Of zou die chaos soms komen omdat Erdogan zo'n idioot is?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Turk.
En terecht natuurlijk , of ben je vergeten hoe "Arabische" lentes zijn begonnen ? via Social media idd.
Erdogan beschermd zijn land en wil chaos zoals in Syrie voorkomen, dan zijn dit soort ingrepen soms nodig.
Dat zou wel naaiend zijn jaquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
Op zo'n parkeerplaats voor elektrische auto's zeker..
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Of zou die chaos soms komen omdat Erdogan zo'n idioot is?
Ik denk dat hij eerst maar eens in de spiegel moet kijken, voordat hij zulke acties uitvoert.
Jij komt toch alleen als er aanslagen in Frankrijk zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze kietelt al jaren de onderbuik van de Islamofoben der Nederland. Ik vind haar maar een akelige schreeuwlelijk.
En dat vochtige gelaat van haar.²
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Jullie moeten stoppen om te denken dat alles om het westen draait!
Waarom moeten jullie je overal mee bemoeien ?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Turk.
En terecht natuurlijk , of ben je vergeten hoe "Arabische" lentes zijn begonnen ? via Social media idd.
Erdogan beschermd zijn land en wil door chaos zoals in Syrie voorkomen aan te moedigen dan zijn dit soort ingrepen soms nodig.
Waarom roept het jou zoveel emoties op? Je bent niet eens Turks. Sterker nog, je bent gewoon een onderdeel van het westen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
De waarheid doet weer es pijn .quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.
Ik bemoei me helemaal nergens mee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.
Gezelligheid kent geen tijd is het motto van NWSquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
Eindelijk weer eens een leuk nieuwtje waar we over kunnen chatten met elkaar
Verstandig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bemoei me helemaal nergens mee.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef Physsic het volgende:
Is die tweet van Ebru trouwens sinds net verwijderd?
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze kietelt al jaren de onderbuik van de Islamofoben der Nederland. Ik vind haar maar een akelige schreeuwlelijk.
En dat vochtige gelaat van haar.²
Ik ben gewoon relaxt hoorquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom roept het jou zoveel emoties op? Je bent niet eens Turks. Sterker nog, je bent gewoon een onderdeel van het westen.
Was verkeerd gequoted, maar ik bemoei me nog steeds helemaal nergens mee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Zou mooi zijn. Een volgende keer hoeft ze dan niet te rekenen op de ambassade.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
Oh het is geënsceneerd gonst het nuclickbait
Bron?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
Waar maak je dit uit op?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:39:29Vorige keer was Koenders in Turkije toen NL journaliste werd opgepakt. Nu @umarebru terwijl Timmermans daar is. Geen toeval. Machtsvertoon. reageer retweet
Jan Roosquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:42 schreef Infection het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:39:29Vorige keer was Koenders in Turkije toen NL journaliste werd opgepakt. Nu @umarebru terwijl Timmermans daar is. Geen toeval. Machtsvertoon. reageer retweet
http://media.tpo.nl/2016/(...)olitie-huis-gehaald/quote:Update 23.37 – VVD is furieus
VVD-Kamerlid Han ten Broeke vraagt aan Koenders:
“Wilt u de Kamer met vanwege deze zorgelijke ontwikkelingen en de dubieuze staat van dienst van Turkije m.b.t persvrijheid met spoed, onverwijld en per ommegaande laten weten wat de reden is voor de Turkse autoriteiten om mevrouw Umar aan te houden/ te arresteren en of het optreden van de Turkse autoriteiten verband houdt met kritische columns van mevrouw Umar?”
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:30:07Heb TL van Ebru teruggelezen. Ze had vandaag Turkse gekkies achter haar aan na aanleiding van een tweet. Hoop dat dit goed afloopt. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was verkeerd gequoted, maar ik bemoei me nog steeds helemaal nergens mee.
Misselijke ventquote:
Maar die zijn er nu toch niet?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij komt toch alleen als er aanslagen in Frankrijk zijn?
twitter:ADnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:46:00Ebru Umar zou zijn opgepakt en vanavond nog worden verhoord. Haar laptop is in beslag genomen https://t.co/iSjmUe7NyZ reageer retweet
Wat een gehuil weer. Je hebt je te houden aan de regels van het land waarin je je bevindt. Vinden wij hier ook, waarom zou het daar anders zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:43 schreef Infection het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/2016/(...)olitie-huis-gehaald/
Wat heeft ze gedaan, dan? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een gehuil weer. Je hebt je te houden aan de regels van het land waarin je je bevindt. Vinden wij hier ook, waarom zou het daar anders zijn.
Heb je het topic gelezen, dan? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan, dan? Serieuze vraag.
goedpraterquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een gehuil weer. Je hebt je te houden aan de regels van het land waarin je je bevindt. Vinden wij hier ook, waarom zou het daar anders zijn.
Jup posten over zijn neef die een broodjeszaak heeft daar in de buurt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij komt toch alleen als er aanslagen in Frankrijk zijn?
Als je doelt op die tweet, dat is gewoon een gevalletje 'slechte google translate' door de Turkse overheid.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen, dan? Serieuze vraag.
Ja, ze heeft colums geschreven die niet zo heel positief waren. Over Erdogan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen, dan? Serieuze vraag.
Knettervaag inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup posten over zijn neef die een broodjeszaak heeft daar in de buurt.
Dit in Turkije tweeten en dan raar opkijken als je opgepakt wordttwitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
quote:Metrocolumnist Ebru Umar opgepakt in Turkije
Aan Metro vertelt Umar: „Ik sta nu achter een gesloten hek bij het politiebureau. Ik moest mee met de politie. In eerste instantie moest ik ook naar het ziekenhuis. Dat moet om te bewijzen dat je niet bent mishandeld. Maar kennelijk is er iets in werking getreden, want ik ben nog niet naar het ziekenhuis geweest. Ik kan op dit moment echt even niet helder nadenken.”
Umar wordt volgens de ambassade vanavond nog verhoord door de politie. Volgens de columnist zelf wordt ze in staat van beschuldiging gesteld voor het plaatsen van bepaalde tweets.
Moet nog blijken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je doelt op die tweet, dat is gewoon een gevalletje 'slechte google translate' door de Turkse overheid.
Heeft het Turkse OM al een statement gedaan? Volgens mij is dit een premature vraag. Op dit moment is de speculatie dat het gaat om een bepaalde tweet waarin ze zich indirect uitlaat over Erdogan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ze heeft colums geschreven die niet zo heel positief waren. Over Erdogan.
Maar in welk opzicht heeft ze dan de wet overtreden?
nep accountquote:
Een kleine hand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Het werd een aantal keer geretweet, blijkbaar was ik niet de enige die erin trapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |