Je maakt een racistische opmerking en dan vind je het gek dat je daar een opmerking over krijgt. Ok.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:32 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nee hoor, PSVCL trolt, ik trol terug.
Dat heeft niets met racisme te maken.
Al wordt de racisme kaart tegenwoordig wel erg snel getrokken als iemand iets niet bevalt.
Ben geen Turk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat in Turkije om de haverklap alle Social Media geblokkeerd wordt, en hij dan niks meer te doen heeft.
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:32:32UPDATE - Buitenlandse Zaken over aanhouding Ebru Umar in Turkije: Onze ambassade in Ankara is on the case. https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
Op zo'n parkeerplaats voor elektrische auto's zeker..quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Misschien stond haar auto wel verkeerd geparkeerd.
Dit zijn dan de profiteurs, altijd ontevreden omdat hun weten dat ze zelf het geluk niet kunnen krijgen wat ze zien in andere mensen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom ga jij ook niet in Turkije of een dergelijk land wonen als je de normen en waarden van Nederland niet kunt accepteren?
Of zou die chaos soms komen omdat Erdogan zo'n idioot is?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Turk.
En terecht natuurlijk , of ben je vergeten hoe "Arabische" lentes zijn begonnen ? via Social media idd.
Erdogan beschermd zijn land en wil chaos zoals in Syrie voorkomen, dan zijn dit soort ingrepen soms nodig.
Dat zou wel naaiend zijn jaquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
Op zo'n parkeerplaats voor elektrische auto's zeker..
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Of zou die chaos soms komen omdat Erdogan zo'n idioot is?
Ik denk dat hij eerst maar eens in de spiegel moet kijken, voordat hij zulke acties uitvoert.
Jij komt toch alleen als er aanslagen in Frankrijk zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze kietelt al jaren de onderbuik van de Islamofoben der Nederland. Ik vind haar maar een akelige schreeuwlelijk.
En dat vochtige gelaat van haar.²
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Jullie moeten stoppen om te denken dat alles om het westen draait!
Waarom moeten jullie je overal mee bemoeien ?
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben geen Turk.
En terecht natuurlijk , of ben je vergeten hoe "Arabische" lentes zijn begonnen ? via Social media idd.
Erdogan beschermd zijn land en wil door chaos zoals in Syrie voorkomen aan te moedigen dan zijn dit soort ingrepen soms nodig.
Waarom roept het jou zoveel emoties op? Je bent niet eens Turks. Sterker nog, je bent gewoon een onderdeel van het westen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
De waarheid doet weer es pijn .quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.
Ik bemoei me helemaal nergens mee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, het is duidelijk, je bent dus gewoon een troll. Ik maak geen woorden meer vuil aan je.
Gezelligheid kent geen tijd is het motto van NWSquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
Eindelijk weer eens een leuk nieuwtje waar we over kunnen chatten met elkaar
Verstandig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bemoei me helemaal nergens mee.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef Physsic het volgende:
Is die tweet van Ebru trouwens sinds net verwijderd?
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze kietelt al jaren de onderbuik van de Islamofoben der Nederland. Ik vind haar maar een akelige schreeuwlelijk.
En dat vochtige gelaat van haar.²
Ik ben gewoon relaxt hoorquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom roept het jou zoveel emoties op? Je bent niet eens Turks. Sterker nog, je bent gewoon een onderdeel van het westen.
Was verkeerd gequoted, maar ik bemoei me nog steeds helemaal nergens mee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
N
[..]
Een idioot krijgt niet zoveel stemmen en steun van de Turken en Moslims wereldwijd.
Zou mooi zijn. Een volgende keer hoeft ze dan niet te rekenen op de ambassade.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
Oh het is geënsceneerd gonst het nuclickbait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |