn in ieder geval.twitter:jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30@umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
En dat is ons probleem omdat?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Infection het volgende:
Maarja, Turkije tekent hiermee een doodvonnis met betrekking tot het toerisme. Goed gedaan Erdogan.
twitter:EWdeVlieger twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:51:21Ik weet niet of jullie je het realiseren maar met de arrestatie van @umarebru gaan we vanaf nu een nieuwe dimensie in. Riemen vast! reageer retweet
Turkije heeft geen toeristen nodig, toeristen hebben Turkije nodig!quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Infection het volgende:
Maarja, Turkije tekent hiermee een doodvonnis met betrekking tot het toerisme. Goed gedaan Erdogan.
Dat is het probleem van Turkije. Oftewel, goed gedaan door Erdogan. Lekker z'n eigen landje naar de tering helpen. Kan er geen medelijden mee hebben.quote:
En terecht , kansloos mensen en volkeren beledigen onder het mom van vrijheid van meningstuitng heeft geen doel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Iets wat ze in Turkije niet kennen?
Dit ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:EWdeVlieger twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:51:21Ik weet niet of jullie je het realiseren maar met de arrestatie van @umarebru gaan we vanaf nu een nieuwe dimensie in. Riemen vast! reageer retweet
Pas maar op hoor hahaquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef StaceySinger het volgende:
Dan ben jij vast blij dat je niet in Turkije woont.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En terecht , kansloos mensen en volkeren beledigen onder het mom van vrijheid van meningstuitng heeft geen doel.
Slaat helemaal nergens op.
Iets met persvrijheid en vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
Wie is dat mens buiten dat ze columniste is en waarom is er heisa over?
Haha ik maak gebruikt van de vrijheid van satire in NL , vindt het eigenlijk niks .quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan ben jij vast blij dat je niet in Turkije woont.
Ik zou niet weten waarom, ik kan me wel betere plaatsen voorstellen om in de zon te gaan liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef karton2 het volgende:
[..]
Turkije heeft geen toeristen nodig, toeristen hebben Turkije nodig!
Alleen de paupers die geen cent te makken hebben ja.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef karton2 het volgende:
[..]
Turkije heeft geen toeristen nodig, toeristen hebben Turkije nodig!
Zou ik je een geheim vertellen. Het is helemaal niet verplicht om mensen te beledigen. Blijkbaar vind je het stiekem toch wel leuk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ik maak gebruikt van de vrijheid van satire in NL , vindt het eigenlijk niks .
Maar ja actie reactie, ik speel het spelletje gewoon mee.
Aan die gozer z'n twitterprofiel te zien, is het duidelijk dat het een pro-Erdogan terrorist is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:07 schreef StaceySinger het volgende:
KLIKLIJN: Is dit de (Duitse) NSB-Turk van dienst?
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)aan_de_deur_bij.html
En voor dat akkoord moeten we verplicht mensen daar op vakantie sturen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat vluchtelingenakkoord, daarmee zitten we nou eenmaal aan Turkije vast.
Dat is toch alleen een winsituatie voor Turkije. Hebben ze die paupers niet in hun land.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alleen de paupers die geen cent te makken hebben ja.
Ik heb liever dat iedereen elkaar met respect behandeld , waar zijn die begeleidingen goed voor? ,quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zou ik je een geheim vertellen. Het is helemaal niet verplicht om mensen te beledigen. Blijkbaar vind je het stiekem toch wel leuk.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:49:47Na aanleiding van deze tweet kreeg Ebru een shitstorm van Erdoganisten achter haar aan. https://t.co/BYaihkELys reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:03:25Google translate maakt meer kapot dan je lief is. Door verkeerde vertaling zien Turken deze tweet als belediging op de vlag en Erdogan. reageer retweet
De Turkse overheid kan nog wel even een lesje Nederlands gebruiken.twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:07:52Kustprovincies in Tur. zijn allemaal anti-Erdogan. Door de Turkse vlag op te hangen protesteren zij tegen Erdogan,die zij niet als Turk zien reageer retweet
Maar dat is wel het grootste deel van de toeristen. Dus is t mooi dat ze die niet in hun land hebben? Misschien. Maar toerisme = geld. Als t grootste deel dan weg blijft is dat vervelend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En voor dat akkoord moeten we verplicht mensen daar op vakantie sturen.
[..]
Dat is toch alleen een winsituatie voor Turkije. Hebben ze die paupers niet in hun land.
Ze heeft toch nooit voor GS geschreven?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom schrijft ze eigenlijk niet meer voor GS? Bedacht het mij van de week ineens maar ik kon er niks over vinden.
Je zou je dan ook afzijdig kunnen houden in plaats van je verlagrn tot dat niveau op het moment dat het je uitkomt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen elkaar met respect behandeld , waar zijn die begeleidingen goed voor? ,
Wanneer ik hier en in de media dagelijks beledigingen zie richting de Islam en een Moslim leider als Erdogan voor geitenneuker wordt uitgemaakt verlaag ik mij idd met alle plezier tot jullie niveau.
Jawel:quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ze heeft toch nooit voor GS geschreven?
Wat een wijf ben jij zeg, wat maakt dat nou uit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En terecht , kansloos mensen en volkeren beledigen onder het mom van vrijheid van meningstuitng heeft geen doel.
Slaat helemaal nergens op.
Ze heeft zo nu en dan een column.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ze heeft toch nooit voor GS geschreven?
Ik (vrouw, autist) ben op internet van alles uitgemaakt, maar ik weiger me te verlagen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen elkaar met respect behandeld , waar zijn die begeleidingen goed voor? ,
Wanneer ik hier en in de media dagelijks beledigingen zie richting de Islam en een Moslim leider als Erdogan voor geitenneuker wordt uitgemaakt verlaag ik mij idd met alle plezier tot jullie niveau.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel:
http://www.geenstijl.nl/fastsearch?query=ebru+umar&zoek=zoek
Weer wat geleerdquote:
Het doet jou dus pijn? Grow some balls man.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee man doet geen pijn , snap alleen niet waar het goed voor is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het doet jou dus pijn? Grow some balls man.
Je zou zelf anders best wat extra begeleiding kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat boeit het je dan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee man doet geen pijn , snap alleen niet waar het goed voor is.
Omdat je een vrouw bent misschien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik (vrouw, autist) ben op internet van alles uitgemaakt, maar ik weiger me te verlagen.
Ik dacht dat het grootste deel van de toeristen mensen met een Turkse afkomst waren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat is wel het grootste deel van de toeristen. Dus is t mooi dat ze die niet in hun land hebben? Misschien. Maar toerisme = geld. Als t grootste deel dan weg blijft is dat vervelend.
Ikzegdeal.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:19 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zie kansen voor een deal. Laten we Ebru uitruilen voor Sylvana!
Geen idee maar je kunt toch niet op elke random opmerking zo erover nadenken? Dan blijf je bezig.quote:
Dat zeg jij gewoon omdat Sylvana bruin is. Racist!!! Bah!!!quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:19 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zie kansen voor een deal. Laten we Ebru uitruilen voor Sylvana!
quote:Of ik het nou aan mijn moeder vraag, vage kennissen of beste vrienden: ze blíjven erin. “Ebru, ze doen je wat aan, je láát het hoor. Waag het niet om daar een discussie over aan te gaan!” Mijn moeder doet er nog een schepje bovenop: “Je hebt het fout. Om vier uur ’s ochtends roept de moskee niet op tot het gebed.” Als ik die nacht weer wakker gebruld wordt, overweeg ik een fractie van een seconde om mijn moeder te bellen. LUISTER DAN: de moskee jengelt! Al dagen vraag ik me af wie er in godsnaam om fokking 04.00 uur opstaat om te gaan bidden. Recep Tayip Erdogan himself!? Ik durf er mijn column om te verwedden van niet. Opstaan om naar de wc te gaan oké. Als je moet dan moet je. Maar opstaan om te bidden?!
“Nou ja, er zitten gekkies tussen,” zegt m’n Turkse vriendin. “Ik lees net op mijn Facebook dat een kerel gedroomd had over zijn naakte vrouw en dochter en dat hij ze daarna maar gewurgd had.” Mijn verbaasde blik wordt beantwoord met een herhaling van het gezegde. En een extra uitleg: “Die man werd dus wakker en ging z’n vrouw en dochter wurgen. Ik denk dat Arabieren zelfs niet zo gestoord zijn als sommige Turken. Dus er zullen heus wel mensen zijn die om vier uur ’s nachts opstaan om te bidden maar nee Ebru, over het ‘s nachts niet oproepen tot het gebed is geen discussie mogelijk. En al helemaal niet landelijk laat staan publiekelijk, ze zouden je afschieten.”
Afschieten? Met haar vinger haalt ze een denkbeeldige trekker over bij haar hoofd. “Afschieten. Zo’n discussie overleef je niet.” Het gaat er bij mij niet in dat er onderwerpen zijn waarover je niet kunt praten. Waarover je moet zwijgen. Hoe logisch is het dat je na middernacht de moskee uitzet. Landelijk. En dat de gelovige die de drang heeft om om 04.00 uur ’s nachts te bidden, gewoon zijn wekker zet? Waarom kun je daar geen volwassen gesprek over hebben in Turkije, desnoods een referendum over houden? De godsdienstgekkies in Turkije zijn de afgelopen vijftien jaar verveelvoudigd. Ik schrik niet eens meer van de hoofddoekjes in mijn badplaats maar als we ze in het mondaine Cesme zien, trekt mijn vriendin een vies gezicht. “De werkster van mijn moeder vroeg waarom ze op feestdagen een Turkse vlag met de afbeelding van ‘die dooie gast’ ophangt. En dat terwijl die lui het boek van een eeuwenoude dooie aanbidden!” De humor van Izmir Turken is goud: ja die dooie profeet Mohammed is stukken doder dan een dode Atatürk. En dan is ze me voor: “Nee Ebru, dat heb ik niet hardop gezegd. Dat kan niet.”
Ze mogen beledigen wat ze willen ,... alleen op de vraag waar het goed voor is krijg je nooit antwoord , wat is de nut om Erdodgan voor geitenneuker uit te maken?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee maar je kunt toch niet op elke random opmerking zo erover nadenken? Dan blijf je bezig.
Enige wat je ermee bereikt is dat mensen blij blijven omdat ze hun hersenloze meningen kunnen blijven verkondigen. Of dat nou zo goed is weet ik niet btwquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze mogen beledigen wat ze willen ,... alleen op de vraag waar het goed voor is krijg je nooit antwoord , wat is de nut om Erdodgan voor geitenneuker uit te maken?
Wat bereik je ermee , alleen maar problemen zoals je ziet.
Net kinderen man, maarja ze doen maar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enige wat je ermee bereikt is dat mensen blij blijven omdat ze hun hersenloze meningen kunnen blijven verkondigen. Of dat nou zo goed is weet ik niet btw
Lekker boeiend dat mensen om 04:00 gaan bidden. Als zij daar gelukkig van worden, laat ze lekker. Ik snap niet dat daar een column over geschreven moet worden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:21 schreef Montagui het volgende:
Deze column op 19-7-2013 werd haar ook niet in dank afgenomen:
[column]
Het enige wat ze kan is schijten met woorden. Hoe moest ze anders aan geld komen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat mensen om 04:00 gaan bidden. Als zij daar gelukkig van worden, laat ze lekker. Ik snap niet dat daar een column over geschreven moet worden.
Waar het goed voor is ? Satire, spot, relativeren, etcquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Nee man doet geen pijn , snap alleen niet waar het goed voor is.
Prima als mensen gaan bidden, maar zet dan niet de oproep om 4 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat mensen om 04:00 gaan bidden. Als zij daar gelukkig van worden, laat ze lekker. Ik snap niet dat daar een column over geschreven moet worden.
http://www.nu.nl/algemeen(...)itie-meegenomen.htmlquote:Ebru Umar, een kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst, is in Turkije door de politie uit haar huis in Kusadasi gehaald. Umar heeft dat zaterdagavond telefonisch bevestigd aan The Post Online.
Op Twitter schrijft ze: "Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap." Wat de aanleiding is, is nog niet bekend.
Umar schreef afgelopen week een kritische column in Metro, over de mail die het Turkse consulaat rondstuurde. Daarin worden Turkse Nederlanders opgeroepen beledigingen aan het adres van de Turkse president Erdogan te melden.
De columniste schreef onder meer: "Maar tegen elke Nederturk die de oproep van het Turkse consulaat steunt en meent NSB’ertje te kunnen spelen over wat Nederlanders in Nederland zeggen over Sultan Erdogan, de megalomaanste dictator die Turkije sinds de oprichting van de republiek in 1923 kent, heb ik maar een ding te zeggen: go fuck yourself."
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft nog geen informatie over de mogelijke arrestatie, maar zegt erachteraan te gaan.
De wereldd draait nie om het westen he, de rest van de wereld heeft schijt aan de vrijheid van beledigen moet je ook maar accepteren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:27 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waar het goed voor is ? Satire, spot, relativeren, etc
Achterlijke landen, regeringsleiders en haatzaaiende ideologieën en sprookjes maken we gewoon belachelijk in het Westen.![]()
Als je het serieus neemt dan hebben die idioten gewonnen.
Waarom ga jij ook niet in Turkije of een dergelijk land wonen als je de normen en waarden van Nederland niet kunt accepteren?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De wereldd draait nie om het westen he, de rest van de wereld heeft schijt aan de vrijheid van beledigen moet je ook maar accepteren.
Ik zeg levenslang opsluiten die Ebru!
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef Physsic het volgende:
Is die tweet van Ebru trouwens sinds net verwijderd?
Het gaat niet om de Nederlandse normen en waarden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom ga jij ook niet in Turkije of een dergelijk land wonen als je de normen en waarden van Nederland niet kunt accepteren?
Omdat in Turkije om de haverklap alle Social Media geblokkeerd wordt, en hij dan niks meer te doen heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom ga jij ook niet in Turkije of een dergelijk land wonen als je de normen en waarden van Nederland niet kunt accepteren?
Ik accepteer het toch? heb er alleen een andere mening over (vrijheid van meningsuiting)quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef Physsic het volgende:
Klagen over vrijheid van meningsuiting maar er wel zelf van profiteren. Hoezo hypocriet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik accepteer het toch? heb er alleen een andere mening over (vrijheid van meningsuiting)
Nee hoor, PSVCL trolt, ik trol terug.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Ceberut het volgende:
Je had een aanleiding nodig om je racistische-ik te etaleren?
Je maakt een racistische opmerking en dan vind je het gek dat je daar een opmerking over krijgt. Ok.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:32 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nee hoor, PSVCL trolt, ik trol terug.
Dat heeft niets met racisme te maken.
Al wordt de racisme kaart tegenwoordig wel erg snel getrokken als iemand iets niet bevalt.
Ben geen Turk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat in Turkije om de haverklap alle Social Media geblokkeerd wordt, en hij dan niks meer te doen heeft.
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:32:32UPDATE - Buitenlandse Zaken over aanhouding Ebru Umar in Turkije: Onze ambassade in Ankara is on the case. https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
Op zo'n parkeerplaats voor elektrische auto's zeker..quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Misschien stond haar auto wel verkeerd geparkeerd.
Dit zijn dan de profiteurs, altijd ontevreden omdat hun weten dat ze zelf het geluk niet kunnen krijgen wat ze zien in andere mensen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Of zou die chaos soms komen omdat Erdogan zo'n idioot is?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Turk.
En terecht natuurlijk , of ben je vergeten hoe "Arabische" lentes zijn begonnen ? via Social media idd.
Erdogan beschermd zijn land en wil chaos zoals in Syrie voorkomen, dan zijn dit soort ingrepen soms nodig.
Dat zou wel naaiend zijn jaquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
Op zo'n parkeerplaats voor elektrische auto's zeker..
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Of zou die chaos soms komen omdat Erdogan zo'n idioot is?
Ik denk dat hij eerst maar eens in de spiegel moet kijken, voordat hij zulke acties uitvoert.
Jij komt toch alleen als er aanslagen in Frankrijk zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze kietelt al jaren de onderbuik van de Islamofoben der Nederland. Ik vind haar maar een akelige schreeuwlelijk.
En dat vochtige gelaat van haar.²
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Jullie moeten stoppen om te denken dat alles om het westen draait!
Waarom moeten jullie je overal mee bemoeien ?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Turk.
En terecht natuurlijk , of ben je vergeten hoe "Arabische" lentes zijn begonnen ? via Social media idd.
Erdogan beschermd zijn land en wil door chaos zoals in Syrie voorkomen aan te moedigen dan zijn dit soort ingrepen soms nodig.
Waarom roept het jou zoveel emoties op? Je bent niet eens Turks. Sterker nog, je bent gewoon een onderdeel van het westen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
De waarheid doet weer es pijn .quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.
Ik bemoei me helemaal nergens mee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.
Gezelligheid kent geen tijd is het motto van NWSquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
Eindelijk weer eens een leuk nieuwtje waar we over kunnen chatten met elkaar
Verstandig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bemoei me helemaal nergens mee.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef Physsic het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze kietelt al jaren de onderbuik van de Islamofoben der Nederland. Ik vind haar maar een akelige schreeuwlelijk.
En dat vochtige gelaat van haar.²
Ik ben gewoon relaxt hoorquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom roept het jou zoveel emoties op? Je bent niet eens Turks. Sterker nog, je bent gewoon een onderdeel van het westen.
Was verkeerd gequoted, maar ik bemoei me nog steeds helemaal nergens mee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Zou mooi zijn. Een volgende keer hoeft ze dan niet te rekenen op de ambassade.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
Oh het is geënsceneerd gonst het nuclickbait
Bron?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
Waar maak je dit uit op?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:39:29Vorige keer was Koenders in Turkije toen NL journaliste werd opgepakt. Nu @umarebru terwijl Timmermans daar is. Geen toeval. Machtsvertoon. reageer retweet
Jan Roosquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:42 schreef Infection het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:39:29Vorige keer was Koenders in Turkije toen NL journaliste werd opgepakt. Nu @umarebru terwijl Timmermans daar is. Geen toeval. Machtsvertoon. reageer retweet
http://media.tpo.nl/2016/(...)olitie-huis-gehaald/quote:Update 23.37 – VVD is furieus
VVD-Kamerlid Han ten Broeke vraagt aan Koenders:
“Wilt u de Kamer met vanwege deze zorgelijke ontwikkelingen en de dubieuze staat van dienst van Turkije m.b.t persvrijheid met spoed, onverwijld en per ommegaande laten weten wat de reden is voor de Turkse autoriteiten om mevrouw Umar aan te houden/ te arresteren en of het optreden van de Turkse autoriteiten verband houdt met kritische columns van mevrouw Umar?”
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:30:07Heb TL van Ebru teruggelezen. Ze had vandaag Turkse gekkies achter haar aan na aanleiding van een tweet. Hoop dat dit goed afloopt. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was verkeerd gequoted, maar ik bemoei me nog steeds helemaal nergens mee.
Misselijke ventquote:
Maar die zijn er nu toch niet?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij komt toch alleen als er aanslagen in Frankrijk zijn?
twitter:ADnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:46:00Ebru Umar zou zijn opgepakt en vanavond nog worden verhoord. Haar laptop is in beslag genomen https://t.co/iSjmUe7NyZ reageer retweet
Wat een gehuil weer. Je hebt je te houden aan de regels van het land waarin je je bevindt. Vinden wij hier ook, waarom zou het daar anders zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:43 schreef Infection het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/2016/(...)olitie-huis-gehaald/
Wat heeft ze gedaan, dan? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een gehuil weer. Je hebt je te houden aan de regels van het land waarin je je bevindt. Vinden wij hier ook, waarom zou het daar anders zijn.
Heb je het topic gelezen, dan? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan, dan? Serieuze vraag.
goedpraterquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een gehuil weer. Je hebt je te houden aan de regels van het land waarin je je bevindt. Vinden wij hier ook, waarom zou het daar anders zijn.
Jup posten over zijn neef die een broodjeszaak heeft daar in de buurt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij komt toch alleen als er aanslagen in Frankrijk zijn?
Als je doelt op die tweet, dat is gewoon een gevalletje 'slechte google translate' door de Turkse overheid.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen, dan? Serieuze vraag.
Ja, ze heeft colums geschreven die niet zo heel positief waren. Over Erdogan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen, dan? Serieuze vraag.
Knettervaag inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup posten over zijn neef die een broodjeszaak heeft daar in de buurt.
Dit in Turkije tweeten en dan raar opkijken als je opgepakt wordttwitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
quote:Metrocolumnist Ebru Umar opgepakt in Turkije
Aan Metro vertelt Umar: „Ik sta nu achter een gesloten hek bij het politiebureau. Ik moest mee met de politie. In eerste instantie moest ik ook naar het ziekenhuis. Dat moet om te bewijzen dat je niet bent mishandeld. Maar kennelijk is er iets in werking getreden, want ik ben nog niet naar het ziekenhuis geweest. Ik kan op dit moment echt even niet helder nadenken.”
Umar wordt volgens de ambassade vanavond nog verhoord door de politie. Volgens de columnist zelf wordt ze in staat van beschuldiging gesteld voor het plaatsen van bepaalde tweets.
Moet nog blijken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je doelt op die tweet, dat is gewoon een gevalletje 'slechte google translate' door de Turkse overheid.
Heeft het Turkse OM al een statement gedaan? Volgens mij is dit een premature vraag. Op dit moment is de speculatie dat het gaat om een bepaalde tweet waarin ze zich indirect uitlaat over Erdogan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ze heeft colums geschreven die niet zo heel positief waren. Over Erdogan.
Maar in welk opzicht heeft ze dan de wet overtreden?
nep accountquote:
Een kleine hand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Het werd een aantal keer geretweet, blijkbaar was ik niet de enige die erin trapte.
Leg eens uit, als je wil. Ik begrijp de Tweet niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit in Turkije tweeten en dan raar opkijken als je opgepakt wordttwitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Leg eens uit, als je wil. Ik begrijp de Tweet niet.
Overigens vind ik dat het wel de bedoeling is dat je je aan de wetten van een land houdt.
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
De Turken moeten stoppen te denken dat alles om hen draait.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
twitter:Metro twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:49:28Telefoon van @umarebru staat roodgloeiend. Zij verzoekt iedereen vriendelijk om op dit moment geen telefonisch contact met haar te zoeken. reageer retweet
Je hebt nog wel zoiets al een effectieve nationaliteit. Zeker in dit geval lijkt me dat Nederland zich ermee zal bemoeien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:56 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zover ik weet heeft Ebru Umar een dubbelpaspoort en dat betekent dat Turkije alles kan maken met Ebru Umar. Nederland heeft niks te zeggen betreft Ebru Umar, dit zijn de risico's van het dragen van 2 paspoorten.
Ooooowwwhhhhhh. Nu snap ik het. Dank je wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Turken moeten stoppen te denken dat alles om hen draait.
Dat is echter wel wat ze er zelf van maakt. Misschien dacht ze zo een slimme loophole gevonden te hebben, maar daar denkt het Turkse OM blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.
Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.
Erdogan is een leider van alle Moslims .
Ja, dus pakken ze haar maar op, want het kan wel eens iets anders betekenen. Als je iemand gaat oppakken omdat het 'wel eens iets anders zou kunnen betekenen', dan blijf je aan de gang.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is echter wel wat ze er zelf van maakt. Misschien dacht ze zo een slimme loophole gevonden te hebben, maar daar denkt het Turkse OM blijkbaar anders over.
Vast wel, maar theoretisch gezien kan Turkije gewoon alles volgens het boekje flikken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je hebt nog wel zoiets al een effectieve nationaliteit. Zeker in dit geval lijkt me dat Nederland zich ermee zal bemoeien.
Moslims dienen inderdaad onderdrukt te worden door een dictator, anders breekt de pleuris uit.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.
Ze beschermen zich en vechten terug tegen Amerikaanse(westen,zion etc)bemoeienis en bommen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld.
Dit wordt 1 grote backfire voor Turkije, dus ik zou maar niet te snel juichen.quote:
twitter:HanTenBroeke twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:59:17deze vragen gesteld aan @minbuza over arrestatie/aanhouding @umarebru in Turkije @NUnl_media @TPOnl @VVD https://t.co/vQjdqn1A7D reageer retweet
Vrij primitieve uitspraak dit. Maar nazi's waren dan ook primitief.quote:Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had altijd een godsgruwelijke hekel aan Hans ten Broeke, maar hiervoor krijgt hij van mij toch wel een duimpje.quote:Op zondag 24 april 2016 00:03 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HanTenBroeke twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:59:17deze vragen gesteld aan @minbuza over arrestatie/aanhouding @umarebru in Turkije @NUnl_media @TPOnl @VVD https://t.co/vQjdqn1A7D reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:02:12IK BEN NIET VRIJ. IK MOET MEE NAAR HET ZIEKENHUIS reageer retweet
Waarom moet dit ten koste van onze belastingcenten gaan? Laat buza met belangrijke zaken bezig zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 00:03 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HanTenBroeke twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:59:17deze vragen gesteld aan @minbuza over arrestatie/aanhouding @umarebru in Turkije @NUnl_media @TPOnl @VVD https://t.co/vQjdqn1A7D reageer retweet
Standaard protocol in Turkije schijnt. Om te kijken of ze niet mishandeld is. Doen ze toch nog IETS goed.quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:02:12IK BEN NIET VRIJ. IK MOET MEE NAAR HET ZIEKENHUIS reageer retweet
Misschien vond men dat al straf genoeg?quote:Op zondag 24 april 2016 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Met zo'n vochtig gelaat als Ebru moet je toch versteld staan dat dit niet veel eerder is gebeurd?²
WAT MOET ZE DAAR DOEN?quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef StaceySinger het volgende:
Vrij standaard vragen, als Hans ze niet had gesteld, zou iemand anders ze wel stellen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik had altijd een godsgruwelijke hekel aan Hans ten Broeke, maar hiervoor krijgt hij van mij toch wel een duimpje.
Controleren of ze nog maagd is, anders kunnen ze haar stenigen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Standaard protocol in Turkije schijnt. Om te kijken of ze niet mishandeld is. Doen ze toch nog IETS goed.
