Leg eens uit, als je wil. Ik begrijp de Tweet niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit in Turkije tweeten en dan raar opkijken als je opgepakt wordttwitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Leg eens uit, als je wil. Ik begrijp de Tweet niet.
Overigens vind ik dat het wel de bedoeling is dat je je aan de wetten van een land houdt.
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
De Turken moeten stoppen te denken dat alles om hen draait.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Jullie moeten stoppen om te denken dat alles om het westen draait!
twitter:Metro twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:49:28Telefoon van @umarebru staat roodgloeiend. Zij verzoekt iedereen vriendelijk om op dit moment geen telefonisch contact met haar te zoeken. reageer retweet
Je hebt nog wel zoiets al een effectieve nationaliteit. Zeker in dit geval lijkt me dat Nederland zich ermee zal bemoeien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:56 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zover ik weet heeft Ebru Umar een dubbelpaspoort en dat betekent dat Turkije alles kan maken met Ebru Umar. Nederland heeft niks te zeggen betreft Ebru Umar, dit zijn de risico's van het dragen van 2 paspoorten.
Ooooowwwhhhhhh. Nu snap ik het. Dank je wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Turken moeten stoppen te denken dat alles om hen draait.
Dat is echter wel wat ze er zelf van maakt. Misschien dacht ze zo een slimme loophole gevonden te hebben, maar daar denkt het Turkse OM blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze doelt daarmee op het plaatje van de vlag die ze in de tweet postte. Mensen die daar een Turkse vlag ophangen bedoelen daarmee eigenlijk 'fuck erdogan', omdat ze in dat gedeelte van Turkije een hekel aan Erdogan hebben en hem geen echte Turk vinden.
Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.
Erdogan is een leider van alle Moslims .
Ja, dus pakken ze haar maar op, want het kan wel eens iets anders betekenen. Als je iemand gaat oppakken omdat het 'wel eens iets anders zou kunnen betekenen', dan blijf je aan de gang.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is echter wel wat ze er zelf van maakt. Misschien dacht ze zo een slimme loophole gevonden te hebben, maar daar denkt het Turkse OM blijkbaar anders over.
Vast wel, maar theoretisch gezien kan Turkije gewoon alles volgens het boekje flikken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je hebt nog wel zoiets al een effectieve nationaliteit. Zeker in dit geval lijkt me dat Nederland zich ermee zal bemoeien.
Moslims dienen inderdaad onderdrukt te worden door een dictator, anders breekt de pleuris uit.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.
Erdogan is een leider van alle Moslims .
Ze beschermen zich en vechten terug tegen Amerikaanse(westen,zion etc)bemoeienis en bommen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld.
Dit wordt 1 grote backfire voor Turkije, dus ik zou maar niet te snel juichen.quote:
twitter:HanTenBroeke twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:59:17deze vragen gesteld aan @minbuza over arrestatie/aanhouding @umarebru in Turkije @NUnl_media @TPOnl @VVD https://t.co/vQjdqn1A7D reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |