abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161662772
Op zich chill als je kritisch bent over Erdogan. Alleen dan naar Turkije gaan is niet zo heel slim lijkt me. Mohammed, Allah en de rest van de familie beledigen en dan naar Saudi Arabië gaan om vakantie te vieren is ook vragen om een vroegtijdig einde.
pi_161662776
Zover ik weet heeft Ebru Umar een dubbelpaspoort en dat betekent dat Turkije alles kan maken met Ebru Umar. Nederland heeft niks te zeggen betreft Ebru Umar, dit zijn de risico's van het dragen van 2 paspoorten.
pi_161662778
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:56 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Een kleine hand is gauw gevuld.
Het klonk inderdaad al te mooi om waar te zijn.
pi_161662780
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10 Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
Dit in Turkije tweeten en dan raar opkijken als je opgepakt wordt :')
Leg eens uit, als je wil. Ik begrijp de Tweet niet.

Overigens vind ik dat het wel de bedoeling is dat je je aan de wetten van een land houdt.
pi_161662789
In bagger landjes zoals turkije hebben ze niets anders dan dat extreme nationalisme. Dit verbaasde me dus niet echt :')
pi_161662826
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Leg eens uit, als je wil. Ik begrijp de Tweet niet.

Overigens vind ik dat het wel de bedoeling is dat je je aan de wetten van een land houdt.
Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.
pi_161662838
TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40 UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 23 april 2016 @ 23:59:04 #158
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161662848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N

[..]

Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Jullie moeten stoppen om te denken dat alles om het westen draait!

De Turken moeten stoppen te denken dat alles om hen draait.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_161662860
Metro twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:49:28 Telefoon van @umarebru staat roodgloeiend. Zij verzoekt iedereen vriendelijk om op dit moment geen telefonisch contact met haar te zoeken. reageer retweet
pi_161662870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:56 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zover ik weet heeft Ebru Umar een dubbelpaspoort en dat betekent dat Turkije alles kan maken met Ebru Umar. Nederland heeft niks te zeggen betreft Ebru Umar, dit zijn de risico's van het dragen van 2 paspoorten.
Je hebt nog wel zoiets al een effectieve nationaliteit. Zeker in dit geval lijkt me dat Nederland zich ermee zal bemoeien.
pi_161662877
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef Infection het volgende:

[..]

Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.
Ooooowwwhhhhhh. Nu snap ik het. Dank je wel.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_161662878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef StaceySinger het volgende:
TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40 UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
_O-
pi_161662909
Turkije is gewoon een achterlijk apenland geworden dankzij führer Erdolf.
pi_161662916
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Turken moeten stoppen te denken dat alles om hen draait.
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.
Erdogan is een leider van alle Moslims .
pi_161662921
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat is echter wel wat ze er zelf van maakt. Misschien dacht ze zo een slimme loophole gevonden te hebben, maar daar denkt het Turkse OM blijkbaar anders over.
pi_161662940
Kritische column

Umar schreef afgelopen week een kritische column in Metro, over de mail die het Turkse consulaat rondstuurde. Daarin worden Turkse Nederlanders opgeroepen beledigingen aan het adres van de Turkse president Erdogan te melden.

De columniste schreef onder meer: ,,Maar tegen elke Nederturk die de oproep van het Turkse consulaat steunt en meent NSB’ertje te kunnen spelen over wat Nederlanders in Nederland zeggen over Sultan Erdogan, de megalomaanste dictator die Turkije sinds de oprichting van de republiek in 1923 kent, heb ik maar een ding te zeggen: go fuck yourself."

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft nog geen informatie over de mogelijke arrestatie, maar zegt erachteraan te gaan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)emt_Umar_mee___.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_161662948
Dat de EU nog zaken doet met deze achterlijke dictator. Zijn 'Himmler' paradeerde vandaag nog trots met Timmerfrans in de Turkse concentratiekampen. walgelijk.
  zondag 24 april 2016 @ 00:01:47 #168
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161662955
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.
Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld. :O
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_161662972
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat is echter wel wat ze er zelf van maakt. Misschien dacht ze zo een slimme loophole gevonden te hebben, maar daar denkt het Turkse OM blijkbaar anders over.
Ja, dus pakken ze haar maar op, want het kan wel eens iets anders betekenen. Als je iemand gaat oppakken omdat het 'wel eens iets anders zou kunnen betekenen', dan blijf je aan de gang. :')

Dit is gewoon puur gedaan omdat ze eerder kritisch geweest is over Erdogan, en de Turkse overheid nu dus een mooie kans zag.
pi_161662980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je hebt nog wel zoiets al een effectieve nationaliteit. Zeker in dit geval lijkt me dat Nederland zich ermee zal bemoeien.
Vast wel, maar theoretisch gezien kan Turkije gewoon alles volgens het boekje flikken.
pi_161662993
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Moslims dienen inderdaad onderdrukt te worden door een dictator, anders breekt de pleuris uit.
pi_161662999
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld. :O
Ze beschermen zich en vechten terug tegen Amerikaanse(westen,zion etc)bemoeienis en bommen.
pi_161663002
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
Hhahahah heerlijk!
Dit wordt 1 grote backfire voor Turkije, dus ik zou maar niet te snel juichen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_161663003
HanTenBroeke twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:59:17 deze vragen gesteld aan @minbuza over arrestatie/aanhouding @umarebru in Turkije @NUnl_media @TPOnl @VVD https://t.co/vQjdqn1A7D reageer retweet
  zondag 24 april 2016 @ 00:03:50 #175
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161663017
Met zo'n vochtig gelaat als Ebru moet je toch versteld staan dat dit niet veel eerder is gebeurd? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')