Voor haar mentale toestand? Of om haar vochtige gelaat?quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef StaceySinger het volgende:
Ik neem aan dat er een bepaalde wet is die zegt dat wanneer iemand nog niet vervolgd is, ze het recht moeten hebben om contact met de buitenwereld te kunnen houden. Of iets in die richting.quote:Op zondag 24 april 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
hoe kan ze op haar telefoon als ik vragen mag?
#freeEbru
Ah, verstandig.quote:Op zondag 24 april 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
iets met medische keuring of ze niet mishandeld is ofzo
De ware aard van het nationalistische beestje komt weer eens boven.quote:Op zondag 24 april 2016 00:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Voor haar mentale toestand? Of om haar vochtige gelaat?
Was Dennis stiekem gewoon een AIVD infiltrant?quote:Op zondag 24 april 2016 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dennis Honing zal ook wel vrienden hebben gemaakt met de Nederturkjes;
DENNIS HONING - Turken zijn homo's. Allemaal
Ratquote:Op zondag 24 april 2016 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dennis Honing zal ook wel vrienden hebben gemaakt met de Nederturkjes;
DENNIS HONING - Turken zijn homo's. Allemaal
Satirequote:Op zondag 24 april 2016 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De ware aard van het nationalistische beestje komt weer eens boven.
Erdogan is een idioot met grootheidswaanzin.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het ook. Infiltranten zijn er veel de laatste tijd, afgelopen week op pauw was er ook zo'n infiltrant die 3 jaar lang tussen die gozers heeft geleefd.quote:Op zondag 24 april 2016 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Dennis stiekem gewoon een AIVD infiltrant?
Mark Rutte is een homofiel en in het weekend pedofiel (satire)quote:Op zondag 24 april 2016 00:10 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Erdogan is een idioot met grootheidswaanzin.
Voor mensen die Erdogan niet als echte Turk zien, kan ik het mij wel enigszins inbeelden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kek, sinds wanneer staat de Turkse vlag als symbool tegen Erdogan?
Satire.quote:Op zondag 24 april 2016 00:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waar is die belediging dan goed voor?
Sinds hij het land aan het slopen is volgens sommige Turken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kek, sinds wanneer staat de Turkse vlag als symbool tegen Erdogan?
Turkse vlag staat voor Turkije. Niet voor mensen die het voor politieke doeleinden willen gebruiken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Voor mensen die Erdogan niet als echte Turk zien, kan ik het mij wel enigszins inbeelden.
En die mensen zien Erdogan niet als leider van Turkije. Simpel toch?quote:Op zondag 24 april 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkse vlag staat voor Turkije. Niet voor mensen die het voor politieke doeleinden willen gebruiken.
Wat heb ik gemist over de Turkse vlag?quote:Op zondag 24 april 2016 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkse vlag staat voor Turkije. Niet voor mensen die het voor politieke doeleinden willen gebruiken.
Jij bent tegen democratie ?quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Infection het volgende:
[..]
En die mensen zien Erdogan niet als leider van Turkije. Simpel toch?
Dat is niet de vraag.quote:
Nee. Maar wel tegen dictatuur.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Infection het volgende:
[..]
En die mensen zien Erdogan niet als leider van Turkije. Simpel toch?
Laat hem, hij is gewoon zwakbegaafd. Laatst meldde hij hier ook al dat het de eigen schuld was van die grensrechter die doodgeschopt werd door een stel rifapen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waar is die belediging dan goed voor?
Dat is de mening van die Turken, niet van mij.quote:Op zondag 24 april 2016 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hur hur democratie, behalve als het bepaalde mensen niet uitkomt.
Die Islamitische gekken zijn nog beter in het halen van headlines dan Trump. Ik word zo moe van die zandbewoners en hun dictatoriale trekjes. "Leider van alle moslims". Ga dan maar lekker daar wonen onder je leider en val ons niet meer lastig met je middeleeuwse religie.quote:Op zondag 24 april 2016 00:15 schreef Childofthe90s het volgende:
PSVCL is toch wel de grootste propagandist voor het sluiten van de grenzen.
Zoals politieke tegenstanders de gevangenis ingooien en iedereen die kritiek op je heeft een terrorist noemen en ook op laten sluiten?quote:Op zondag 24 april 2016 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te laten inzien dat hij zijn eigen argumenten onderuit schopt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Laat hem, hij is gewoon zwakbegaafd. Laatst meldde hij hier ook al dat het de eigen schuld was van die grensrechter die doodgeschopt werd door een stel rifapen.
Welke politieke tegenstanders?quote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zoals politieke tegenstanders de gevangenis ingooien en iedereen die kritiek op je heeft een terrorist noemen en ook op laten sluiten?
Deze tweet:quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist over de Turkse vlag?
Blijft leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, die staat op pagina 1 of 2 ookal.
Kut Pauwquote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jup, het is wel compleet verkeerd uitgegeld.quote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Deze tweet:[ afbeelding ]twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
De Turkse overheid zag door een slechte Google Translate hier een verkeerde betekenis achter.
Wilderstwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:17:34Blijf met je islamofascistische poten van onze @umarebru af Erdogan. #freeebru reageer retweet
quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef Nintex het volgende:
Wilderstwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:17:34Blijf met je islamofascistische poten van onze @umarebru af Erdogan. #freeebru reageer retweet
quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef Nintex het volgende:
quote:
Erdolf pakt iedere serieuze tegenstander aan voor hij een politiek gevaar kan worden inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welke politieke tegenstanders?
Familiebezoek?quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef MMXMMX het volgende:
Wat deed ze in Gods naam dan ook in een islamitisch land ?
De hele wereld staat in brand door aanslagen gepleegd door mensen die roepen allah akbar
Dan moet je echt wel heel stom zijn om die richting op te rijzen![]()
Iemand enig idee wat ze daar aan het doen was ?
quote:
Vakantie vieren volgens mij. Misschien heeft ze nog familie daar?quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef MMXMMX het volgende:
De hele wereld staat in brand door aanslagen gepleegd door mensen die roepen allah akbar
Heerlijk die hypocrisie hahaquote:Op zondag 24 april 2016 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blabla?quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag.
Je heb het net zelf over "Waar zijn die beledigingen goed voor, blabla.", ondanks dat het daar ook over satire ging.
En dat je je niet verlaagt tot dat niveau.
Dus daarom de vraag waar jouw belediging goed voor is. En waarom je plotseling besloten hebt je toch te verlagen naar 'dat niveau'.
Wildersquote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef Nintex het volgende:
Ze is zelf ook Turks en heeft daar een huis. Maar inderdaad is het reizen door die islamitische apenlanden een groot risico.quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef MMXMMX het volgende:
Ze is een Turkse Nederlander met familie in Turkije. Toevallig heeft ze ook kritiek op Erdogan en dat kan niet meer in het Turkije van 2016quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef MMXMMX het volgende:
Ik zou niet al te blij zijn, dit kan nog wel eens een kantelpunt worden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hier gaat de vlag uit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had al een schijthekel aan Ebru maar dit is soort van slagroom op de taart![]()
![]()
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:42:46"Ebru Umar in Turkije opgepakt door politie". #nocomment https://t.co/7FMD4DqPQW reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:55:25Mag ik ook wat aan satire doen? #JeSuisEbru reageer retweet
Die gast is echt koekoek. Hij wordt met de maand radicaler.twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:35:37Kan @ANanninga niet ook even op vakantie gaan in Turkije? #JeSuisEbru reageer retweet
De aanhang van Wilders?quote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Infection het volgende:
Bewijst nog maar weer eens dat het eigenlijk ook gewoon fascisten zijn.
Precies.quote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik zou niet al te blij zijn, dit kan nog wel eens een kantelpunt worden.
Die derde tweetquote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Odaiba het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:42:46"Ebru Umar in Turkije opgepakt door politie". #nocomment https://t.co/7FMD4DqPQW reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:55:25Mag ik ook wat aan satire doen? #JeSuisEbru reageer retweet
Die gast is echt koekoek. Hij wordt met de maand radicaler.twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:35:37Kan @ANanninga niet ook even op vakantie gaan in Turkije? #JeSuisEbru reageer retweet
Laat maar kantelen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik zou niet al te blij zijn, dit kan nog wel eens een kantelpunt worden.
Hahahah baas!quote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Odaiba het volgende:
Wie geeft Erdogan gelijk van 'het linksvolk' ?quote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Infection het volgende:
Heerlijk hoe het linksvolk wat zogenaamd zo voor vrijheid is, hier Erdogan het gelijk geeft. Bewijst nog maar weer eens dat het eigenlijk ook gewoon fascisten zijn.
Dit soort gekken staan natuurlijk bovenaan lijstjes van de aivdquote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Odaiba het volgende:
Die is ook gezellig op een feestje, ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Odaiba het volgende:
Waarom kantel jij niet gewoon helemaal op? Ga jij je nou maar inlikken, misschien vinden ze je nog wel aardig.quote:Op zondag 24 april 2016 00:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom kantel jij eigenlijk niet die kant op?
Ik ga geen namen noemen. Dat mag je mooi zelf uitzoeken een aantal posts terug.quote:Op zondag 24 april 2016 00:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wie geeft Erdogan gelijk van 'het linksvolk' ?
Als jij nou eerst kantelt, en dan hoef je natuurlijk niet dood te vallen, kan de rest zelf weten of ze kantelen of niet. Maar jij eerder.quote:Op zondag 24 april 2016 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom kantel jij niet gewoon helemaal op? Ga jij je nou maar inlikken, misschien vinden ze je nog wel aardig.
quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik lees op dutchturks dat Ebru op Coca flesjes gaat zitten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 00:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch leuk dat de PVV'ers en de Grijze Wolven hier elkaar weer weten te vinden. Allemaal uit op chaos en escalatie.
Jij bent bijzonder hypocriet bezig de laatste tijd.quote:Op zondag 24 april 2016 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom kantel jij niet gewoon helemaal op? Ga jij je nou maar inlikken, misschien vinden ze je nog wel aardig.
Ik schijt op jouw grondwaarden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turken op Fok! laten zich echt gelden op fok!
Tweederde van de Turken in NL heeft op Erdogan gestemd en dat is hier duidelijk te merken.
Massaal gaan juichen als iemand vanwege een tweet met kritiek op de grote leider in de cel gegooid worden![]()
Het is om je dood te schamen dat de 3e generatie Turken in Nederland zo ver weg staat van de grondwaarden die wij hier al decennia hebben.
Hhahahahahahahaha!!quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik lees op dutchturks dat Ebru op Coca flesjes gaat zitten![]()
![]()
![]()
Wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef PSVCL het volgende:
Toch leuk dat de PVV'ers en de Grijze Wolven hier elkaar weer weten te vinden. Allemaal uit op chaos en escalatie.
Waar is het misgegaan.. We hebben ze lang met rust gelaten en te veel vrijheid gegeven. Dat konden wij aan, maar hun kennelijk niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turken op Fok! laten zich echt gelden op fok!
Tweederde van de Turken in NL heeft op Erdogan gestemd en dat is hier duidelijk te merken.
Massaal gaan juichen als iemand vanwege een tweet met kritiek op de grote leider in de cel gegooid worden![]()
Het is om je dood te schamen dat de 3e generatie Turken in Nederland zo ver weg staat van de grondwaarden die wij hier al decennia hebben.
Geweldig, die multiculturele samenlevingquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
pffttwitter:selimkahn1990 twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:53:45de ongelovige Ebru Umar is door de politie gepakt voor haar misdadige uitspraken! laat haar voor lange tijd wegrotten in de cel! reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:25:27We gaan nu naar ander politieburo. Guvenlik buro amirligi in KUSADASI.ik heb het niet gehoord maar er isgefluisterd dat ik vast blijf zitten reageer retweet
Heeft niks met pro-Erdogan te maken maar met types als Ebru die de Turkse vlag als politiek symbool willen gebruiken. Flikker maar lekker op, gebruik lekker iets anders.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij bent bijzonder hypocriet bezig de laatste tijd.
Ten tweede, is de wereld niet zo simpel als pro-Erdogan zijn of anders maar pro-Wilders zijn. Zoals je zelf heir ziet ben jij degene die hetzelfde vindt als de Wilders-aanhang in dit topic.
En ik ben degene die het vaakst met ze aan de stok heeft.
De taal van haat is universeel blijkt maar weer.
Stoer man. Heb je ook een biertje op ofzo?quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik schijt op jouw grondwaarden.
En dus beschuldig je het hele 'linksvolk' weer even. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen. Dat mag je mooi zelf uitzoeken een aantal posts terug.
En maar raar vinden dat ze niet 100% geliefd en getolereerd worden. Is ook heel lastig zoquote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turken op Fok! laten zich echt gelden.Tweederde van de Turken in NL heeft op Erdogan gestemd en dat is hier duidelijk te merken.
Ja dat heeft inderdaad allemaal erg veel met jouw 'inlikken' post te maken, Devrim.quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heeft niks met pro-Erdogan te maken maar met types als Ebru die de Turkse vlag als politiek symbool willen gebruiken. Flikker maar lekker op, gebruik lekker iets anders.
Als die grensrechter z'n vader was, vond hij het dus ook wel prima.quote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Laat hem, hij is gewoon zwakbegaafd. Laatst meldde hij hier ook al dat het de eigen schuld was van die grensrechter die doodgeschopt werd door een stel rifapen.
Dat soort dingen komen er nu mooi uit jaquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat heeft inderdaad allemaal erg veel met jouw 'inlikken' post te maken, Devrim.
Echt he.... Wij Nederlanders zijn soms net zo erg, maar waarom hebben zo weinig mensen een ontwikkelde brein die ze in staat stelt er gewoon boven te staan.quote:
Je put echt hoop uit dit topic, ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat soort dingen komen er nu mooi uit jaMaar we blijven geloven!!!
Alleen ayran.quote:Op zondag 24 april 2016 00:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mag je wel drinken van je grote leider?
Security Bureau in Kusadasiquote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef Odaiba het volgende:
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:25:27We gaan nu naar ander politieburo. Guvenlik buro amirligi in KUSADASI.ik heb het niet gehoord maar er isgefluisterd dat ik vast blijf zitten reageer retweet
Maar waarom woon je dan hier, en ga je niet naar Turkije?quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik schijt op jouw grondwaarden.
Nee hoor. Voornamelijk het linksvolk in NWS. Die lijken namelijk een soort team gevormd te hebben om alles waar maar een iets rechtse opmerking op komt de kop in te drukken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
En dus beschuldig je het hele 'linksvolk' weer even. Gewoon, omdat het kan.
Goede post man. Echt, fan-tas-tische bijdrage.
Nooit gezegd dat het zijn eigen schuld was maar dat ie zo dom was om op kinderen in te steken en uitdaagden ipv van als volwassen man gewoon de boel te sussen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als die grensrechter z'n vader was, vond hij het dus ook wel prima.
is dat een acroniem van ranya?quote:
Het is ook een beetje trollen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze blijkbaar geen enkel probleem hebben met het feit dat Turkije zo sluipenderwijs richting de gekte van de rest van het Midden Oosten opschuift. En dat zou eeuwig zonde zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Turken op Fok! laten zich echt gelden.Tweederde van de Turken in NL heeft op Erdogan gestemd en dat is hier duidelijk te merken.
Het systeem van binnenuit veranderenquote:Op zondag 24 april 2016 00:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar waarom woon je dan hier, en ga je niet naar Turkije?
En dat is niet bedoeld als een ... 'rot maar op!', maar vanuit pure interesse. Want volgens mij geef je hier wel vaker aan dat je niet zo heel veel op hebt met bepaalde Nederlandse waarden, en ben je vaak erg lyrisch over Turkije.
Ik bedoel .. blijkbaar is er toch iets wat je hier houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |